OPGELET!! GEEN muziek en films ter download aanbieden
+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1 2 3 4 5 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 94
    break yourself! Avatar van JozefOnline
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.520
    Citaat Geplaatst door Burç Bekijk reactie
    kun jij mij dan verklaren waarom mu yap materiaal van FunX op youtube heeft laten verwijderen zonder dat ze gelijk hadden? We zijn al kweeniethoelang bezig met hun wijzen op hun fout wat betreft footage van Tarkan's concert
    Iedereen kan video's laten verwijderen door youtube. Je hoeft alleen maar een klacht in te dienen en te zeggen dat jij de rechten bezit. Youtube controleert niet of dat ook daadwerkelijk zo is.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.018
    Muziek downloaden is legaal. Net zoals je dat bij films hebt. Zolang het maar eigen gebruik is. Het verspreiden ervan is wel illegaal. Je kunt deze zaak zeker wel winnen.
    Als je de links in 'citaat-vorm' gooit kunnen ze je niks maken.
    Alle vormen van programma's downloaden is illegaal.
    2

Bidibidibidi!! Avatar van Backspace^
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.654
    stm man dat "muziek illigaal" gedoe.
    Mesajlarimi silen top olsun

Ridder der HBBM Avatar van Burc
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.518
    Citaat Geplaatst door alaturqa Bekijk reactie
    Muziek downloaden is legaal. Net zoals je dat bij films hebt. Zolang het maar eigen gebruik is. Het verspreiden ervan is wel illegaal. Je kunt deze zaak zeker wel winnen.
    Als je de links in 'citaat-vorm' gooit kunnen ze je niks maken.
    Alle vormen van programma's downloaden is illegaal.
    Downloaden is zwaar illegaal hoor gozer. Je betaalt er namelijk geen rechten voor door het gratis te krijgen. Zelfde geldt voor films.

Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
    Burç

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.018
    Downloaden is zwaar illegaal hoor gozer. Je betaalt er namelijk geen rechten voor door het gratis te krijgen. Zelfde geldt voor films.
    Broer, ik krijg hier les in. Dit is een onderdeel van mijn opleiding.

Downloaden in Nederland is legaal.
    Uploaden is illegaal.

In Turkije is het beide strafbaar geloof ik.
    2

Bidibidibidi!! Avatar van Backspace^
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.654

maar als we nou er bij zetten van :

OOhoo kijk wat www.blablabla web site heeft gezet, en dan stiekem een url geven

maarja dat mag ook zeker niet.

het is stom man dat je geen muziek mag downloaden, iedereen kan wel een Album of single maken, maar concerten geven niet. laat ze maar lekker veel optreden voor hun geld.
    Mesajlarimi silen top olsun

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.518
    Citaat Geplaatst door alaturqa Bekijk reactie
    Broer, ik krijg hier les in. Dit is een onderdeel van mijn opleiding.

Downloaden in Nederland is legaal.
    Uploaden is illegaal.

In Turkije is het beide strafbaar geloof ik.
    Downloaden van audio, video, software etc. is illegaal zodra de auteursrechten worden geschaad. Dit komt er over het algemeen op neer dat als je een mp3tje download en je ziet nergens iets staan van de auteursrechten, bijvoorbeeld de “copy information” (dit is een stukje tekst waarin alle auteursrechten, rechten van uitgevers, rechten van coderingen (bv. “Dolby Surround”) en rechten van logo’s die naar een organisatie verwijzen, die gebruikt zijn voor hetgeen waarover de tekst gaat, genoemd worden. Dit staat vrijwel altijd op een legale CD, DVD en Video.)
    Je kan over het algemeen zeggen dat als je muziek van het internet haalt en er staat niet uitdrukkelijk bij dat het legaal is (en ga er maar niet vanuit dat dat zo is bij de ook maar ietsjes bekendere liedjes) dat je dan illegaal bezig bent.
    Er is echter één uitzondering; van elk liedje dat je legaal verkregen hebt (bijvoorbeeld op CD) mag je één kopie hebben op je PC, hoe je aan die kopie komt, dat maakt niks uit.
    Laatst gewijzigd door Burc: 17-03-2008 om 13:21

Burç

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.518

Burç

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.018
    Ik zal vanavond even documenten inscannen van school.
    2

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.018
    NVPI eist wettelijk verbod op 'illegaal downloaden'
    Door Dimitri Reijerman, vrijdag 11 mei 2007 16:01
    Bron: NVPI (pdf), views: 25.558

De NVPI, de brancheorganisatie van de entertainmentindustrie, roept het kabinet Balkenende op om het intellectueel eigendom beter te beschermen. De regering zou het 'illegaal downloaden' strafbaar moeten stellen.

Volgens de NVPI zou met een wettelijk verbod het downloaden van auteursrechtelijk beschermd materiaal zonder daarvoor te betalen, veel beter kunnen worden aangepakt. Alleen het recht op een thuiskopie, afkomstig van een legaal origineel, zou volgens de brancheorganisatie toelaatbaar zijn. Het downloaden van films en muziek is in Nederland, in tegenstelling tot veel andere Europese landen, niet illegaal; het aanbieden van dergelijk materiaal is wettelijk gezien wel verboden. Software en games vallen niet onder deze regels, zowel het aanbieden als downloaden ervan is strafbaar. De NVPI zegt niet actief op illegale downloaders te willen gaan 'jagen', maar wil met een eventueel downloadverbod voorkomen dat 'tijdschriften als Libelle handleidingen plaatsen voor het downloaden van materiaal via illegale sites.'

De NVPI doet zijn oproep richting de politiek in het jaarmagazine 2006-2007. Directeur Paul Solleveld stelt in zijn voorwoord: 'Dit kabinet zet sterk in op het stellen van normen en het uitdragen van de waarden van de rechtsstaat. De ervaringen die de entertainmentindustrie heeft zijn wel eens anders.' Volgens Solleveld wordt het belang van de makers vaak ondergeschikt gemaakt aan dat van de gebruikers. Een 'normverandering', die door het kabinet actief moet worden ingezet, is volgens de brancheorganisatie hard nodig. Twee jaar geleden begon de NVPI zelf de campagne 'Ban Illegale Games en software', die jongeren erop moest wijzen dat het kopiëren en downloaden van games en software strafbaar is, maar de campagne kreeg uit de doelgroep veel kritiek te verwerken.

Bron:
    Laatst gewijzigd door Alaturqa: 17-03-2008 om 13:33
    2

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.518
    Sjeeeeeeeeezus wat gaar Dus eigenlijk kun je hier zo veel muziek downloaden als je wilt. Damnnnn wist niet dat in zo'n mp3paradijs leefden
    Laatst gewijzigd door Burc: 17-03-2008 om 13:57

Burç

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.018
    Zolang je server op Nederlandse grond zit (waar ik bij Hababam wel vanuit ga), kan je alleen in dat land worden berechtigd.
    Aangezien het niet illegaal is. Kun je het met een 'citaat-link' wel aanbieden.

(nu ik dit uitleg ben ik wel illegaal bezig )
    2

❤ Flezzefur ❤ Avatar van Kemalism
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    17.261
    Dus we kunnen melankolika afkraken ?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.518
    Eigenlijk moet je een jurist inschakelen voor hababam om dit goed te onderzoeken

Burç

❤ Flezzefur ❤ Avatar van Kemalism
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    17.261
    Genoeg mensen die rechten studeren.
    Iemand zin in een stageplek.

mail naar info@hababam.nl

Bookmarks

Bookmarks