Yolanthe bedankt Turkije voor prachtige tijd
+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van 3
    Opkomende Ster Avatar van code
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.944

Yolanthe bedankt Turkije voor prachtige tijd

Turkije heeft een speciaal plekje in het hart van Yolanthe Sneijder-Cabau.

In een lang bericht op Instagram bedankte de voetbalvrouw het land voor de afgelopen vier jaar. Vrijdag werd duidelijk dat Wesley en Yolanthe gaan verhuizen, de voetballer ontbond zijn contract met de Turkse club Galatasaray.

Turkije is een land “waar ik van hou, dat het hart voor mij heeft geopend en waar ik me thuis voel”, schreef Yolanthe in het Turks op Instagram. “Je zal altijd een plekje in mijn hart hebben.”

De voetbalvrouw verhuisde in 2013 naar Istanbul, in oktober 2015 kwam zoontje Xess Xava daar ter wereld. “God gaf me het mooiste geschenk ooit in Turkije: mijn zoon!”, schreef Yolanthe daar over. Ze liet ook weten “geen afscheid” te nemen van het land en er vaak terug te keren.

Waar het gezin Sneijder neerstrijkt, is nog onduidelijk. Eerder woonde Yolanthe met Wesley in Milaan, waar hij bij Internazionale speelde. In de zomer van 2010 trouwde het stel in Italië.

http://www.ditjesendatjes.nl/yolanth...rachtige-tijd/

king of the sea Avatar van Monodon
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    32
    Prive, Story, Telegraaf
    Yolanthe Cabau Kebabsbergen.
    Boeien!

enze
    Status