Waar kan je die krijgen?![]()

Waarschijnliijk herken je, als schoenenaddict, wel het probleem; je hebt heel veel schoenen maar waar laat je ze? En niet iedereen heeft de ruimte voor een aparte 'Imelda' schoenenkast.
Er komt een heel leuk (en bijzondere) gadget op de markt, nl. het Schoenenrad (Shoe wheel). In de damesuitvoering kan je max. 30 paar schoenen kwijt (tot maat 44) en in de herenuitvoering max. 12 paar (tot maat 48.5). Door de transparante hoezen met elastische banden kunnen ze er niet uitvallen en de schoenen kunnen elkaar niet vies maken of beschadigen. De damesuitvoering is verkrijgbaar in de kleuren grijs, roze, wit en zwart en herenuitvoering in de kleuren grijs en zwart.
Wat vind jij ervan ^ ?
HayalPerest.. ღ

Waar kan je die krijgen?![]()
Kalbi ve sózú 1 olmayan kimsenin 100 dili bile olsa, o yine dilsiz sayılır.

ay ik vind dat er echt niet uitzien hoorbu ne
ik doe mijn schoenen in mijn eigen schoenenkast
Yarin Aklinda Baska Bir Yar Var, Gozde Yas Durmaz, Sozde Yalanlar, Ah Be yaaaaar, Gönlunde Kim varrr.
Haha ziet er echt apart uit, maar ik bewaar me schoenen in schoenendozen en in schoenenkasten.
*14-07-09 sleutel van huisje** 4-4-2010 *
ik heb maar 3 schoenen
1 pump
1 sportschoen
en 1 ballerina
ne isime yaradi
ik heb 32 paar schoenen exclusief mijn laarzen, waar laat ik die ?![]()
trouwens ik tel er max 17..wil wel weten waar die te verkrijgen is.
Laatst gewijzigd door Mechulkiz: 22-07-2008 om 23:49

^zo weinig heeeeeeeeeeeeel apart, benimkine sigmasa ( dit is al zeker) senin schoenenradi kullaniyimmi![]()
HayalPerest.. ღ
ben aliyim, 1 kez kullanip sana iade ederimdolapta yer cok zaten
waaashhh guzel biseymiss
40(L)70
Son Durak Liman Seni Sectim.
Handig, leuk..
cok karisik., duurt veel te lang., gewoon deur van de opberg kast open, een beetje goed mikken ze liggen in de kast..,![]()
Ilk, tek ve son....
Bookmarks