Veel succes meid!

Beste Lezer(s),
Zoals jullie al hebben kunnen lezen in de titel ben ik op zoek naar mijn vader die in Turkije woont. Hij is van mijn moeder gescheiden toen ik nog erg jong was. Ik kan mij dus niets van hem herinneren. Enkele informatie heb ik wel over hem.
Zijn naam is şirzat Akar hij is geboren op 10-04-1961 in Cay dat is een plaatsje in de buurt van Bey Sehir. Volgens mijn moeder is hij na zijn vertrek uit Nederland in Izmir gaan wonen.
Hij heeft wel familie (neef en/of nicht) in Amsterdam volgens mijn moeder, dus ik hoop dat er een familielid is die dit leest.
Ik heb echt geen idee waar ik mijn zoektocht moet beginnen en het feit dat ik geen woord Turks spreek, maakt het voor mij allemaal nog moeilijker.
Alle hulp is dus van harte welkom!
Liefs,
şirin
Veel succes meid!
٠așk'ta saygı biterse.. hiҫ uzun sürmez sevgide biter..

Dank je Dilem ;)
Heb je het al op hyves geprobeerd?
Groetjes,
G.
K ღ ÖGel, benim baktığım yerden bir bak kendine
Gör, hayatımın senden öncesi hatırlanmıyor bile
Sus, söylemediğin sözleri duydum saydım üzülme
Biz, iki kişilik bir dünya yarattık ya seninle <3
misschien dat je contact moet gaan nemen met de plaatselijke gemeente in tr
NICE INSANLAR GORDUM UZERLERINDE KIYAFET YOK
NICE KIYAFETLER GORDUM ICINDE INSAN YOK

Leventero: Hoe kom in met de plaatselijke gemeente in contact? En spreken zij Engels????
het zal wel moeten geloof ik, of heb je geen enkel vriend of vriendin of iemand in de buurt die wel truks spreekt, laat hen het anders proberen , je zal wel hulp moeten zoeken Alleen zale het heel moielijk zijn voor je aangezien jegeen turks spreekt?
Davan Davamdir Mücahidim..!!

Nee, ik heb geen enkele vriend of vriendin die wel turks spreekt, maar hoe kan ik in contact komen met de gemeente? Ik had ergens op een forum gelezen dat je via de turkse telefoongids soms mensen kunt vinden, alleen de site is helemaal turks (ofcourse).

Probeer eens op de site van telefoongids te zoeken naar de achternaam van je vader.
Zo kun je zien of er mensen zijn met dezelfde achternaam. Je kunt ze proberen te bellen. Ik kan me wel voorstellen dat het eng is aangezien je ze niet kent, maar het is zeker het proberen waard!
Daarnaast kun je een brief schrijven naar het programma vermist.
Veel succes!
Laatst gewijzigd door Dilaraa: 15-06-2009 om 18:18
Be Grateful ....
Veel succes, hoop dat je een verdere informatie van je vader kan weten, met behulp van de medehababamleden hierboven..

je zegt familie in amsterdam, probeer eerst hun te vinden, voordat je de stap naar Turkije doet,
in nederland is het moeilijk wegen geheimhouding van persoonsgegevens maar als jij erachter kan komen wie het familie is, zal er wel een amsterdammer zijn die zegt die ken ik.
en veel succes:)

Ja, als dat zou makkelijk zou zijn...dan had ik het geweten...er zijn gek genoeg echt heeeel veeel Akar's....

moeilijk hoor maar succes!!
hoopelijk vind je snel je vader meid..heel veel suc6 !!
Bana uzak oL
yada bağLan sımsıkı..☾☆
Seni sevecek kadar cesaretliysem..Bir kalemde silecek kadarda yürekliyim!

Bookmarks