Nee , als hij maar verzorgd is.
Diegene hoeft alleen maar iets te hebben waardoor jij je aangetrokken voelt tot die persoon.
Ik vind innerlijk belangrijker.

Nee , als hij maar verzorgd is.
Diegene hoeft alleen maar iets te hebben waardoor jij je aangetrokken voelt tot die persoon.
Ik vind innerlijk belangrijker.
I want to die with my forehead on the ground, The Sunnah in my heart, Allah on my mind , Quran on my tongue, And tears in my eyes.
wil een vrouwtje met strakke billen..derest niet interesant..ze mag voor me lopen volg die sanka wel..dushiiiiiiiiii
Je zou maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebbe....
Hep bir gideni olduğu için; her Aşkın bir kalanı.. Hep bir biteni olduğu için; her Aşkın bir yalanı vardır....

verzorgd en een lieve karakter miet hij hebben.
Kapali olacak, en dan niet de versie met een strakke body en hakken... Ik wil later niet dat mijn kinderen met een hoofddoek en mini rokje rond gaan lopen.. Ze hebben een voorbeeld en uitleg nodig.. Iemand met een rok tot net onder haar knieen en hoofddoek kan dat voorbeeld niet zijn en die uitleg ook niet geven....
Babami hatirladim birden.. Cocukluktan nagmeler "40 45'e girince ickiyi birakirim, namazi kilarim.." yalan... Gerci ickiyi birakti cok sukur.. Bende cok sukur...
Dus.. uiterlijk, gedrag, alles is belangrijk.... als je daarom geeft natuurlijk...........
Add: Ik zag nog even de reactie van betul20. Natuurlijk hoort verzorgd zijn ook bij dat uiterlijk.. Nogmaals.. ze moet een voorbeeld kunnen zijn..
Laatst gewijzigd door TURKSTAR: 28-07-2010 om 19:07 Reden: add

Yuzu guzel olan 40gun sevilir.. Gönlü Güzel Olan 40yil Beklenir.
* Al Kalbimi, Ver Kalbini.
Bookmarks