+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 3 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 33
    HBBM Verslaafd
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    16.139

Rotterdams PvdA-raadslid stuurt haatmail

In Rotterdam is PvdA-politica Bouchra Ismaili van de deelraad Charlois in opspraak geraakt na een scheldkannonade per email aan een criticaster. Jos Parbleu, de man die de e-mail van Ismaili ontving, stuurde eerder zelf honderden lokale politici een e-mail waarin hij zijn verontrusting kenbaar maakte over uitspraken van de voorman van de radicaal islamitische organisatie Hizb ut Tahrir.

Die beweging, die door de AIVD op de voet wordt gevolgd, kwam onlangs in het nieuws vanwege de verspreiding van pamfletten tegen de voorgenomen anti-Koran film van Geert Wilders. De Telegraaf had dit weekend een interview met Okay Pala van Hizb ut-Tahrir. Daarin stelt de van oorsprong uit Turkije afkomstige Pala onder meer: ''Al die types die ons beledigen, verschuilen zich achter de vrijheid van meningsuiting. Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah.''

Een paar uur nadat Parbleu zijn verontruste emails over deze uitlatingen had verstuurd, kreeg hij een antwoordmail van Ismaili. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ''Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD'', ''bekeer je tot de islam'' en ''jullie zijn hier de allochtonen!!!''.

Gevraagd naar waarom ze deze haatmail verstuurde, antwoordt de PvdA-politica in het Algemeen Dagblad dat ze dat in een opwelling van woede heeft gedaan. Eerder die dag had zij in Rotterdam iemand racistische taal horen uitslaan. ''Ik wil het niet goedpraten, maar ik word als moslimpolitica al jarenlang bestookt met mail van extreem-rechtse figuren. Normaal gesproken gooi ik die ongelezen weg. Toen ik thuis de mail zag, brak er iets bij mij. Temeer, omdat ik iemand die dag had horen zeggen dat alle Marokkanen dood moeten. Voor mij was dat de spreekwoordelijke druppel.''

PvdA-vicefractievoorzitter Marco van Dijck heeft Ismaili een berisping gegeven.

Bron

De mail:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5168

2. -->
    Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    ben trots op zowel de marokkaan als de marokkaanse rwinaaaa

MM Avatar van Alaturqa
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.075
    ''Al die types die ons beledigen, verschuilen zich achter de vrijheid van meningsuiting. Dat is juist het probleem. Wij zijn het niet eens met de vrijheid van meningsuiting, want we verwerpen de democratie! Ons alternatief is de islam. Er is geen tussenweg: wij kiezen voor de absolute waarheid, het woord van Allah.''
    Hier bereik je toch helemaal niets mee..
    Weet hoe je moet praten, of praat niet.

PFFF

die ene ja Avatar van Burc
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Wegschoppen uit de politiek. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je zeker niet de politiek in gaan. Schreeuwlelijkjes horen daar niet thuis.

Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
    Burç

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Citaat Geplaatst door Burç Bekijk reactie
    Wegschoppen uit de politiek. Als je niet tegen kritiek kunt, moet je zeker niet de politiek in gaan. Schreeuwlelijkjes horen daar niet thuis.
    moet je ook tegen wilders zeggen

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    Citaat Geplaatst door alaturqa Bekijk reactie
    Hier bereik je toch helemaal niets mee..
    Weet hoe je moet praten, of praat niet.

PFFF
    deze turk weet heel goed hoe hij moet praten ,hij verkondigt het standpunt van de islam,zo hoort het in een democratie niets verkeerd aan jij kan het oneens zijn met hem terwijl een miljoen achter hem staat

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    tijdens de turkse verkiezingen hoorde ik hier ook van dat erdogan zou verliezen,maar het turkse volk in turkije laat zich niet meer misleidden ,respect voor de turken die op erdogan hebben gestemd masallah

B-b-b-baas! Avatar van DesertRose
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    5.198
    Wat een domme doos. Schandalig dat iemand uit de politiek zich zo kan uitlaten. Mensen bevestigen in hun vooroordelen en vervolgens gaan janken. Pff
    Laatst gewijzigd door DesertRose: 16-01-2008 om 17:31

They say talk is cheap, but war is expensive,
    I speak cause it's free and these words are my weapon.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    397
    wat denk je wat wilders de hele dag doet op marokko.nl komen om te kijken wat we over hem en zijn biggetjes schrijven,zij beantwoord een rasist van stormfront op perfecte wijze ,zeker respect voor bouchra

die ene ja Avatar van Burc
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    37.713
    Citaat Geplaatst door amaro Bekijk reactie
    moet je ook tegen wilders zeggen
    Dit gaat niet over Wilders.

Luisteren is een kunst... Nu nog mezelf zodanig boetseren dat ik het ook kan..
    Burç

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7
    Een paar uur nadat Parbleu zijn verontruste emails over deze uitlatingen had verstuurd, kreeg hij een antwoordmail van Ismaili. De van oorsprong Marokkaanse politica gebruikt in haar mail zinnen als ''Luister goed jij vuile gek WIJ BLIJVEN HIER hahahahahahhahah VAL DOOD'', ''bekeer je tot de islam'' en ''jullie zijn hier de allochtonen!!!''.
    Dit is onzin, compleet uit de context gehaald.
    Dit is de originele text:

"Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. "

En "hetvrijevolk" is een site van vieze rechtse kk ratten. (je mag rechts zijn hoor maar niet op zo een manier... dit soort gasten ga ik liever gewoon overheen met een 4X4 )

MM Avatar van Alaturqa
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.075
    Citaat Geplaatst door DaveMustaine Bekijk reactie
    Dit is onzin, compleet uit de context gehaald.
    Dit is de originele text:

"Maar gelukkig zijn jullie dun bezaaid en zijn de meeste Nederlanders ontwikkeld en tolerant. Jullie zijn hier de allochtonen!!!! Met Allah aan mij zijde vrees ik niks en niemand. IK EN MIJN MEDE MOSLIMS LEVEN jouw soort word verteerd door haat. Een advies als ik zo vrij mag zijn bekeer je tot de islam en vind rust in je hart. Haat vreet je op en zorgt ervoor dat je leeg bent in je hart. Je hebt maar beperkt tijd in dit leven ga leven en genieten het is zo voorbij allemaal. "

En "hetvrijevolk" is een site van vieze rechtse kk ratten. (je mag rechts zijn hoor maar niet op zo een manier... dit soort gasten ga ik liever gewoon overheen met een 4X4 )
    Hiermee kan je zo iemand wel overtuigen zeker?
    Je geeft advies aan iemand die zich hoger dan jou voelt. Je kunt veel wegen proberen. Maar dit is een manier waarop je het niet moet proberen.

Overtuigingskrachten moet je hebben om iemand iets aan te raden, en advies te geven!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    7
    Citaat Geplaatst door alaturqa Bekijk reactie
    Hiermee kan je zo iemand wel overtuigen zeker?
    Je geeft advies aan iemand die zich hoger dan jou voelt. Je kunt veel wegen proberen. Maar dit is een manier waarop je het niet moet proberen.

Overtuigingskrachten moet je hebben om iemand iets aan te raden, en advies te geven!

Ik zou zelf geen tijd besteden aan dat soort figuren (hetvrijevolk), gewoon doodnegeren dan kwijnen ze automatisch weg.

MM Avatar van Alaturqa
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.075
    Citaat Geplaatst door DaveMustaine Bekijk reactie
    Ik zou zelf geen tijd besteden aan dat soort figuren (hetvrijevolk), gewoon doodnegeren dan kwijnen ze automatisch weg.
    Als je er geen tijd en zin in hebt moet je vooral je mond dichthouden.
    Beter dan dit soort onzinnige uitspraken

Ab-i hayat Avatar van AkSaRaYLi_
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.446
    ahahha charlois, place to be

zulke mensen lopen hier veel rond
    Laatst gewijzigd door AkSaRaYLi_: 16-01-2008 om 19:58
    "Onlar sanıyorlar ki, biz sussak mesele kalmayacak. Halbuki biz sussak, tarih susmayacak. Tarih sussa, hakikat susmayacak."

Bookmarks

Berichtregels