als jij een eetstoornis zou hebben.. zou je het niet merken ;)

Hey allemaal,
Ik lees nu allemaal over eetstoornissen, ik ben zelf ook altijd zwaar geweest vanaf me 10de jaar tot me 19de ook altijd op dieet geweest op mijn 19de was ik dus serieus op dieet bij een dieetiste. Toen van 80 kilo afgevallen naar 60, daarna heb ik een periode gehad dat ik heel down en depressief was dus toen gewoon teveel ben gaan eten waardoor ik 10 kilo ben aangekomen. Sinds 2 maanden weer serieus op dieet en 8 kilo afgevallen maar nou merk ik wel iets waarvan ik toch schrik. Ik heb nou geen zin om avond eten te eten, kom ik een grammetje aan is het gelijk 1 volkoren boterham minder eten. Ailem mangal yapinca kaçacak delik ariyorum want is te vet en wordt ik misselijk van. Avond eten moet ik niet heb ik geen trek in lijkt me te vet terwijl het toch wordt klaar gemaakt met maar 1 theelepel olijf olie. Sinds een weekje eet ik alleen nog maar ontbijt 1 volkoren boterham, middag 1 volkoren boterham avond eten 2 volkoren boterham 1 boterham teveel en ik heb gevoel of ik ben aangekomen. Ik heb ook soms momenten dat ik dan denk ik kan het niet meer en dat ik me volprop en de volgende dag weer niks eet omdat ik me schuldig voel Ik heb bloedarmoede en moet veel rood vlees eten en groentekabus gibi. Maar het is toch niet dat ik een eetstoornis heb ofzo herkent iemand dit ook..??

als jij een eetstoornis zou hebben.. zou je het niet merken ;)
Beginnende eetstoornis kan je het noemen:) Goed dat je het in de gaten hebt:)
Je komt van eten niet bij, dit als eerst. Gewoon eten dan he, vlees, groente, fruit, olie, vet, dat hoort er allemaal bij.
Zodra je minder gaat eten, dus 1 boterham etc, gaat je lichaam dat opslaan omdat ie weet dat ie minder gaat krijgen.
Gezien je dan na een dag ofzo, je vol propt en de volgende dag weer staakt met eten, lijkt dit een beetje op boulimia. Ga weer even langs bij je dieetiste:) Je moet geen angst hebben van gewone voeding, dat klopt niet.
En nee, van mangal kom je heus niet bij, stukje vlees en salade etc. Is alleen maar goed voor je lichaam.
Weeg je je ook regelmatig?
Laatst gewijzigd door Ptvtsz: 02-07-2009 om 15:27
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!

Ja maar dit is ook niet normaal her aksam yemegi yaklasinca iskence zamani yaklasiyor gibi, ik eet 2 volkoren boterham annem zorla önüme fasulye enzo koyuyorIk doe er extra lang over annem sofradan kalkinca direk yemegi tencereye bosaltiyorum. Wat moet ik doen om weer normaal te kunnen genieten en willen eten van mijn avond maaltijd.
Ja gewoon elke 2 dagen ofzo even kijken of ik niet ben aangekomen, volproppen is alleen 1 keer in de 2 weken ofzo weetje annem simit falan yapinca birtane simit yiyorum dayanamayip.
Laatst gewijzigd door MissSevda: 02-07-2009 om 15:28
Elke 2 dagen? Is ook veel. Als je op dieet ben, moet je je ook om de week wegen. Elke 2 dagen zegt nog niks over je gewicht:)
1x in de 2 weken. Hmm, je moet wel oppassen meid. Misselijk worden van eten is ook geen goed teken:)
Zoals ik eerder zei, je komt niet bij van normaal eten, maar van ongezond eten.
Sowieso, 1 warme maaltijd in de avond moet er in kunnen. Wat eet jij de hele dag door?
Overdag een broodje, middag broodje, avond broodje?
Waar wil je je vitaminen en mineralen etc uit halen?
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!

Test
test het maar dan..
Laatst gewijzigd door CasaBlanca: 02-07-2009 om 15:35

Op basis van de door u gegeven antwoorden houden uw klachten mogelijk verband met een Eetstoornis.
Staat er en ik wil daar niet meer heen voel me niet zo op me gemak met al die vragen, ik had toen ook niet het idee dat ze me hielpen. Daha önce hiç böyle olmamisti ik at wel gezonde dingen bij avond maaltijd zilvervlies rijst, kipfilet en groente maar nu echt helemaal niet. Ik wil het wel maar ik kan het niet olmuyor ook al eet ik een normale avond maaltijd dat bestaat uit groente en kipfilet dan voel ik me ook al schuldigElke avond weer dat birsey yemiyorsun kuruyup gittin
Ik wordt er misselijk van en durf het niet aan te raken. Ik heb over 2 weken afspraak bij dieetiste denk dat ik het maar toch ga vertellen. Ik ben op het moment 1,68 toen ik 2 maanden terug begon met dieeten was ik 73 kilo en nu 64 kilo en ik wil 58 kilo als het kan 55. Hoe dunner hoe beter vind ik.

Leer vanjezelf houden meid of je nou 100 kilo weegt of 55.. Dat jij 55 kilo wilt wegen geeft aan dat je geen zelfwaarde hebt je moet wel normaal kunnen eten zonder bang te zijn. En dan heb ik het over ontbijt middag en avond eten die tussendoortjes hoef je niet persee te eten. Drink voldoende water anders kan het slecht aflopen
Wat jij doet is sowieso niet goed, met boterhammen kun je niet gezond leven, eet een beetje afwisselend, en afvallen is voor de helft eten en voor de helft sporten.
Fevti-fursatGeen ster schittert voor eeuwig

Ben inmiddels al bezig met normaal eten wat nog niet perfect gaat maar moest wel na een te lage hb gehalte en flauwvallen. Mijn vriend vind het geweldig hij zegt seninki ölüm rejimi gibiydi en uç noktalarda yapyordun, halen besinlere dümanlm var ama ik begin wel te eten met tranen in me ogen dat ik weer aan ga komen. Gaat steeds beter denk ik.
Ik heb even je reacties gelezen. Het ziet eruit dat het meer een psychisch probleem is dan een lichamelijk probleem. Wanneer het inderdaad psychisch is en het heeft ook invloed op je lichamelijke gezondheid dan moet je opzoek gaan naar hulp. Wel ben je op het goede pad, want je bent bewust van het probleem.
Ik raad je aan om echt naar je huisarts te gaan, en professionele hulp te zoeken.
Btw; lage ijzerwaarde betekent niet dat je opeens 'meer' moet eten. Ik was destijds ook iets onder het gemiddelde, bij mij had het niets met mn eetpatroon te maken. Vooral bij vrouwen komt bloedarmoede vaak voor.
Problemen kunnen meer dan één verklaringen hebben.
Güneşimi kapatmayın -Muhsin Yazıcıoğlu-

80, 20, 10 kiloBunu mu dert ediyorsunuz ?
Ya benim gunluk kilo degisimine ugradigim rakam zaten ortalama 5 kilo.

Meid, ooit ga je weer aankomen en dan. Je hoeft maar iets meer te eten dan normaal dan kom je weer aan...
waarom doe je niet gezond, het is echt niet moeilijk.
ik ben behoorlijk veel aangekomen maar nu eet ik alles maar gezond, sport veel. Ik ben nu al 14kilo afgevallen, moet nog veeellll maar ik val gezond af en voel me lekkerder.
believe me
Güneşimi kapatmayın -Muhsin Yazıcıoğlu-

Het lukt nietals ik iets eet word ik misselijk en ik ben nog steeds het zelfde kilo ik ging vandaag helemaal door de lind. Bu yüzden doktora gitmek istemiyorum sevmiyorum zaten ne yapabilirki doktor. Önceden yemek yemeyi severdim nu haat ik het echt frustrerend en mijn moeder gelooft me niet ze denkt dat ik me aanstel.
Bookmarks