Al sla je me dood.. Maar meestal hebben dit soort mensen in hun jeugd ook tig harde klappen gekregen.. Soms neem je het gewoon mee..

Wie kan hierover inhoudelijk zijn mening hier over geven? Wat drijft deze mannen, waarom denken ze dit recht te hebben?
Al sla je me dood.. Maar meestal hebben dit soort mensen in hun jeugd ook tig harde klappen gekregen.. Soms neem je het gewoon mee..
Gesi bağlarında dolanıyorum..

mannen die vrouwen slaan zijn klootzakken, man hoort met een man te vechten, en anders is het geen man maar een flikker..
Some things will never change..
Ach.. dus wanneer jou man later vind dat je een stoot nodig hebt en deze geeft, zul je denken blijkbaar had ik het nodig. Goede instelling meid.
Ik denk dat mannen die vrouwen slaan hun agressie/frustratie niet in zich kunnen houden en het af reageren op de vrouw. Of ze eraan denken dat die vrouw hier geen weerstand tegen kan bieden weet ik niet.
Heel lomp van de mannen die dit doen.
Bir Yanlis tum dogrulari goturur..

mensen kunnen heel snel veranderen als ze niet sterk in hun schoenen staan. ONMACHT
Het kan met cultuur te maken hebben, nou cultuur is ook weer verkeerd.. op klein leeftijd ziet hij via zijn omgeving dat vrouwen slaan ''normaal'' is oftewel het gebeurd in zijn omgeving
Mannen die geen zelfvertrouwen hebben, mannen die denken dat ze macht hebben over alles. Zodra hij die gevoel kwijt raakt, uit woede onmacht begint hij te slaan tot dat hij die gevoel van ik ben de man ik heb heb MACHT ik ben STERK .....
hoe dan ook, RESPECT BEGINT WAAR GEWELD EINDIGT
ik persoonlijk heb in mijn hele leven nog nooit mijn handen omhoog gedaan tegen over een dame. laat staan slaan. mannen die vrouwen slaan zijn in mijn ogen zwak.
een echte kerel gebruikt niet zijn handen maar zijn verstand.
"Mr Champion Himself"
Vaak zijn de mannen die zich verbaal niet goed kunnen uitdrukken en zodoende zich 'klein' voelen tegenover een vrouw, gewelddadig.
Ook het feit dat ze in hun eigen jeugd veel geweld hebben gekend, speelt een rol. Je zou denken, iemand die vaak geslagen is, zal dat niet bij een ander doen. Maar nee hoor, soz konusu 'erkek' oldugu icin, herzaman mantikli dusunemiyor tabi
Ik vind het erg zwak dat ze vrouwen slaan, terwijl ze weten dat de vrouw altijd zwakker zal zijn...
An vardir.. Cikmaz sozcukler agizdan...
Anlatmak soylemek istersin, beceremezsin...

Dit is wel zo, vrouwen zijn weer sterker in geestelijk mishandeling
jij leeft in een cyberwereld. kijk jij wel eens nieuws? ooit wel is gehoord van zinloosgeweld... ;)
dat iemand in jouw ogen iets verdient wil niet zeggen dat je het recht hebt om het ze ook te geven.
als iemand in jouw ogen cash verdient voor iets geef je het toch ook niet....
maar verder zinloze discussie. jij geeft misschien ooit een corrigerende tik aan je vrouw maar geloof mij daar zal je voor de rest van je leven voor boeten.
"Mr Champion Himself"
Göz göze gelince...
Kalbimde “bir şey” olur...
Adını koyamadığım, ama hep kulak verdiğim... Bir şey.

Bookmarks