Google

+ Reageer op onderwerp
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4
Resultaten 46 tot 49 van 49

Onderwerp: Wat te doen bij een vertrouwensbreuk?

Wereld Ster Avatar van bon-bon-sekeri
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.951
    Bu tur olaylar bence gayet normal. Ben bir yere gittigimde bazen unutuyorum haber vermeye, nisanlimda soruyor niye haber vermedin, niye aramadin diye soruyor. Insanlik hali yani, unutabilirsin.

Vede o kisi aliskan degilse oyle her yere gittiginde haber etmek, uzerine varmicaksin zamanla degisir.

Maar met uitgaan is het wel een ander verhaal, als diegene uitgaat en jij krijgt het niet te horen van hem maar van anderen, dan liegt diegene gewoon keihard.
    *14-07-09 sleutel van huisje*
    * 4-4-2010 *

Affet Ya Rabb.. Avatar van Isimsiz
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    12.105
    Je hebt het wel een beetje overdreven. Hij hoeft je toch niet constant te bellen om te vertellen waar hij is en wat hij doet? Zou je dat wel leuk vinden? Dat hij om de twee minuten belt om door te geven wat hij aan het doen is?
    "Askim, az once musterilerden biriyle telefonda konustum, haber vereyim dedim."
    "He, birtanem, suan sigara molasina cikmak uzereyim. Kapinin onunde icecegim. Haberin olsun dedim."
    "Nasilsin guzelim? Iyi. Baksana, bende tam af edersin lavoboya gidecektimde haber edeyim dedim. Hani aradiginda ulasamazsin falan diye. Haberin olsun guzelim tamam mi?"
    Ik zou hier he-le-maal gek van worden! Laat hem lekker doen waar hij zin in heeft. Tilkinin donup dolasacagi yer kurkcu dukkanidir. Seni gercekten seviyorsa nasil olsa sana doner. Ha bu demek degildir ki kafasina gore hareket etsin, o disko benim, bu bar senin takilsin. Kesinlikle degil. Ama onu fazla kisitlamaya da calisma. Bahsettigin seyler sohbet sirasinda cabucak gecilebilecek seyler. Fazla takilmamak gerekiyor. Eger esin olsaydi anlam verebilirdim, sensiz bir dugune gittigi icin biraz kirilabilirdin ama esin degil, ayni evi paylasmiyorsunuz. Fazla sIk bogaz etme derim. Insanlar sabun gibidir, ne kadar sIkarsan o kadar cabuk kayip gider parmaklarinin arasindan.

"Ben beni biraktigim zaman, Sen beni birakma Ya Rabbim!"

Múamma Avatar van Bebegim-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.580
    Citaat Geplaatst door Isimsiz Bekijk reactie
    Je hebt het wel een beetje overdreven. Hij hoeft je toch niet constant te bellen om te vertellen waar hij is en wat hij doet? Zou je dat wel leuk vinden? Dat hij om de twee minuten belt om door te geven wat hij aan het doen is?
    "Askim, az once musterilerden biriyle telefonda konustum, haber vereyim dedim."
    "He, birtanem, suan sigara molasina cikmak uzereyim. Kapinin onunde icecegim. Haberin olsun dedim."
    "Nasilsin guzelim? Iyi. Baksana, bende tam af edersin lavoboya gidecektimde haber edeyim dedim. Hani aradiginda ulasamazsin falan diye. Haberin olsun guzelim tamam mi?"
    Ik zou hier he-le-maal gek van worden! Laat hem lekker doen waar hij zin in heeft. Tilkinin donup dolasacagi yer kurkcu dukkanidir. Seni gercekten seviyorsa nasil olsa sana doner. Ha bu demek degildir ki kafasina gore hareket etsin, o disko benim, bu bar senin takilsin. Kesinlikle degil. Ama onu fazla kisitlamaya da calisma. Bahsettigin seyler sohbet sirasinda cabucak gecilebilecek seyler. Fazla takilmamak gerekiyor. Eger esin olsaydi anlam verebilirdim, sensiz bir dugune gittigi icin biraz kirilabilirdin ama esin degil, ayni evi paylasmiyorsunuz. Fazla sIk bogaz etme derim. Insanlar sabun gibidir, ne kadar sIkarsan o kadar cabuk kayip gider parmaklarinin arasindan.
    Ne guzel dedin Katiliyorum..
    Seni tahammül edemeyecen kadar çok sevdim
    Onun için en çok zarari ben çekiyorum
    Yalnız başıma..

Opkomende Ster Avatar van Nargila-junkie
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.133
    Citaat Geplaatst door ELA. Bekijk reactie
    Vertrouwens in een relatie is heel belangrijk als dat er niet meer is kan je al een punt achter zetten vind ik.
    Maar wat als je ontzettend veel om haar/hem geeft, en dat je al jaren met die gene gaat?
    Wat als je achteraf steeds dingen hoort, terwijl je het van haar/hem moest horen, zoals hij/zij gaat uit maar zegt het niet tegen je omdat jij het niet wilt en toch doet ie het en je hoort het later van andere personen.
    Of de kleinste dingen hij moest ff naar een bruiloft maar hij was het helemaal vergeten en tijdens zn werktijd gaat hij ff langs om zijn gezicht te laten zien, en dit laat ie jou ook niet weten je hoort het weer achteraf van andere mensen.
    Wanneer je het haar/hem vraagt zegt ie "ik had haast ik was het helemaal vergeten en tussen die tijd d8 ik er niet ff aan om jou te laten weten dat ik ff langs zou gaan het spijt me"
    En dan denk je dit deed je vroeger ook, dingen doen wat ik niet wou of dingen doen waar ik achteraf achter kwam.

Hoe zouden jullie hierop reageren?
    De voorbeelden die je noemt zijn nogal klein, ik zou ze zelf ook kunnen doen zonder het te vertellen en daar geen enkele bijbedoeling bij hebben.

+ Reageer op onderwerp
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 2 3 4

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels