+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 33
    Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.024
    Ik ben blij dat ik het orgineel van de tekst heb gezien .De Media is de grootste hoer .en het volk haar domste klant
    Lindy is niet aanspreekbaar haar idool is overleden.De enige man die ze aanbad snik

2. -->
    Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Citaat Geplaatst door Lindy Bekijk reactie
    Ik ben blij dat ik het orgineel van de tekst heb gezien .De Media is de grootste hoer .en het volk haar domste klant
    zeker op hababam zitten helaas veel jongeren die alles voor zoete koek slikken ,als het maar in de krant staat,daarom verwoord je het goed een domme klant kun je alles wijs maken

die ene ja Avatar van Burc
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Ik heb het ook gelezen.. en ik moet zeggen dat ik deze zinnen nog zwak uitgedrukt vindt. De pvda-chick reageert als een mongool, terwijl ze een voorbeeldfunctie hoort te bekleden. Zulke mensen horen op straat, niet met een mantelpak in de kamer.

Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
    Burç

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Citaat Geplaatst door Burç Bekijk reactie
    Ik heb het ook gelezen.. en ik moet zeggen dat ik deze zinnen nog zwak uitgedrukt vindt. De pvda-chick reageert als een mongool, terwijl ze een voorbeeldfunctie hoort te bekleden. Zulke mensen horen op straat, niet met een mantelpak in de kamer.
    mongool is een inwoner van Mongolie ligt in azie,waarschijnlijk bedoel je iemand met het syndroom van down, vergeet niet dat hij ook door allah is geschapen ook al heeft hij een handicap

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Dit is volgens mij de brief..

van bouchra ismaili <ism_bouchra@hotmail.com> details verbergen 16:08 (5 minuten geleden)
    aan Jos Parbleu <jos.parbleu@gmail.com>
    datum 13 jan. 2008 16:08
    onderwerp RE: Gemeenteraad Ede op koranles
    verzonden door hotmail.com
    Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahhahah VAL DOOD . Ik ben een nederlandse moslim en dat zal ik blijven tot mijn dood. Ik heb medelijden met jouw soort jij moet leven met haat, echt triest. Mijn vader en moeder hebben keihard gewerkt om dit land mede op te bouwen en ik heb niks te maken met wat anderen denken of zeggen. Jij bent een zielige duivelaanbidder!!! Je hebt je ziel verkocht!!! Raar wel in de duivel en aanhang geloven en God de almachtige de overheerser van hemelen en aarde ontkennen.Jouw soort zijn de ergste terroristen jullie terroriseren nu al jaren ons leven hier in Nederland. Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. Wij leven.......................jij probeert iets ongedaan te maken het leven en het lot van anderen te beinvloeden. Vrijmetselaar ha jij bent niet vrij je bent een slaaf van de duivel. Je denkt dat je zelf een soort god bent echt zielig ga jezelf na laten kijken! Als je een man bent met BALLEN laat dan weten wie je bent laten we in gesprek gaan. Je kan bij mij altijd terecht voor een gesprek. Ik weet dat je leeg bent van binnen en dat je soms voelt dat je niet bestaat. Je wilt gezien worden en gehoord maar je bent gewoon GEWOON, een grijze muis een miezerig persoontje een van de miljarden die op de aardbol rondlopen. Maar ik hoor je noodkreet Ik hoor je schreeuw naar aandacht. Ik zal altijd tijd voor je maken ondanks het feit dat ik het druk heb met Nederland een mooier schoner en veiliger land te laten worden waar mensen zichzelf kunnen ontwikkellen en in vrijheid en democratie kunnen leven ongeacht kleur afkomst en geloofsovertuiging. Waar zelfs duivelaanbidders van mij een plekje verdienen, want wie ben ik uiteindelijk om te oordelen. Dat laat ik over aan de rechter der rechters ALLAH A RAHMAN OU RAHEEM!!!

mvg Bouchra Ismaili

Burç

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.024

Burc ze reageert gewoon lauw.daar heb je gelijk in ze hoort boven de wet te staan.
    Maar het feit dat het wordt verdraaid vind ik net zo rellerig als die domme trut
    Lindy is niet aanspreekbaar haar idool is overleden.De enige man die ze aanbad snik

Belginanne :) Avatar van Belgin
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.621
    Dit is volgens mij de brief..

als dat de brief is snap ik niet wat zij nog steeds doet als politica. Ze kan evengoed ontslag nemen,want zo hoort een politica niet te praten
    Dean: I'm wearing sunglasses at night. You know who does that? No-talent douche bags.

.. Avatar van KaraMelek
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.376
    en dan helemaal onder in

mvg gek chick

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Citaat Geplaatst door yaprak dökümü Bekijk reactie
    als dat de brief is snap ik niet wat zij nog steeds doet als politica. Ze kan evengoed ontslag nemen,want zo hoort een politica niet te praten
    tuurljik ga maar lekker slijmen zij zegt nog geeneens de helft van alle beledigingen die wilders doet ,weet je wie ontslag moet nemen die ballenlikster van een ebru umar die loopt pas te zwetsen,met haar haatcolumns tegen moslims die zij geitenneukers noemt respect voor de mocros die haar een klap voor haar bek verkochten en bouchra is een topper respect voor haar zij ligt niet aan hun voeten zoals ebrutje

MM Avatar van Alaturqa
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.075
    Citaat Geplaatst door yaprak dökümü Bekijk reactie
    exactly!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Burc ze reageert gewoon lauw.daar heb je gelijk in ze hoort boven de wet te staan.
    Maar het feit dat het wordt verdraaid vind ik net zo rellerig als die domme trut
    Niet lauw, maar debiel. En verdraaid wordt het niet. Lees de brief er maar eens op na.

Citaat Geplaatst door amaro Bekijk reactie
    tuurljik ga maar lekker slijmen zij zegt nog geeneens de helft van alle beledigingen die wilders doet ,weet je wie ontslag moet nemen die ballenlikster van een ebru umar die loopt pas te zwetsen,met haar haatcolumns tegen moslims die zij geitenneukers noemt respect voor de mocros die haar een klap voor haar bek verkochten en bouchra is een topper respect voor haar zij ligt niet aan hun voeten zoals ebrutje
    Respect krijg je nooit als je je zo zwaar voor schut zet als politica. Volgens mij maak jij er een Marokkanen/Turken kwestie van waardoor je het niet helder kunt bekijken. Of dit nu een NLder of Turk was, de meningen zijn gericht op haar actie. Niet haar afkomst. Ze moet de politiek niet in gaan als ze reageert als een 16jarig straatschoffie.

Burç

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Niet lauw, maar debiel. En verdraaid wordt het niet. Lees de brief er maar eens op na.

Respect krijg je nooit als je je zo zwaar voor schut zet als politica. Volgens mij maak jij er een Marokkanen/Turken kwestie van waardoor je het niet helder kunt bekijken. Of dit nu een NLder of Turk was, de meningen zijn gericht op haar actie. Niet haar afkomst. Ze moet de politiek niet in gaan als ze reageert als een 16jarig straatschoffie.
    nee, ik maak er geen marokkanen /turken kwestie van vind het hypocriet om me mond te houden over figuren als wilders ,verdonk,hans teeuwen die aan de lopende band alle moslims bashen ipv de zogenaamde radicalen ,ik hoor op hababam nooit een tegengeluid ook niet als ebru weer loopt te zwetsen in een van haar colmns waarin ze ook haar eigen volk flink beledigt en kom mij niet vertellen dat je repect krijgt omdat je je werk als politicus wel goed doet zie aboutaleb en die turkse staatsseretaris van justitie ,die op de telgraaf site worden uitgescholden en beschimpt ook door wilders en zijn aanhangers nee burc jij maakt er zo een kwestie van ik zeg de waarheid respect voor vrouwen als bouchra ,en weg met kikkeroog ebru ook al zou ze marokkans zijn dat heeft er niets mee te maken

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Ebru is hier vaak genoeg bekritiseerd. Zo ook Geert Wilders. De sites van De Telegraaf (geenstijl.nl/nieuwnieuws.nl/telegraaf.nl) zitten inderdaad vol met racisten. Maar wat heeft dat in godsnaam te maken met deze brief of kwestie!

Dat Geert Wilders de koran wilt verscheuren betekent niet dat Bouchra burgers moet uitschelden! Ik snap dan ook niet waarom je constant naar hun wijst en niet kunt accepteren dat Bouchra hier fout zit. Die meid zit gvd burgers uit te schelden terwijl ze daarboven hoort te staan als politica. Ze kan niet eens normaal discusseren man! Is dat nou iemand die je jou wilt zien vertegenwoordigen? Ik moet er niet aan denken...
    Laatst gewijzigd door Burc: 17-01-2008 om 13:21

Burç

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.024

Burc ik sluit me volledig bij je mening aan maar ik had het over het haastige knip en plakwerk in de Media zodat er bepaald beeld wordt neergezet die men wilt zien.
    Deze jufrouw is zeer dom en gaat haar doel voorbij met deze brief en missie.Weer worden allochtonen te kijk gezet als dom ,achterlijk en alleen bezig met hun zaak

HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10.514
    Ik begrijp haar punt, alleen vind ik het jammer dat ze zich op zo'n manier uit. Als je in de politiek zit moet je opletten wat je zegt en hoe je het zegt. Nu heeft ze niet alleen zichzelf belachelijk gemaakt door zo te reageren, maar zo 'n beetje ook alle vooroordelen bevestigd van 'Ah kijk nou, opgefokte moslims zijn toch gewelddadig, we told you so!'

Bookmarks

Berichtregels