Google zoeken

ChitChat Nieuws & actualiteiten Sport Studie & Werk Liefde & relaties Verhalen Contact gezocht Comedy hoekje Turkse trouwpartijen

+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Bezeten van Geesten?

Since1299 Avatar van _Sehzade_
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    25.630

Bezeten door Geesten?

Salam aleikoum wa rahmatoellahi wa barakatoehoe broeders en zusters,

Ten eerste, als je een broeder of een zuster bent die snel bang raakt lees het dan alsjeblieft niet! Het gaat om een persoonlijke situatie van mij over iets wat ik meemaak. Ik wil niemand bang maken en niemand in zo een zelfde situatie brengen inshallah. dus alsjeblieft als je snel bang bent, lees niet verder . Druk dan NU weg!

Het begon een paar jaar geleden, mijn (pleeg)zusje zou bij mij slapen(bij mijn vader thuis), zij woonde in een straat voor mij. Zij was haar tandenborstel vergeten, dus gingen we die halen bij haar thuis. Toen we terug kwamen en de lift uitstapte zagen we ling van ons (bij het trappenhuis) een schim of zoiets ( we kunnen niet verklaren wat het is). Het was helemaal zwart en dat wat een gezicht had moeten zijn was wit. (ik woonde in een flat.) We waren ervan overtuigd dat het een geest was. Toen we in mijn huis aankwamen waren we heel erg geschrokken en bang geworden en hadden mijn vader gebeld. Hij deed dat af als onzin en wilde niet naar huis komen ( was bij zijn toenmalige vriendin ). Dus we bleven alleen. We probeerde rustig te worden en gingen uiteindelijk slapen. Toen we de volgende ochtend wakker werden waren en kasten verschoven en deurtjes open. (ik was toen nog geen moslim) We waren er zo van geschrokken dat we naar mijn buurvrouw rende, zij vertelde dat ze er veel mee bezig was en wist wel wat. Ze had ons wat wierrook gegeven (dat zou ertegen helpen) en ze ging allemaal dingen in het huis zeggen om ze weg te sturen. Maar tog durfde ik niet meer in dat huis te slapen. Dat heb ik ook nooit meer gedaan, ik ben bij mijn (ex)vriend gaan wonen en heb er nooit meer last van gehad. Ik sloot me ervoor af.

(in de tijd ernaa)

Ik heb een hele tijd bij mijn (ex)vriend gewoond en heb daar heel veel meegemaakt. Waarna ik daar door de politie ben weggehaald ( hier wil ik niet verder op in gaan ).
    (in de tussentijd ben ik ook tot de islaam gekomen)

Hierna heb ik op heel veel plekken gewoond, nu woon ik ook in een instelling en ik word hier weer "lastig gevallen". Als ik in mijn slaapkamer ben en ik doe bijv. mijn lichtknopje uit (van mijn nachtlampje) en als ik dan 's nachts wakkerword omdat ik geluiden hoor, gaat mijn licht weer uit. Als ik in mijn bed ga zitten of liggen dan hoor ik stappen mijn kamer in komen maar ik zie niemand en dan zie ik een deuk in mijn bed komen alsof iemand naast me komt zitten, en dan probeer ik weg te kijken en meestal bedek ik mij of zeg ik "ga weg". als ik mijn woedhoe heb gedaan en mijn kraan uitdraai en ga bidden, mijn kamer uit ga en terug kom, staat mijn kraan aan, of ik ga in mijn bed liggen en hij gaat aan.
    Ik heb het ook een keer gehad dat er op mijn deur werd geklopt, maar het was geen echte klop. Hij was duf. Waarna ik heel hard ging gillen omdat dat voor mij echt een druppel was. toen gebeurde het op alle muren in mijn kamer. vervolgens kwam een jongen van mijn groep op mijn deur slaan en bonken en roepen wat er aan de hand was. Op dat moment was ik aan het hyperventileren en was helemaal van streek, hij heeft toen mijn groepsleiding gehaald. en die heeft mij rustig gemaakt. vervolgen sben ik er met die jongen op terug gekomen en hij zecht dat hij pas kwam toen hij mij hoorde gillen.

Ik woon achter een spoorovergang en denk dat het daar iets mee te maken heeft.
    Ik was daar een tijdje terug en het spoor was dicht , ik moest dus wachten. Ik hoorde pijn toen de trein daar reed en ik zag er iets (ik zou niet weten wat een schim ofzo) onderuit schieten. Toen de spoorbomen weer omhoog gingen hoorde ik gekreun en ben vervolgens heel hard weggerend.

Toen ik laatst in de bus zat zat er voor mij (een paar stoelen voor mij) iemand, dacht ik. het leek in eerst een vrouw van rond de 25.toen ze beweegde dacht ik dat ze gothic was een doodshoofd zag ik (op haar kleding of tas ofzo, het was niet heel duidelijk) en een zwart gedaantemar toen ze naast me stond leek ze op eens weer heel gewoon. toen ze de bus uitstapte was ze ineens weg. ik zag haar niet lopen, ze was gewoon weg.

Dit zijn enkele voorbeelden van de afgelopen tijd,
    Mijn vraag is was is het advies, is er een advies?

Wat ik denk is dat "iemand" met mij in contact wil komen. misschien moet ik iets doen ofzo. misschien kan iemand niet rusten. weet ik veel.
    Ik raak er helemaal van door de war. Ik probeer er niet op in te gaan. Ik heb een keer ga weg gezecht maar dat wetk op korte termijn. Ik heb hier met zommige mensen van mijn groep over gehad en hun zeggen ok dingen te horen of zien op deze groep.

dus dacht ik verder, misschien is er wel iemand van die hier heeft gewoond bij de trein overleden en wil diegene het nog afsluiten ofzo....
    Maar ik weet niet waarom die dan bij mij komt.

Aan de andere kant dacht ik dat dit sjitan was.

Ik probeer heel veel dua te doen en vooral als ik mijn kamer in ga.
    Ik zeg :
    "Bismillah Hirnahmaanir Rahiem"
    En dan:
    "aóedhoe bi llahi minasjaitanir radjiem"
    En dan:
    Soerat Al Icklaas.

Vaak doe ik dan als ik eenmaal in mijn kamer ben surat Al Falaq, Surat An Naas en surat Al Icklaas.

als ik dan tog bang ben zeg ik la illa illaha allah.

maar tog heb ik het idee dat het dan later op de avond terug komt.

Ik heb ook een advies gekregen van een groepsgenootje dat haar vader een geest bij mij weg kan halen, een soort cirkel om mij heen als het ware. Maar ik weet niet of dat wel zo een goed idee is wand ik denk dat dat bijgeloof is, ik denk dat alleen Allah S.W.T. zoiets bij mij weg kan halen als het ware.

zijn er adviesen? wat moet ik doen?
    (het liefste met bewijs.)

Alvast bedankt.

wa aleikoum salam wa rahmatoellahi wa barakatoehoe, zuster K

Bir TÜRK'ün başı ancak RUKÛDA eğilir

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    25.630
    Alhamdulillah ayet el kursi heeft geholpen.
    Tenminste ik was niet heel bang meer maar ik heb wel weer vanalles gezien..
    Gisteravond was ik mijn haar aan het invlechten en het voelde net alsof er iemand achter me stond mee te kijken in de spiegel.

Ik heb mijn groepsleiding wel verteld dat ik bang ben maar ik heb niks gezecht over deze geesten/djins. Ik heb verteld dat ik mij niet veidlig voel en niet mijn kamer in wil.
    De leiding hoort me regelmatig gillen in de nacht en ik kan nooit echt vertellen waar heb om gaat omdat ik bang ben dat ze me voor gek verklaren.

Ik heb echter wel afgesproken gisteravond dat de leiding meteen naar me kamer zou komen als ze me hoorde schreeuwen maar Alhamdulillah was dat niet nodig. Ik had ook met een groepsgenootje die naast mij slaapt, afgesproken dat als ik op de muur zou bonken , zij zou komen. mijn deur is niet op slot 's nachts omdat ik me dan niet veilig voel.
    Ik heb wel gebonkt en ze is alhamdulillah ook gekomen.

Verder had ik ook nog een tip gekregen van een anders groepsgenootje, dat ik niet met mijn hoofd naat het raam moet slapen. mijn bed stond zo naar het raan dat me hoofd onder hjet raam was en me voeten naar de deur.
    Ik heb dus ook me bed verplaatst.

Voordat ik gister ging slapen heb ik ayet el kursi gezecht (echt heel vaak) en surat falaq naas en icklaas.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    25.630
    Bunu dinleyerek okuyun:

+ Reageer op onderwerp

Bookmarks

Bookmarks