Innerlijk maar als je niet WOW zegt tegenover haar/hem, dan heeft innerlijk ook niet zo veel zin.

heb een vraagje..
stel je hebt een vriend of vriendin
zou innerlijk dan de 1ste plaats hebben of uiterlijk?
en wat moet diegene dan hebben om jou te betoveren?
Innerlijk maar als je niet WOW zegt tegenover haar/hem, dan heeft innerlijk ook niet zo veel zin.
Laatst gewijzigd door CiNToNiK: 18-07-2009 om 22:18
We zeggen altijd wel voor mij gaat innerlijk voor dat is belangrijker, maar toch is dat niet helemaal zo je kijkt toch het eerst naar zijn/haar uiterlijk.
Maar goed wat ik altijd zeg is; insanin ic guzelligi kalbinin guzelligi zaten yuzune yansir o yuzden komt toch innerlijk op de eerste plaats.
~
'Een grote waarheid is een waarheid waarvan het tegendeel ook een grote waarheid is.'
uiterlijk straalt innerlijk bepaalt
|͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Ya SEV Ya Terk Et
BeşikTaşk
Iedereen Zegt wel, yok efendim innerlijk'e bakilir felanda filanda...
Uiterlijk is waar je elke keer tegenop kijkt.. Herkes ilk once uiterlijke bakar.. 2e plaats is altijd innerlijk, kim nederse desin...
Degene moet een mooie praatje hebben en een schoon hart vind ik.. om diegene tegenover hem/haar te kunnen betoveren..
Ps: Vaak word er ook niet naar het hart gekeken..
Hayatı tesbih yaptım, bazen cekiyorum bazen
sallıyorum..!!Bende Mecnun’dan füzun âşıklık isti’dadı var..!!

Uiterlijk bepaalt het en innerlijk zorgt er voor dat die relatie goed blijft verlopen.
Uiterlijk brengt bij elkaar
Innerlijk houdt bij elkaar
Kırık kalpler yaşar, gülen yüzler solar, zaman durmaz akarDayan kalbim dayan..
Topic bestaat onada katiliyormusunuz

Uiterlijk brengt je bij elkaar, innerlijk houdt je bij elkaar..!!
dit is mijn motto over dit soort onderwerpen..
Ow wat moet hij hebben?
Het maakt niet veel uit HOE hij eruit ziet, als hij maar zelfvertrouwen heeft en dit ook uitstraalt, lekker spontaan, lachebekje betoverende ogen
Uff zeynom U got the whole package![]()
Laatst gewijzigd door _seymatje: 19-07-2009 om 12:11
"ERBAKAN HOCA ya BİATLIYIZ, NUMAN da İNATÇIYIZ"

Iedereen gaat hypocriet doen door te zeggen, innerlijk is belangrijker.
Maar bijna iedereen geeft toch in eerste instantie belang aan het uiterlijk.
Innerlijk denk k tog, want stel je leert iemand kennen, je hebt nog geen gevoelens voor diegene, maar door elke dag te praten met hem, ken je zijn innerlijk goed en je begint hem wel leuk te vinden.. We sana aantrekkelijk görünmeye baslar..
Laatst gewijzigd door Cansu..: 20-07-2009 om 16:50
Hayatta 2 şeye güveniyorum;Biri aynaya baktığımda gördüğüme,Diğeri yukarı baktığımda göremediğime.cansin sen xb'
innerlijk..
saygi & sevgi....
вιrιɴιɴ yoĸlυɢυɴα αlιѕмαĸ, oɴυ υɴυтмυѕ olмαĸ deyιldιr !
ѕoɴ вαĸιѕιɴ yαdιɢαr ĸαldι !
Bookmarks