hahahahhahahauhuahua sen hala burdamisin
De jonge met wie je afspreekt liegt op het eerste afspraak. Hij liegt over zijn naam + de stad waar hij vandaan komt enz. Maar na een tijdje gaat het gewoon goed tusesn jullie 2. En hij zegt van : ik moet je wat vertellen , ik heb nietme echte naam aan jou gegeven omdat ik bang was dat het verkeerd zou aflopen enz enz.
Wat zou jij doen?(Als meisje zijnde)
Zou je het zo erg vinden dat je hem op zijn flikker zou geven en zeggen van : opdondern ik wil je nooit meer zien?
Barst ma los damessszzz
hahahahhahahauhuahua sen hala burdamisin
geen ondertekening

Alles is te verwachten tegenwoordig
Hersey yalan olmus
Dat vraag ik niet. Cocuk sana guvenmedigi icin ismini , geldigi sehiri , herseyi yalan soylemis over zijn zelf. (Behalve zijn persoonlijkheid en wathij allemaal doe tenz)
Hoe erg zou jij dat vinden? Dus hij komt na jou toe en zegt van : ik moet iets vertellen. Benim ismim soyle degil , boyle , ben bunu degil , bunu yapiyorum. Bunlari sana anlatmadim cunku sana daha tam guvenemiyordum. Ama artik baktim hersey yolunda gidiyor , sana guvenebiliyorum. Onun icin boyle yaptim.
Hoe erg zou jij dit vinden?
Oeii dit heb ik meegemaakt. Me vriend had gelogen over zijn naam en school opleiding alles met reden dat het mis zou lopen. En meneertje wou ''zegmaar'' anoniem blijven. Nou ik was echt fuuuuuuuuucking boos op hem. Maar hij zei wel van tevoren alsk jou beter ken, leer jij mij ook beter kennen. Ookal, kvind het best wel vreemd.![]()
Ikke kan het effetjes nie volgen Ikke ben het effetjes weer kwijt
da gaatie weeeeeeeeeeer![]()
An vardir.. Cikmaz sozcukler agizdan...
Anlatmak soylemek istersin, beceremezsin...
Bende oyle yaptim. Kiza neyaptigimi anlatsam , ozaman hersey kolaylasir , en dat is niet leuk. Ze moet denken ik ben gewoon normale persoon. Hic arabayla falan yanina gitmiyorum. Ik doe alles alsof , en als ik zie dat ze mij serieus leuk vind enzo , ozaman gercekleri ortaya atarim. Ze weet niet eens dat ik een bedrijf heb enzo.
Bi kiza dersen van : ik heb een bedrijf. Dan vind ze jou sneller leuk , ze denkt dan oo veel geld. Maar deze keer moet ze gewoon denken dat ik een normale persoon ben :)
Ik wil gewoon een serieuse relatie. Is leuk![]()

Ik zou het niet erg vinden
Alles is te verwachten tegenwoordig diyom ya, je moet nergens meer van opkijken.
Hem zaten yalanla baslayan biseyin gidisati pek hayirli olmaz. Orda o anda bitirmek lazim, yalan soyleyen biri yalana alismistir zaten ve herzaman soyluycektir.
Eger yalanlari duymak hosuna gidiyosa kabul edersin tabi o ayri
Bookmarks