Ik ken het ja
elinden birsey gelmedigi zaman aklini dinle aklin herzaman sana bir yol gosterecektir.
kennen jullie ook dat nare gevoel alsof er iets ergs gaat gebeuren
en uiteindelijk gebeurd erdan ook iets ergs deze voorgevoel vreet me egt op en maakt me ook soms bang en hierdoor krijg ik ook stress..![]()
Ik ken het ja
elinden birsey gelmedigi zaman aklini dinle aklin herzaman sana bir yol gosterecektir.
Ja heel bekend. Icini ferahlatmak icin Kuran oku.
An vardir.. Cikmaz sozcukler agizdan...
Anlatmak soylemek istersin, beceremezsin...

heb ik ook vaak.
ama cogu zamanda bosa cikiyor endisem. sendede oyle olur ins.

merak etme ben boyumdan buyuk laf etmiyorum
Heb ik nog nooit gehad, maar hoor het mn moeder wel eens zeggen. gercektende kotu seyler oluyor meestal.
Mijn moeder heeft het 2x gehad dat ze plotseling zei telefon gelcek turkiyeden, ik voel me slecht.
gercektende oldu, de ene keer kregen we te horen dat haar amca was overleden en de andere keer haar vader (mn opa)![]()
Mekanlari Cennetir Insallaah!
Seni fenerbahçe Türkiye kupasını alana kadar seveceğim canimm
Bitmez b ♥ u A ♥ ş k !!
Ja,soms heb ik dat ook. Het kan soms wel een beetje eng zijn
Laatst gewijzigd door sirinkizi: 20-05-2009 om 19:55
adanalı sevdimi allahına kadar sever sildimi bir kalemdee
De naald van de toerenteller klimt en nadert de 6000 toeren. Hoewel je gevoel en gehoor zegt 'hier houdt het op' weet je dat je hier met een BWM te doen hebt. Blijven vloeren dus...
Welcome to my world.

komt mij bekend voor,, blijf kalm zal ik maar zeggen :)
baktığın kadar değilim, bilmediğin kadarım..
Bakü - Tiflis - Ceyhan boru hattı

deze topic mag dicht
alle pessimisten moeten snel verdwijnen
Toevallig sat ik nu zo'n topic tegenkom. Bütün haftadir içimde bir sikinti vardi ve gerçektende kötü birsey oldu dün, dit heb ik altijd als er iets ergs staat te gebeuren. Herseyin hayirlisini dilerim, cümlemize..
Insanlar büyüdükçe hayalleri küçülürmü??
Bookmarks