yuregine saglik...

Moeilijke tijden op dit moment.
Stress, angst, woede, pijn spelen op dit moment de hoofdrol.
Ik kan mijn hoofd er niet bijhouden. Bij alles wat ik doe moet ik er aan denken. Ik krijg het niet uit mijn hoofd. Ik denk er 24/7 aan.
Moeilijk.
Ik weet niet wat ik moet doen (Ik praat met de ik-vorm omdat ik niemand hierin wil betrekken). Moet ik volhouden, of mijn eigen gang gaan? Ik heb er uiteindelijk mezelf mee, door mezelf pijn te doen. En wat voor pijn. Frustraties kwijtraken. En op wat voor een manier. Geen goede manier. Zeker geen goede manier! Maar anders kan ik niet. Ik heb me altijd op zo'n manier pijn gedaan als ik het even niet meer uithield. Ik heb altijd zo gehandeld, al weet ik dat het niet de juiste manier is. Ik kan het maar niet afleren om mezelf geen pijn meer te doen.
Ik voel de pijn, het is geen fijn gevoel. Het doet me pijn van binnen en buiten. Op zo'n moment kan ik zelfs niet aan jou denken. Ik kan er niet meer tegen. Help me om uit deze probleem te komen. Geef me je hand. Laat me niet vallen.
Ik wil niet terug naar die plek. Het is daar altijd zo negatief. Qua mensen, en qua omgang. En zo ben ik niet! Ik ben altijd de vrolijkste, de meest glimlachende. Ik behoor niet tot die plek. Red me!
Ik hou het niet vol, mijn handen glijden weg. Ik val. Hou me vast. Laat me niet gaan.
De angst die ik heb is niet uit te leggen. Als ik om me heen kijk is het zwart. Pikzwart. Ik zie niets. Ik zie geen uitgang. Laat mij de uitgang zien. Ik zie nergens beweging. Overal is het stil, en koud. Brr.. Hou me vast, maak me warm.
Oh liefje toch, blijf altijd bij mij! In goede en slechte tijden. Met leuke en minder leuke momenten. Laten we elkaar steunen. Laten we elkaar altijd bijstaan, elkaar aanmoedigen in wat we ook doen!
Geschreven op 28.02.08 om 14:51 door FaTJa.
Laatst gewijzigd door FaTJa: 28-02-2008 om 15:21
Chè sara sara..

Allaah yar & yardimciniz olsun.
Leuk geschreven.
Bana "çağdışı" diyorlarmış, ne búyúk 1onur!
Ben bu çağın dışında kalmayayımda, içinde mi boğulayım?

@Gül; tesekkür ederim!
@Arap; insallah. Amiin :). Insallah!
Chè sara sara..
Heel mooi Fatja.. Ik heb er geen woorden voor..
"Ben beni biraktigim zaman, Sen beni birakma Ya Rabbim!"
mooi geschreven:)
...
yuregine saglik, mooi geschreven..
Laatst gewijzigd door Ezberimsinnn: 28-02-2008 om 19:58
Leyla...Ela gözlü bir çöl ahusu
Saçları bahtından daha siyahtır.
Kurmuş diye sevda yolunda pusu
Döktüğü gözyaşı, çektiği ahdır.
Leyla...Ela gözlü bir çöl ahusu.
Çok güzeLL yüregine sagLik..:)
$ahaneeee Olmussss![]()
Zaman gEçer diiye gÖnül sEnden gEçermi sandin ..?!

Herkese çok ama çok tesekkür ediyorum.
Bu yazdiklarim bir masal, veya bir öykü degil maalesef. Suanki basimda olan sorun, ve dertler. Kagit'a döküp sizlerle paylasmak istedim.
Chè sara sara..

Yuregine saglik, mooi geschreven.

Tesekkür ederim Gülsow.
Chè sara sara..

FaTJa, heel erg mooi geschreven... je woorden hebben me aan een bepaald tijd uit mijn leven herrinnerd, ik denk dat iedereen wel bepaalde herrinneringen heeft zoals jij ze hebt beschreven....
Allah hepimizin yardimcisi olsun, herseyin hayirlisini versin...![]()
Laatst gewijzigd door Lemar: 01-03-2008 om 10:48

^Jülide..; Tesekkür ederim. Sagolasin :).
Chè sara sara..

Allah yardimcin olsun..guzel olmus.
"Allahim Ya Gönlümdekini Hakkimda Hayirli Eyle,,Yada Hakkimda Hayirli Olani Gönlüme Kabul Eyle
Bookmarks