Ik heb gevraagd of zij ook reacties willen plaatsen. Het is natuurlijk best eng voor ze, zo kunnen wij te weten komen hoe zij erover denken
Ik heb gevraagd of zij ook reacties willen plaatsen. Het is natuurlijk best eng voor ze, zo kunnen wij te weten komen hoe zij erover denken
Every day is a fashion show and the world is your runway
Nee, denk het niet. Ik kreeg juist altijd te horen dat ik te dun was en moest bijkomen. Maar ik zelf heb er altijd lak aan gehad. Mensen houden eenmaal van overdrijven, zo deden ze het ook bij mij zo zullen ze het ook bij een ander doen.
Ik weet de reden niet maar, er is een ander reden.
You all suffer because you cling to the world..Intelligent fools
Vroeger heb ik hier ook last van gehad. Het ging zelfs zo slecht met me dat ik in het ziekenhuis beland ben en geloof me dat is geen pretje.
Bij mij ging het niet zozeer om mijn gewicht, maar om het idee eten.
Eten deed ik gewoon niet.
Esaret bağlarında gül olmaktansa, özgürlük dağlarında diken olurum
Gewicht speelt een grote rol, maar het is meestal veel meer dan 'alleen het gewicht'. Probeer als eerste je zelfbeeld te veranderen, daarna zal de rest vanzelf komen. Langzaam, maar zeer zeker. Anderen kunnen namelijk zoveel zeggen en doen, maar als jij het anders ziet dan zij die spreken zal er niets tot weinig veranderen.
Wanneer je het besef hebt gekregen dat je (misschien) niet goed bezig bent is de dag waarop je de eerste stap hebt gezet. Persoonlijk lijkt mij dit de moeilijkste stap, omdat je in feite met je neus op de feiten wordt gedrukt.
Verder wil ik zeggen dat ik het jammer vind dat dit een vrij oppervlakkig en cliche berichtje is geworden. Dit alles wat ik hier heb getypt zullen jullie vast en zeker vaker hebben gehoord ofwel gelezen. Ik moet toegeven dat ik het moeilijk vind, ik weet namelijk niet zo goed hoe ik een ander hierin steun zou moeten bieden, omdat ik er verder geen ervaringen mee heb in mijn directe omgeving.
In ieder geval wens ik jullie heel veel moed en sterke. Het zal niet makkelijk zijn, maar dat komt door het feit dat je hieruit moet groeien, net zoals hoe je hierin bent gegroeid.
amor fati – “love your fate”, which is in fact your life.

Een therapie van 20 weken lijkt lang, maar ik vind het aan de andere kant nogal kort. Je moet weer leren dat eten normaal is. Als je met je gedachtes daarvan al hebt afgeweken, lijkt het me echt moeilijk om weer volledig normaal te eten of 'normaal
te denken over eten. Vooral in het bijzijn van anderen (ook nog ns als ze weten dat je er 'last' van hebt). Je zult dan vast het gevoel hebben dat anderen continu kijken naar of je veel of weinig eet.
Lijkt me erg moeilijk om weer in het normale leven terug te gaan .. tussendoortjes te kunnen eten .. gezellig met vriendinnen uit eten gaan .. of even langs de mc drive te gaan..
Anne gibi olmak, anneyi sevmek,
anne gibi yâri bulabilmek
ne mümkün.
Annelerin sonsuz ve sınırsız fedakarlıklarnın bedelini
evladın maddi bir karsılıkla odemesi ne mümkün.
ik vind dat dit allemaal deels door de omgeving word bepaald en tis wa je met de informatie doet meisjes die denke dat ze mager moete zijn zullen dat blijven denken totdat ze wakker worden geschud en beginne in te zien dat ze te ver zijn gegaan
ik ben zelf ook heel slank maar ik ben zo gevormd ik probeer zoveel te ete maar ik kom bijna niks bij hoe erg ik het vind want wil zelf best een paar kilo meer zijn mensen denken dat ik anorexia heb terwijl dat niet het geval is en het is ook moeilkijk omdat uit te legge!
kadir & kanti seni cok seviyorum
Over 7 maand kindje!

Superdik - superdun is een programma op rtl4 die ik gisteren zag.
Mooi programma
Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın!!
Kadıköy size XXL...
Oefening baart kunst, Johan Cruijff is ook niet voetballend geboren..
Unhappy Donderdag 25 September 2008 21:13:25
Ik ben zo jaloers op jullie allemaal.
Jullie houden dit vol en zijn mooi en mager.
Maar ik ben een vette koe en ik schaam me.
Ik wil van die hemelsdikke buik af.
Iemand tips? Ik doe al elke avond oefeningen.
Kuiken Donderdag 25 September 2008 19:19:10
Waarschijnlijk vind echt niemand het boeiend maar ga toch proberen (ook voor mijzelf) proberen uit te leggen waarom ik nu eigenlijk pro anna ben.. Ik haat mijzelf... Ben vroeger heel erg gepest en nu gaat het eindelijk wel wat beter maar heb nog steeds echt die diepe haat tegenove mijzelf.. alleen het probleem is: ik reageer hem best wel af op mijn zusje.. Zij is namlijk wel perfect.. Dat stomme kind.. Eigenlijk maakt mij dat dus alleen nog maar slechter.. Soms kan ik ook niej een pro zijn en dan heb ik alleen maar vreetbuien.. Daarna voel ik me dan wel heel slecht enzo maar kotsen durf ik gewoon niet,,, Als iemand tips heeft of ongeveer hetzelfde.. Aub zeg het dan! Als iemand dit verhaal leest: dankjewel..
Sanne Donderdag 25 September 2008 17:30:27
Oewh, ben hier al een tijdje niet echt meer geweest!
Of nouja, wel geweest maar ik heb niets meer geplaatst..
Bah, ik was 2kg aangekomen, maar vandaag gaat het goed, ik heb nog niets gegeten Ik ben nu sinds maandag 1kg afgevallen!
Maar volgens mij eten we vanavond falafel >< zitten verdomme 30 kcals in PER BALLETJE! Niet normaal..
Maarja, zowiezo kots ik wel alles uit wat ik eet
Morgen heb ik kamp, niet zo lang helaas, vrijdag op zaterdag .. Maar dan kan ik ook gewoon heel weinig eten Alleen ik moet wel beetje oppassen want volgens mij heeft de leiding wel door dat ik aan het afvallen ben aangezien ik nooit wat eet..
Mjaaa, succes!
I love you all!
Keep up, girls!
Every day is a fashion show and the world is your runway

zulke sites moeten ze eigenlijk geen toestemming voor geven..
Neem een voorbeeld aan dat model , die overleden is..
Ey kahraman Türk kadını, sen yerde sürünmeye değil, omuzlar üzerinde göklere yükselmeye layıksın!!
Kadıköy size XXL...
Oefening baart kunst, Johan Cruijff is ook niet voetballend geboren..
Ik vind dit echt zielig. Met de dag wordt dit erger joh. Ik was op een site van medicyti gezondheids forum. Allemaal jonkies die een eetprobleem hebben ontwikkeld. vanaf 14 jaar zijn ze opzoek naar laxeermiddelen, braak gedoe. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn en wat de gevolgen van laxeermiddelen en dat braken kan hebben op hun lichaam. Enige wat ze weten is je valt er van af.
Ik vind dat het langzaam tijd is geworden dat scholen voedingsdeskundigen inschakelen om echt informatie te geven over wat voeding met iemand doet kan doen etc. 14 jaar!!!! hoe lang gaan ze het overleven met al dat laxeer gedoe en braken??! ik vind het echt zielig. ik vraag me eigenlijk ook af of er ook jongens zijn die met dit probleem rond lopen.
Anorexia en boulimia, media moet hier wat meer aandacht aan besteden en duidelijk maken hoe slecht dit voor het lichaam is en hoeveel mensen er al om zijn gekomen door dit gedoe. ik heb eerder het idee dat het een beetje geheim wordt gehouden en pas als mensen hun lichaam schade hebben gebracht, ze ff de media inschakelen dat weer iemand is overleden aan anorexia:s Preventief iets moet er komen. Ze besteden ook een hoop aandacht aan huishoudelijk geweld o.a affiches die overal hangen etc. Kunnen ze ook met dit doen.
Umud; Sen gelecek adina yasanan bir düssün!
Bu seferki zorlama degil, Seni Seviyorum!
Mijn beste vriendin had dit probleem. Ik zelf zag het al aankomen en waarschuwde haar om haar eetgedrag, maar ontkennen was het enige wat ze deed. "al zou ik het willen zou ik geen anorexia krijgen" was wat ze steeds zei. Veel van deze mensen (waaronder mijn vriendin) liegen ook om hun eetgedrag. Ze zeggen dan dat ze bijvoorbeeld dat ze net al wat hebben gegeten, zodat ma thuis niet gaat aandringen om aan tafel te komen voor het avondeten. Dit vertelde mij vriendin mij ook pas veel later. Ze heeft vaak tegen mij en haar ouders gelogen wanneer haar werd gevraagd of ze al heeft gegeten.
Pas nadat ze zo ziek werd dat ze om de haverklap flauwviel, besefte ze dat ze toch niet zo goed bezig was. Ze kreeg toen ook begeleiding van een dieetiste om verantwoord af te vallen.
Ze is er nu gelukkig al lang overheen, maar ik let nu wel extra op als ik merk dat ze 'op haar gewicht let'.
Ik wens echt iedereen die met dit probleem opgescheept zit heel veel kracht om hiertegen te vechten.
Beklenen gün gelecekse,çekilen ÇİLE kutsaldır...
Bookmarks