omg, meeen je dit nou eecht?
Ga naaar je oudeers, neven, ooms?

Hallo leden van Hababam,
sinds kort ben ik gescheiden van mijn man door erge redenen, voorbeelden: hij dronk heel veel.. kumar etc..nu ik bij hem weg ben wilt hij me terug en hij chanteert me met, als je niet van mij bent laat ik je ook niet van een ander zijn. hij bedreigt me, zodat ik bij hem terug ga. Hij zegt dat hij naakt foto's van me laat zien aan mensen en ga zetten op het internet.
ik ben diep aan het nadenken bij wie ik terecht kan met deze dingen, heb het geprobeerd om aan zijn zus te vertellen maar die staan allemaal achter hem. Enige oplossing vond ik om hier om adviezen te vragen.
Ik weet niet wat ik moet doen, willen jullie mij aub goede tips geven en serieuze reactie's aub. Dit is echt een erge situatie, mensen niet dollen maar aub serieuze reacties!

omg, meeen je dit nou eecht?
Ga naaar je oudeers, neven, ooms?

ohw,, als je geen familie hier hebt bel turkije vertel het ze zou ik zeggen en nergens bang voor zijn allah buyuktuur je hoeft je voor niks te schamen als hij je fotos op inetnet etc zet. Allah onun cezasini veriir..
en hoe oud ben je eigenlijk..

Ja, hoe oud ben je?
Ga naar de politie?
HERSEY BITTI!

ya, seni zorlami verdiler? Veya Turkiyeye geri git ofzo naar je familie toe?
Of ga verhuize, laaat het verleden achter je en begin opnieuw?

Amaaaaan kiiz walla iyi niyetli olunca agzina siciolar zaten!
Ne korkiosuun la sen davaa ac hatta!
Ze kunnen je niks doen als je naar de politie gaat, ins politie seni beschermen yapar enso en biide waar woon je?
Karisinin ciplak fotolarini cekenide ilk defa duyuyorum. Maja hababamdan medet umucagina ga naar de politie. Bunu dusunecek kadar olgun degilsin galiba?
Burusturup burusturup attigim kagitlarda
hic bitiremedigim bir siir olarak kalacaksin..
dammm meidd ga naar de politie waar ben je bang voor ?? wat wilt je schoonfamillie doen![]()
ga een tijdje naar je familie in Turkije
~
'Een grote waarheid is een waarheid waarvan het tegendeel ook een grote waarheid is.'
Lieve meid Ga onmiddelijk naar de politie, je kan tijdelijk over geplaatst worden naar blijf van me lijf huis beni dinle bunu okudugun an pm em me benim basimdanda gecti bunlar!!!
Du$man kelimesinin anlamini Arkada$ sifatini ta$iyanlardan ögrendim!!

Gewoon bij de politie aangifte doen, dit meen ik!
Wat een klootzak, een echte man zou dit nooit doen. Als er mensen zijn die in de nare dingen die hij vertelt en laat zien geloven, zijn dat net zulke losers als hijzelf.

Sorry maar ik kan dit alles behalve serieus nemen. hbbm is een site die bekend staat als een turkse jongeren site. De meeste hier gniffelen al als het woord sex ergens lezen en dan kom jij hier advies vragen?
je kan naar de politie gaan wat de meest voor de hand liggende keuze is. Verder kan je ook oldskool doen en je eigen familie het laten regelen.
Maar nogmaals zoek geen hulp met zulke serieuse problemen op een site als hbbm. Prof, hulp lijkt me een stuk verstandiger.
Bookmarks