+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 27 1 2 3 6 11 21 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 396
    öteki yarim Avatar van Yenice
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.273

Geenstijl zit op hababam.nl

Nieuw: de moskee als zomer-internaat

We blijven even bij de online communities, want naast het gezellige marokko.nl heb je ook nog hababam.nl, een turks forum waar de jeugd met elkaar discussieert over de zaken van alledag. Praktische vragen die de multiculturele samenleving met zich mee brengt zoals: moet ik mijn kind gedurende de weekenden laten logeren in een moskee? Jazeker, schijnt heel normaal te zijn in islamitische kring. Een kleuter thuis koranles geven blijft toch lastig, dus waarom het niet over laten aan de experts? Dan weet je zeker dat je kroost na een aantal weken meer ditjes en datjes over de profeet weet op te dreunen dan jij. Maar je hebt indoctrinatie en indictrinatie, dus als je het ècht goed wilt doen kies je niet voor een enkel weekendje, maar voor de hele zomervakantie! Hoe langer hoe beter, zo weet ook 'Ebu.Numan', werkzaam op het eerdergenoemde extremistenschooltje te Lochem: "Bij ons in Lochem is er een aantal kinderen die al de koran uit hun hoofd kennen en ze zijn pas 12 13... respect man."

Bron:http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...internaat.html
    Laatst gewijzigd door Yenice: 13-05-2008 om 15:56

die ene ja Avatar van Burc
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Jup. Sexy. Nu zijn we ineens weer islam.nl of zo. Die gasten scannen echt naar gelovige dingen om het af te kraken. Je hoort ze nooit over andere discussies of dingen op hababam. Pas als het over moslims gaat en volgens hun nergens op slaat

Sjonnie & Anita journalistiek als je het mij vraagt
    Laatst gewijzigd door Burc: 13-05-2008 om 16:01

Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
    Burç

Baba Member Avatar van RSN
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.991
    ben nediyom iki saatdir

Citaat Geplaatst door RSN Bekijk reactie
    We blijven even bij de online communities, want naast het gezellige marokko.nl heb je ook nog hababam.nl, een turks forum waar de jeugd met elkaar discussieert over de zaken van alledag. Praktische vragen die de multiculturele samenleving met zich mee brengt zoals: moet ik mijn kind gedurende de weekenden laten logeren in een moskee? Jazeker, schijnt heel normaal te zijn in islamitische kring. Een kleuter thuis koranles geven blijft toch lastig, dus waarom het niet over laten aan de experts? Dan weet je zeker dat je kroost na een aantal weken meer ditjes en datjes over de profeet weet op te dreunen dan jij. Maar je hebt indoctrinatie en indictrinatie, dus als je het ècht goed wilt doen kies je niet voor een enkel weekendje, maar voor de hele zomervakantie! Hoe langer hoe beter, zo weet ook 'Ebu.Numan', werkzaam op het eerdergenoemde extremistenschooltje te Lochem: "Bij ons in Lochem is er een aantal kinderen die al de koran uit hun hoofd kennen en ze zijn pas 12 13... respect man."
    haha wel droog dat ze de topics hier volgen en er een artikel over schrijven
    GEENSTIJL.NL
    [*edit reden:spam

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Citaat Geplaatst door Erdi Bekijk reactie
    ik kan ze geen ongelijk geven om eerlijk te zijn, figuren als Ebu.Numan zijn echt te extreem....
    Jup, maar nu brengen ze het alsof Hababam extreem is. Die paar van de eikelboom gevallen figuren representen momenteel dus Hababam richting de rest van NL. Dat haat ik.

Burç

mama van Ayman Avatar van Fatna
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.593
    ja gaan die lummels mijn topic uitkiezen om op een site als GEENSTIJL te zetten

de brutaliteit

Troela Avatar van Kusursuz Tutkum
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    544
    hou toch op man dit is echt niet normaal meer
    Ik vlieg...Vlieg je mee...:)

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3
    Gelijk hebben ze... Wie zet zijn kind nou op zo'n school?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Citaat Geplaatst door Cubbesiz Bekijk reactie
    Gelijk hebben ze... Wie zet zijn kind nou op zo'n school?
    Maar kijk eens naar hoe ze het brengen.. Alsof heel hababam zo denkt. Ik vind het verschrikkelijk dat ik geassocieerd wordt met dat bericht omdat ik een hababammer ben. Bah.

Burç

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3
    Citaat Geplaatst door Burç Bekijk reactie
    Maar kijk eens naar hoe ze het brengen.. Alsof heel hababam zo denkt. Ik vind het verschrikkelijk dat ik geassocieerd wordt met dat bericht omdat ik een hababammer ben. Bah.
    Ik volg hababam al een tijdje, ik lees er wel bijna elke dag de discussies.. Ik moet zeggen dat er echt opvallend veel extremisten zijn hier. Dus kan ze geen ongelijk geven..

Baba Member Avatar van RSN
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.991
    Citaat Geplaatst door Burç Bekijk reactie
    extremist!!!
    [*edit reden:spam

Do not disturb! Avatar van gulemer
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    16.837
    De mods kunnen het nu druk krijgen:

Zie een post van geen stijl:

Waarom meld niemand zich aan? Ben ik (Juan Jarillo :P) nou de enige? Niemand zin om een forum vol te posten?

Beloki | 13-05-08 | 15:15

Echt heel belachelijk dit..
    De ideale echtgenoot is hij die begrijpt wat zijn vrouw niet zegt.

mama van Ayman Avatar van Fatna
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.593
    Citaat Geplaatst door ipod Bekijk reactie
    Op hun reacties..
    mag ik dan mijn zogenoemde extremistische reacties zien??

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Een groot deel van die lijst klopt

Burç

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    21
    Citaat Geplaatst door Fatna Bekijk reactie
    mag ik dan mijn zogenoemde extremistische reacties zien??
    Dat jij je bloedeigen kind laat logeren bij vreemde mensen is een enge gedachte. Je hebt geen idee wat voor extreme gedachten daar in de moskee rondspelen.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Citaat Geplaatst door capanoglu Bekijk reactie
    Hadi Hodri meydan.

En ik ben niet geschokt dat ze het zo erg vinden dat de kinderen koran gaan leren.

WIJ MOSLIMS.

ZIJ KRUISVAARDERS.

dit is gewoon zo.
    Hoe rooskleurig ze Nederland ook willen laten zien.
    Kies je kant goed zeg ik dan voor de mensen met kinderen.
    Wordt toch eens wakker man. Zolang je die verschillen vergroot wordt het nooit wat. Je hoeft geen kant te kiezen. Mensen die de wereld in verschillende kampen verdelen moeten ze wegschoppen.

We moeten allemaal één zijn. Moslim of niet-moslim. Anders kom je nergens en zal er altijd oorlog zijn.

Burç

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels