Ok, hoslandigin diger cocuk kim?

Stel je voor je bent al 1 jaar verloofd en na een tijdje merk je dat je gevoelens niet meer zow stek zijn als eerst.
Je neemt tel s niet op je praat niet egt met zin, en je hem eigenlijk niet eens zien.
Je trouw dag is benekend je hebt huis alles.
Wat zou je doen gewoon door gaan omdat je moet, en dat die jongens van je houd. of uitmaken .
en stel je voor je hbt later spijt dat je het uit hebt gemaakt en je wilt terug en die jongen niet wat zou jij dan doen?
Ok, hoslandigin diger cocuk kim?
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!

Makkelijk toch
dit met hem bespreken en een einde aan breien...

konusacaksin..
Je kan hier toch niet je hele leven mee zitten.
En wil je terug, spijt?
Dan ja, als het nog mogelijk is praten met die gene natuurlijk
Kırık kalpler yaşar, gülen yüzler solar, zaman durmaz akarDayan kalbim dayan..

Praat met hem lieverd. Vertel hem wat er in je omgaat. Misschien kunnen jullie even tijdje contact verbreken en kijken wat er dan gebeurd.
Moet je zien wat je zegt:) Tamami ile bitmsi biri olsaydi senin incin, lami cimi olmazdi, ne olursa olsun sabit bir fikirde olurdun. Stress olmasin seninki:)
Evden ayrilma, yeni duzen, sorumluluk alma, kaynana dirdiriFalanlar filanlar. Bunlar kucuk seyler degilki, buyuk degisiklikler ve tabikide insani terettute sokar:)

zor bir durum
24 Erzincan 24
eger terk edersan namussuzsun
tore cinayetine gitmek zorundasin
ik vind niet dat je dat tegen hem moet zeggen, ik denk dat je nog twijfelt. Dus ik zou toch wel afwachten, het kan door de stress enz komen, zoals hierboven werdt gezegd. Als je dat tegen hem zou zeggen, zal hij denken dat er iemand anders is (jij zegt van niet dus het zal erger worden), spreek met een getrouwde vriendin ofzo, in ieder geval veel succes gewenst
Vatan, Bayrak, Ezan ve Namus Onlara emanet
IS het misschien niet zo, dat je misschien een beetje bang bent dus het is niet zozeer dat je hem niet leuk vindt, maar door die druk lijkt het alsof je begint te twijfelen?
Love is to share, mine is for you..
Gevoelens?
Oke...
Na verloop van tijd verdwijnt dat ene geweldige gevoel, de vlindertjes. Iedere relatie wordt gewoontjes. Jij bent er voor hem, en andersom. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Dat heet houden van. Houden van is vrienden voor het leven. En daar horen de hartverzakkingen bij eerste aanrakingen en vlinders in je buik niet bij.
Je zou het nu bv wel uit kunnen maken, en (ik zeg maar wat) je zou een nieuwe relatie met een ander aan kunnen gaan. Dan krijg je zit je precies weer in deze situatie.
Vraag jezelf eens af; 'Wat is hij me waard?'
Als je het nu uit gaat maken, en je wilt hem later weer terug, en hij wilt niet terug naar jou...tja...eigen schuld, dikke bult.
Waarom zou je iemand terug willen hebben als je geen gevoelens voor hem hebt? Dat je deze vraag als stelt voordat je hem hebt gedumpt, zegt genoeg lijkt me..
Na een relatie van 3 jaar is hetgeen wat jij nu voelt heel normaal hoor. Hij is niet nieuw meer, hij hoort bij je, en het is al zeker dat je je toekomst met hem gaat delen. Dus alle spanning is al van de relatie af.
Waarom zo snel een trouwdatum als je niet zeker bent van je gevoel? Want zoiets gebeurd niet van de ene op de andere dag..
De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.
Dats kut.
kuş olup göklerde uçacagim.
Bookmarks