oowww dat is zoo walgelijk
ik zie gewoon zijn hele bil!, van mij mag er wel zo'n regel komen, maar of dat zal werken

Er zijn hier 2 Braziliaanse jongens aan het werk en 1 daarvan draagt zijn broek wel heel erg laag. Het zit onder zijn bil, niet een beetje, maar echt helemaal eronder. Zo lelijk. En zn boxershort is nog lelijker, helemaal rood. Ieuw.
Een broek moet moet moet laag zitten, dat is mooi, maar niet zó laag. Een beetje boxershort kan geen kwaad, maar ik hoef geen hele bil te zien…
In sommige landen krijgen dames een boete wanneer hun string te zien is…
Moet er ook zo een regel in Nederland komen? Dus een boete voor het showen van ondergoed? En moet deze regel ook voor mannen gelden?
We no speak Americano
oowww dat is zoo walgelijk
ik zie gewoon zijn hele bil!, van mij mag er wel zo'n regel komen, maar of dat zal werken
Love is to share, mine is for you..
ja doe maar wel. Het ziet er niet uit
Wat ik niet snap he, hoe lopen er ermee rond als het winters is. Ciplak dolas daha iyi.

ik vind het niet normaal (bij jongens), vooral bij turkse..
allemaal wannabeess, alleen die van hun zijn killi.. ahahaha
en bij meisjes moeten ze geen boetes geven maar juist belonen
ama bjorn born cikti, string felan kalmadi yahhshittt MOuahaha
= Y.E
string ziet er echt hoerig uit, sorry hoor
Love is to share, mine is for you..
Er moet zeker zo'n regel komen. En 2x meer boete als je ass way too lelijk is. En gelijk ook een regel voor de muffin-topjes!
Machi·a·vellist n.
1. of or relating to Machiavelli or Machiavellianism.
2. a crafty, intriguing and opportunist person; characterized by expediency, deceit, and cunning.

bitanede benim sinifta var oyle, gatver damme
Bide kemer takiyorlar, broek onder hun ass, en dan riem strak zetten, ik begrijp de ideologie hierachter gewoon niet![]()
![]()
*
een gezonde geest in een gezond lichaam
Erkeklerinde cok gorulmuyo, ama kizlarda ozellikle yazin buyuk bir kisim nedense poposunu disari atma geregi buluyorlar. Genelde de heupbroek giydikleri zaman, uzerini kisa giyiolar, eyildikce oturup kalktikca mal meydanda:s ik vind het vies.
Erkeklerde, dahada igrenc. kizlarda gore gore goz alisti zaten erkekler giyincede baya tuhaf ve igrenc gelio:s
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!

Mensen Mensen toch.. Dat is tochhhh sexy..
Güneşe arkanı dönersen, ancak kendi gölgeni görürsün.. Ben onlara güneşi
gösterdim, Aptallar parmağıma baktılar..

Erkegin mali meydanda olur, deyimini hayata gecirmek istemisler ne var bunda :)
Başkalarını Hep Bağışla;
Kendini Hiç Bağışlama.

Bookmarks