je hoeft niet bij elke woord een hoofdletter, is een beetje irritant lezen

Ik Heb Met Een Trukse Jongen Zelf Ben Ik Colombiaans
Ik Ben Super Gek Op Hem En Hij Ook Op Mij
En We Gaan Er Ook Echt Voor Elkaar Dat Staat Heel Er Vast Alleen Waar Ik Aan Twijfel Is Zijn Ouders Ken Ze Nog Niet Maar Dat Komt Nog Wel
Ze Weten Wel Van Me
Maar Zijn Nog Meer Meisje Die Beetje Of Echt Onzeker Zijn Die Niet Geaccapteerd Worden Door De Famillie Of Juist Wel Ik Weet Niet Hoe Ouders Zijn In Algemeen Wil Er Graag Meer Over Weten
In De Hoop Dat Me Mij Onzekerheid Zeker In Die Richting Minder Word
Bedankt Mss
je hoeft niet bij elke woord een hoofdletter, is een beetje irritant lezen
Laatst gewijzigd door CiNToNiK: 03-03-2009 om 14:28
't is niet bij elke zin maar bij elke woord. echt irritant.
01-01-'49 / 08-10-'09 : canim dedem mekanin cennet topragin bol olur insAllah.
ik denk niet dat zijn ouders in de eerste instantie jou zullen accepteren,, klinkt hard maar 't is zo
omdat je niet Turks bent,,![]()
Bazen, uzaklaşmak gerekir yakınlaşmak için. Bazen, hatırlamak gerekir hatırlanmak için. Bazen, ağlamak gerekir açılmak için. Bazen, anmak gerekir anılmak için. Bazen'de susmak gerekir duymak için.
is die jongen wel echt serieus ?
ik bedoel alsie met jou naar bed wil gaan dan denk jij dat je een serieuze relatie hebt maar hij ziet het anders![]()

soorry voor me capslook stond aan
hoe oud zijn jullie eigenlijk ?
Bazen, uzaklaşmak gerekir yakınlaşmak için. Bazen, hatırlamak gerekir hatırlanmak için. Bazen, ağlamak gerekir açılmak için. Bazen, anmak gerekir anılmak için. Bazen'de susmak gerekir duymak için.
Over het algemeen, wordt het wel moeilijk geaccepteerd in de Turkse cultuur.
Maar ik kan natuurlijk niet weten hoe zijn ouders zijn.
Heb je dit al met hem gesproken?
'Tutuversem hayati kanatlarindan.'

ik vraag alleen iest serieus
wie heeft er over na bed gaan ben geen kind van 16 meer die so denkt
maar bedankt voor je mening

ik ben 26 en hij ook

neej dat niet wat ik durf niet echt ben echt daar heel onzeker in en dat weet hij ook
dus hij zegt wanneer jij het wilt
ben ik dan so erg dan als ik onzeker er in ben
Sorry maar waarom schrijf je als een kind van 15-16jr :s
26 oud en wijs genoeg denk ik om te kunnen bedenken hoe je realatie zal verlopen.
Hbbmleden kennen jou niet, je vriend niet, zijn familie al helemaal niet. Elk familie staat hier anders tegenover. Dus wat wil je nou eigenlijk?
Je zou je onzekerheid bij je vriend kenbaar moeten maken. Hij is de enige die jou gerust kan stellen en geen hbbmleden die geen glazenbol hebben om fftjes in de toekomst te kijken.
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!
Nee,tuurlijk niet.
Het lijkt me ook erg moeijk,maar je kan het beste met je vriend praten.
Je kan hem advies vragen,en je hart opluchten.
'Tutuversem hayati kanatlarindan.'
wilde je alleen helpen graag of niet. je zegt dat hij serieus met je is maar turken met niet turken komt weinig voor vandaar dat ik met dat afvroeg.
Bookmarks