Google

+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 40

Onderwerp: Jaloerse vriendje!!

2 Gebruikers! Avatar van Liefste
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436

Jaloerse vriendje!!

Kan ik hem veranderen of is dit gewoon zijn karakter..
    Ik doe zo mijn best om hem niet boos te maken maar hij word boos om de kleinste dingetjes.. Hij heeft altijd wel een reden of iets om jaloers te worden.
    Als ik even stil ben zegt hij waar denk je aan? denk je aan je ex?
    Dit is echt niet meer gezond wat ik weet is dat ik van hem hou.
    Maar ik begin een beetje bang van hem te worden.. Wat moet ik doen..
    En aub mensen kom niet zegge maak het uit dat kan ik niet doen kan niet zonder hem.
    Ik denk dat hij onzeker is en dat de reden is dat hij zo jaloers is..

Heeft iemand tips???
    Wat als alles waar je ooit naar verlangt hebt.. In handbereik is?

Múamma Avatar van Bebegim-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.596
    Vertel (maak hem duidelijk) dat je veel om hem geeft en dat je hem niet kwijt wilt..
    Misschien kan je gewoon met hem hierover praten en zeggen dat het niet
    is wat hij denkt etc.
    Wat je zelf ook zegt misschien is het omdat hij onzeker is,
    maar als jij hem het gevoel geeft dat je bij hem wilt horen (en hij bij jou) denk
    ik dat alles goed komt.
    Zor bir durum, succes liefste!
    Seni tahammül edemeyecen kadar çok sevdim
    Onun için en çok zarari ben çekiyorum
    Yalnız başıma..

Sev Avatar van Sevda85
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.849
    Citaat Geplaatst door Liefste Bekijk reactie
    Kan ik hem veranderen of is dit gewoon zijn karakter..
    Ik doe zo mijn best om hem niet boos te maken maar hij word boos om de kleinste dingetjes.. Hij heeft altijd wel een reden of iets om jaloers te worden.
    Als ik even stil ben zegt hij waar denk je aan? denk je aan je ex?
    Dit is echt niet meer gezond wat ik weet is dat ik van hem hou.
    Maar ik begin een beetje bang van hem te worden.. Wat moet ik doen..
    En aub mensen kom niet zegge maak het uit dat kan ik niet doen kan niet zonder hem.
    Ik denk dat hij onzeker is en dat de reden is dat hij zo jaloers is..

Heeft iemand tips???

Valla bunu diyen vriendjeje napacan je zegt het zelf dit is echt niet meer gezond....
    Het is zijn karakter degismezki bagzen sevmek yetmiyor
    Respect goes further then Love...
    Sesim Cikmiyor Dogru Ama Bagirsam Kime Ne Faydasi Var....

... Avatar van GINKALxKIZ
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.953
    Ik had het hier laatst met mijn buurvrouw over. Ze is zelf Nederlandse en al 15 jaar getrouwd met een Turkse man. Ze hebben kinderen samen en nog steeds is hij jaloers. Zelfs als ze met een 70-jarige man praat. Hij houdt haar dan constant in de gaten. En ze heeft het er zo moeilijk mee, dat hij na 15 jaar nog steeds jaloers is.
    Maar het zit daadwerkelijk in hun karakter. En een karakter is moeilijk te veranderen, ook al wil je dat zo graag. Hij zal zich zelf in moeten houden en ik weet niet of de meeste mannen wel zo de discipline te hebben om deze jaloezie in toom te houden.

Daarnaast vind ik niet dat je je moet laten opjagen door hem en dat je steeds voorzichtig bent om hem niet kwaad te maken. Zolang jij niks verkeerd doet, hoef jij je niet aan hem aan te passen. Je moet je wel op je gemak voelen binnen een relatie en je kunnen gedragen zoals je wilt.
    Bu sehir Rakiyla yasar, bu sehir cigarayi ceker, bu sehir gonduzu yasar, bu sehir geceyi sever. Bu sehir adami sever, bu sehir kadini dover, bu sehir kanimizi emer, bu sehir icin ulmeye deyer.
    Istanbul Istanbul Istanbul elinden oper...

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door Bebegim- Bekijk reactie
    Vertel (maak hem duidelijk) dat je veel om hem geeft en dat je hem niet kwijt wilt..
    Misschien kan je gewoon met hem hierover praten en zeggen dat het niet
    is wat hij denkt etc.
    Wat je zelf ook zegt misschien is het omdat hij onzeker is,
    maar als jij hem het gevoel geeft dat je bij hem wilt horen (en hij bij jou) denk
    ik dat alles goed komt.
    Zor bir durum, succes liefste!
    Ja ik heb er vaak met hem over gepraat. Hij zegt dat hij er niks aan kan doen en als die doordraaid niet weet wat hij zegt. Hij zegt ook gewoon eerlijk ben onzeker en bang om jou kwijt te raken.
    Maar ja hoe kan ik hem duidelijk maken dat die voor niks zo onzeker is?

TurkIslam Avatar van CiNToNiK
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.232
    Geef hem het gevoel dat als hij zo doorgaat dat hij jou kwijt is....
    Laatst gewijzigd door CiNToNiK: 21-11-2008 om 22:12

Isaret. Avatar van Senorita-E
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.145
    Deze probleem heb ik ook wel een beetje. Maar als ik ff ergens aan denk heeft hij het niet over exen ofzo, zo erg ook weer niet.
    Ik wil het liefst erover praten met hem dan uitmaken, ik bedoel dat is zo makkelijk gezegd. Sorry ik zou je graag willen helpen, maar zelf weet ik het ook niet
    Göz göze gelince...

Kalbimde “bir şey” olur...
    Adını koyamadığım, ama hep kulak verdiğim... Bir şey.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door GINKALxKIZ Bekijk reactie
    Ik had het hier laatst met mijn buurvrouw over. Ze is zelf Nederlandse en al 15 jaar getrouwd met een Turkse man. Ze hebben kinderen samen en nog steeds is hij jaloers. Zelfs als ze met een 70-jarige man praat. Hij houdt haar dan constant in de gaten. En ze heeft het er zo moeilijk mee, dat hij na 15 jaar nog steeds jaloers is.
    Maar het zit daadwerkelijk in hun karakter. En een karakter is moeilijk te veranderen, ook al wil je dat zo graag. Hij zal zich zelf in moeten houden en ik weet niet of de meeste mannen wel zo de discipline te hebben om deze jaloezie in toom te houden.

Daarnaast vind ik niet dat je je moet laten opjagen door hem en dat je steeds voorzichtig bent om hem niet kwaad te maken. Zolang jij niks verkeerd doet, hoef jij je niet aan hem aan te passen. Je moet je wel op je gemak voelen binnen een relatie en je kunnen gedragen zoals je wilt.
    ja klopt bedankt voor je reactie meid.

Dat doe ik nu dus wel ik denk na bij elke stap die ik zet en alles wat ik zeg ik begin gewoon bang te worden serieus het is niet meer leuk.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door Senorita-E Bekijk reactie
    Deze probleem heb ik ook wel een beetje. Maar als ik ff ergens aan denk heeft hij het niet over exen ofzo, zo erg ook weer niet.
    Ik wil het liefst erover praten met hem dan uitmaken, ik bedoel dat is zo makkelijk gezegd. Sorry ik zou je graag willen helpen, maar zelf weet ik het ook niet

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door Senorita-E Bekijk reactie
    Ja precies ik wil het ook uitmaken maar van de ene kant ik weet dat ik niet zonder hem kan ga heel veel spijt krijgen achteraf. Maar weet dat het wel het juiste is pff

Múamma Avatar van Bebegim-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.596
    Ja ik heb er vaak met hem over gepraat. Hij zegt dat hij er niks aan kan doen en als die doordraaid niet weet wat hij zegt. Hij zegt ook gewoon eerlijk ben onzeker en bang om jou kwijt te raken.
    Ik vind het wel een beetje eng dat je praat over doordraait, ik
    heb zoveel (getrouwde) nichten die hier dan nog steeds moeite mee hebben.
    Als je veel om hem geeft moet je het denk ik accepteren en
    mee leren omgaan.
    Je kan hem duidelijk maken dat hij voor niks onzeker is door te praten maar iik
    denk dat het een beetje om vertrouwen gaat.
    Anders moet je hem vragen waarom hij jou niet zou vertrouwen?
    Ik hoop dat je hier verder mee kunt.
    Seni tahammül edemeyecen kadar çok sevdim
    Onun için en çok zarari ben çekiyorum
    Yalnız başıma..

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door CiNToNiK Bekijk reactie
    Geef hem het gevoel dat als hij zo doorgaat dat hij jou kwijt is....
    Dat weet hij, hij belde me laatst in de nacht wakker en zei dat hij huilend wakker werd in zijn droom. Hij droomde dat we samen waren en ik maakte het uit ik begon te huilen en zei dat ik er niet meer tegen kon. Hij wilde het goed praten maar ik wilde niet meer dus werd hij huilend wakker in zijn droom. Hij is nu ook echt bang dat ik het ga uitmaken door zijn gedrag. Maar heb er geen vertrouwen in dat hij gaat en kan veranderen..

BeyazGüvercin* Avatar van Y0lcu,,
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    87
    Laat hem merken dat je veel 0m hem geeft, laat hem merken dat er maar een van hem is 0p de wereLd, dat je hem niet z0u verLaten aL z0u de knapste en liefste man van de wereLd je ten huwelijk vragen.. Guvenini kazanacak/ versterken yapacak hareketLerde buLun, vraag hem bv. t0estemming als je 0p stap gaat kesin h0suna gidecektir Msgien beetje raar, maar aL eLine kagit kaLem en schrijf aLle leuke kanten van hem 0p en verteL hem dit, z0 kan hij zn m0oie kanten inzien.. N0g suc6 meid h0op dat je er wat aan hebt
    Basariya Giden y0lda, CiLe Cekmek Kutsaldir

Isaret. Avatar van Senorita-E
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.145
    Citaat Geplaatst door Y0lcu,, Bekijk reactie
    Laat hem merken dat je veel 0m hem geeft, laat hem merken dat er maar een van hem is 0p de wereLd, dat je hem niet z0u verLaten aL z0u de knapste en liefste man van de wereLd je ten huwelijk vragen.. Guvenini kazanacak/ versterken yapacak hareketLerde buLun, vraag hem bv. t0estemming als je 0p stap gaat kesin h0suna gidecektir Msgien beetje raar, maar aL eLine kagit kaLem en schrijf aLle leuke kanten van hem 0p en verteL hem dit, z0 kan hij zn m0oie kanten inzien.. N0g suc6 meid h0op dat je er wat aan hebt
    Dit lijkt mij een mooie tip, proberen waard liefste.
    Zelfs ga ik ook een beetje toepassen, dankjewel voor je idee
    Laatst gewijzigd door Senorita-E: 21-11-2008 om 22:23
    Göz göze gelince...

Kalbimde “bir şey” olur...
    Adını koyamadığım, ama hep kulak verdiğim... Bir şey.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    436
    Citaat Geplaatst door Y0lcu,, Bekijk reactie
    wallah meid alles wat je daar nou zegt doe ik echt. als ik na me vriendin ga vraag ik daar toestemming voor als hij zegt nee blijf thuis dan ga ik niet. maar ja we zijn toch niet getrouwd ik vind hem soms echt overdrijven snap niet wrm hij zo is

+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels