Online multiplayer games topic
+ Reageer op onderwerp
Pagina 53 van 53 EersteEerste ... 33 43 48 51 52 53
Resultaten 781 tot 791 van 791
    HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    15.135
    Citaat Geplaatst door Cotanak__ Bekijk reactie
    infinity ward heeft eindelijk met zijn ban hamer de cheaters eruit geslagen, met resultaat lege playlists. daha bir sene dolmadan community öldurdu oyunu

Blijf nog een tijdje bij black ops 3
    Jij hebt het over IW, ik heb maar 3 potjes gespeeld omdat het gewoon niet te spelen is, te chaotisch en bovendien onzinnig. Het oogt als een exacte kopie van BOIII.

Ik speel enkel zombie mode, het is ongetwijfeld de beste zombie mode tot nu toe. Wanneer ik Remastered zat ben speel ik gewoon zombie mode. De vraag is echter of het je geld wel waard is want de reguliere multiplayer is gewoon tien keer niks.

paradox... Avatar van Cotanak__
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.083
    Citaat Geplaatst door Alexandro Bekijk reactie
    Jij hebt het over IW, ik heb maar 3 potjes gespeeld omdat het gewoon niet te spelen is, te chaotisch en bovendien onzinnig. Het oogt als een exacte kopie van BOIII.

Ik speel enkel zombie mode, het is ongetwijfeld de beste zombie mode tot nu toe. Wanneer ik Remastered zat ben speel ik gewoon zombie mode. De vraag is echter of het je geld wel waard is want de reguliere multiplayer is gewoon tien keer niks.
    Ik heb nooit gezegd dat infinite warfare goed was hoor. Bovendien is de zombie mode van IW totaal niet mijn setting daar in tegen de nazi zombies van treyarch niet te overtreffen is. van world at war tot aan black ops 3 alle zombie maps grijs gespeeld.. Het is dat ik infinite warfare voor goedkoop had gekregen samen met de remastered editie, alleen je zag al dat vanaf dag één wallhackers en aimbotter actief waren in een spel zonder vac beveiliging. nu de banhammer er doorheen is geslagen zijn er totaal geen lobby's meer..

ik wacht gewoon geduldig op de volgende game van treyarch, tot die tijd blijf ik wel met black ops 3 zoet :)
    There was a time above. A time before.. ...there were perfect things. Diamond absolutes. But things Fall. Things on Earth. And what Falls... Is Fallen... ...In the dream, they took me to the light. A beautiful Lie

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    15.135
    BOIII was leuk in het begin maar daar ben ik ook wel een beetje klaar mee. Gestopt bij prestige 2. Er is maar 1 titel waarin ik echt tot het uiterste ben gegaan en dat was BOII, daar mag ik mijzelf prestige master noemen.

Nu ik zie waarmee we het moeten doen heb ik de neiging mijn PS3 aan te sluiten en gewoon BOII te spelen.

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    15.135
    Mozeskriebels, ik heb net een potje gespeeld, I got spawnraped like Peter Pan got fucked by a magic staff. Achter elk raam, elke hoek in het gebouw zat er iemand. 9 year old game.

I am Cola Avatar van AreYouDisko
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    238
    BOIII was leuk in het begin maar daar ben ik ook wel een beetje klaar mee. Gestopt bij prestige 2. Er is maar 1 titel waarin ik echt tot het uiterste ben gegaan en dat was BOII, daar mag ik mijzelf prestige master noemen.

Nu ik zie waarmee we het moeten doen heb ik de neiging mijn PS3 aan te sluiten en gewoon BOII te spelen.
    Het is dom van je om.. wacht ik kom zo terug.. ik zit in een heist in GTAV..

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    15.135
    Citaat Geplaatst door AreYouDisko Bekijk reactie
    Het is dom van je om.. wacht ik kom zo terug.. ik zit in een heist in GTAV..
    Ja ik weet het, het is dom geweest van me om IW aan te schaffen voor enkel Remastered.

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    15.135
    Gisteren maar geprobeerd om te campen en ik moet toegeven, het werkt uitstekend.

Backlot, ik besloot om te campen bij de MG in dat gebouw waar je eerst naar boven moet en dan een kamer doorgaat om bij de MG te kunnen komen. Twee claymores gelegd en ondertussen mensen afgeschoten met de MG.

Het moment dat ik een claymore hoorde afgaan mezelf achter de deur verstopt met een shotgun, aangezien ik zelf ook altijd op deze wijze wordt gepakt in deze map besloot ik hetzelfde te doen. Pas nadat ik mijn chopper verkreeg werd ik gedood door een gekookte granaat.

Dit keer naar de andere kant gegaan en daar zitten campen op dezelfde wijze, 1 claymore bij de trap, de andere bovenaan de ladder. MG gebruikt om te sprayen. Het potje afgemaakt met 20 kills en 5 deaths.

Ik haat het om op deze wijze te spelen maar blijkbaar kan het niet anders. Elk potje wat ik speel gaat naar een time limit. Je mag echt van geluk spreken als er daadwerkelijk spelers zijn die rondrennen om iemand te kunnen pakken.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    238
    Gisteren maar geprobeerd om te campen en ik moet toegeven, het werkt uitstekend.

Backlot, ik besloot om te campen bij de MG in dat gebouw waar je eerst naar boven moet en dan een kamer doorgaat om bij de MG te kunnen komen. Twee claymores gelegd en ondertussen mensen afgeschoten met de MG.

Het moment dat ik een claymore hoorde afgaan mezelf achter de deur verstopt met een shotgun, aangezien ik zelf ook altijd op deze wijze wordt gepakt in deze map besloot ik hetzelfde te doen. Pas nadat ik mijn chopper verkreeg werd ik gedood door een gekookte granaat.

Dit keer naar de andere kant gegaan en daar zitten campen op dezelfde wijze, 1 claymore bij de trap, de andere bovenaan de ladder. MG gebruikt om te sprayen. Het potje afgemaakt met 20 kills en 5 deaths.

Ik haat het om op deze wijze te spelen maar blijkbaar kan het niet anders. Elk potje wat ik speel gaat naar een time limit. Je mag echt van geluk spreken als er daadwerkelijk spelers zijn die rondrennen om iemand te kunnen pakken.
    Probeer claymores te verspreiden of gebruik 1 claymore en 1 smoke granate. Dit is hoe ik word gepenetreerd.

Mja, ik ben dus die rond rennende kip zonder kop.

Premium Lid Avatar van Mr_Bruinsma
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    48.225
    Citaat Geplaatst door AreYouDisko Bekijk reactie
    Probeer claymores te verspreiden of gebruik 1 claymore en 1 smoke granate. Dit is hoe ik word gepenetreerd.

Mja, ik ben dus die rond rennende kip zonder kop.
    Noob.
    So close, no matter how far

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    238
    Citaat Geplaatst door Mr_Bruinsma Bekijk reactie
    Noob.
    Ik ben die gekke gamer, je weet nog niet.

paradox... Avatar van Cotanak__
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.083
    de nieuwe amd Ryzen processoren beloven heel wat, bijna 50 % prestatie winst op een veel goedkopere model.
    There was a time above. A time before.. ...there were perfect things. Diamond absolutes. But things Fall. Things on Earth. And what Falls... Is Fallen... ...In the dream, they took me to the light. A beautiful Lie

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels