+ Reageer op onderwerp
Pagina 104 van 104 EersteEerste ... 84 94 99 102 103 104
Resultaten 1.546 tot 1.560 van 1560
    Amateur Avatar van Banutje
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3
    Ik ben net terug van vakantie. We gingen naar Didim en Izmir
    en over paar weken ga ik naar Rome.

2. -->
    Ay.
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.645
    Anasini satim millet bu ulke senin, bu ulke benim geziyor, ben burdayim....

Galatasaray. Avatar van TROTSE-010
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6.202
    Herfst misschien nog hatay en izmir,

WINTER: Americcos, bekle beni, Trotse-010 geliyor! (met familia)
    Balıketli olup, tayt giyen kızlar gibi toz pembe olsun istiyorum hayatım..

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.929
    nergens

Gönül Yorgunu Avatar van Baba_Kayserili
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.010
    net terug van vakantie

in oktober 2 weken Istanbul

Gidemedim ... Avatar van mervee38
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.402
    nu @ kys

Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    2017'nin geriye kalan gunlerindeki tatillerim:

Istanbul (Galatasaray - fenerbahce derbisi)
    Gdansk (stedentrip)
    Stockholm (stedentrip)
    Rome (stedentrip)
    Dubai/AbuDhabi (stedentrips + nieuwjaar "vieren")
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

Amateur Avatar van seppie
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    99
    Kuala Lumpur & Singapore
    "Öyle bir 'Yâr' sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni... ( Mevlana )"

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Citaat Geplaatst door seppie Bekijk reactie
    Kuala Lumpur & Singapore
    Als je in Singapore bent, waar max 4 dagen genoeg is, moet je naar een plek in de buurt van Arabstreet. Daar kan je voor omgerekend een tientje een busticket regelen richting Kuala Lumpur.

Bij ons ging de bus een reis maken voor 2 personen. De chauffeur keek zelfs raar toen hij maar 2 mensen zag zitten. Het zijn ruime/comfortabele bussen ;)

Als je de naam van de maatschappij wilt dan moet ik wel even zoeken welke dat ook al weer was.

Amateur Avatar van seppie
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    99
    Citaat Geplaatst door Soldaatje Bekijk reactie
    Als je in Singapore bent, waar max 4 dagen genoeg is, moet je naar een plek in de buurt van Arabstreet. Daar kan je voor omgerekend een tientje een busticket regelen richting Kuala Lumpur.

Bij ons ging de bus een reis maken voor 2 personen. De chauffeur keek zelfs raar toen hij maar 2 mensen zag zitten. Het zijn ruime/comfortabele bussen ;)

Als je de naam van de maatschappij wilt dan moet ik wel even zoeken welke dat ook al weer was.

He we hebben al een vlucht geregeld tussen kuala lumpur en singapore. Heb toevallig 4 dagen Singapore geboekt. De rest van de vakantie in Kuala Lumpur.

Heb jij nog bezienswaardigheden voor me in singapore en kuala lumpur? Wat ik dus absoluut niet mag missen?
    "Öyle bir 'Yâr' sev ki evladım; elinde su tasıyla, iftarı bekleyen oruçlu gibi beklesin seni... ( Mevlana )"

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    He we hebben al een vlucht geregeld tussen kuala lumpur en singapore. Heb toevallig 4 dagen Singapore geboekt. De rest van de vakantie in Kuala Lumpur.

Heb jij nog bezienswaardigheden voor me in singapore en kuala lumpur? Wat ik dus absoluut niet mag missen?
    Ow dat is ‘jammer’. Een nachtbus nemen had ook een leuke ervaring kunnen worden voor jullie. Maar wat ook had gekund: als je in Singapore land, daar naar een balie van AirAsia lopen en voor heel goedkoop een ticket naar Kuala Lumpur regelen. Dat scheelt ook wat eurotjes als je het vergelijkt met tickets vanuit Nederland kopen.

Maar goed, jullie hebben vervoer al geregeld. Installeer ook alvast Uber (of Grab, concurrent van Uber) op je telefoon voor vervoer binnen de steden.

De overige tips ga ik nog sturen (wanneer gaan jullie?).
    Ben zelf nu ook in het buitenland kafamdan yazipta esksik yazmak istemem :)

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    473
    ^^ @Soldaatje hoe is het eten daar? Bu kız ne yer ne içer 4 günde kurumasın..

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    ^^ @Soldaatje hoe is het eten daar? Bu kız ne yer ne içer 4 günde kurumasın..
    Je hebt daar genoeg keus. Voor Singapore kan ik Lau Pau Sat aanraden. Een soortgelijke plek heb je ook in Little India, met hoge rating in Google. Maar wij moesten al bijna kotsen van de verschillende geuren daar binnen haha.

En in Kuala Lumpur ook genoeg goede eettentjes, ook dat wordt nog vervolgd..

PS: eten en overige tips gaan nog komen. To be continued.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    SINGAPORE

vliegveld
    Als je op het vliegveld landt dan kan je een shuttlebus nemen (ticket te kopen op het vliegveld voor de uitgang). Deze shuttlebus neemt iedereen mee naar hun hotel(s). Hoe minder mensen hoe beter, als er veel passagiers zijn met verschillende hotels en jouw hotel wordt als laatst bezocht dan zit je wat langer in de bus. Maar dat is totaal niet erg :)

eten
    - Lau Pau Sat is een goede schone plek om te eten.
    - In Little India heb je Tekka Centre wat een hoge score heeft maar zoals ik in een eerdere post al aangaf, door de geur binnen zijn wij niet toegekomen aan het (proeven van) eten. Met kotsgevoel naar buiten gegaan en een taksi richting Lau Pau Sat gepakt.
    - In China Town heb je Maxwell Hawker Centre, maar enige wat toeristisch is om te proberen: chicken rice. Hele file voor de winkel. Ik vond het niet echt heel lekker maar smaken kunnen verschillen. Het gaat om de winkel 'Tian Tian Hainanese' blauwe bord met witte letters.
    - Bij Gardens by the Bay heb je in het park ook een plek genaamd Satay by the Bay. Hier kan je ook lekkere sate eten. Let hier wel op dat je naar een halal logo zoekt. Niet alle kraampjes zijn namelijk halal.
    - Bij Clarke Quay heb je 'Teh Tarik Time' waar je lekker kunt eten.

wijken/gebieden
    - Chinatown
    - Little India
    - Arab Street
    - Sentosa Island (universal studios)
    - Clarke Quay (langs het water lopen, eglenen insan cok buralarda en mogelijkheid voor boottour richting Marina Bay Sands)

Dan heb je nog Merlion, leeuw dat water 'spuugt' wat een toeristische attractie is, je hebt de reuzenrad waar je in kunt, is meteen bij het Formule 1 circuit van Singapore, je hebt Gardens By The Bay, je hebt Marina Bay Sands hotel waarbij je voor een kleine vergoeding het dak op mag (je mag niet zwemmen, is alleen voor hotelgasten). Dan heb je nog de Marina Barrage. Als je daar bent heb je een hele mooie view :)

Er zijn ook een aantal grote parken waar je rond kunt lopen, dieren kunt spotten etc. Ik weet niet wat je interesses zijn dus ik noem ze niet 1 voor 1 op, daarnaast heb je ook nog musea die bezocht kunnen worden.

Dragonfruit, durian, ...
    .. nu verder met werken, KL komt nog.. (UNDER CONSTRUCTION)

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Ayfon’a giden yokmu

Bookmarks

Berichtregels