Havlayan kopek isirmazmis seninki sadece fantasie![]()
BEN onun SILASI kendimin GURBETIYIM.
Gecen kiz bana geldi numarami sordu. Yarin aksam beni arayacak. Bakalim neler deyecek.
Ama tabi aramayada bilir. Ik ben eraan gewend geraakt dat mensen niet te vertrouwen zijn. Bu dunyada hersey oluyor. Hier ben ik achtergekomen nadat ik een bedrijf ben begonnen. Insanlar nekadar cirkef ve pis oldugunu boyle ogrendim. Je maakt een afspraak , je word smorgens wakker , maar dan komen ze oppeens neit , zonder af te bellen bijv. Boyle seyleri yasaya yasaya alistik artik.
Ben bu isimle ugrasmassam , hergun bi kiz gotururum is geen probleem. Maar moet uiteindelijk ook aan toekomst denken. Zaman azaldi artik voor dit soort dingen.
Je moet mensen ook niet vertrouwen omdat ze Turks zijn. Vooral als het om ''geld'' gaat. Sirketi yeni basladigimda , bi turkten inkopen yaptim, serefsizin adami beni askalsin batiracakti. Je maakt fouten , maar je moet uitkijken om geen grote fouten te maken. En vooral niemand vertrouwen. Dat is de aller belangrijkste.
Kazik atanlar cok bu dunyada. Maar ik ben niet zo erg geloof mij nou maar. Abartili anlatmis olabilriim bazi seyleri. Maar zo erg ben ik echt niet geloof mij maar.
UAHUAHAH iyiki bi bedrijf acmisin be omg![]()
Jongens die hun echte naam enzo niet zeggen hebben
1. waarschijnlijk al een vriendin
2. Gaan je keihard naaien
3. Willen je op een andere manier naaien (meestal vind dit plaats in een bed) en dan je nummer wissen.
Wie is de baas man? Ik baas op hem...
Bookmarks