Werken in Turkije
+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Werken in Turkije

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3

Icon4 Werken in Turkije

Ik ben afgestudeerd als mbo juridisch medewerker. Kan ik met mijn diploma in Turkije studeren en welke functies? Is dat alleen bij de gemeente, want dan moet ik een toets afleggen om bij de overheid te komen. En ik denk niet dat ik hoog zal scoren bij het afleggen van een Turkse toets. Welke organisaties raden jullie mij aan om te solliciteren? Kan ik bv bij een bank? Of welke organisaties? Ik heb zelf geen informatie kunnen vinden op het internet. Graag tips

sosyalizm! Avatar van Cesm-i_Siyahim
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    22.224
    Mbo meslek lisesidir. Üniversiteliler iş bulamiyor umarım sen bulursun.
    En büyük cezaevi;
    cahil bir insanın kafasının içidir!

Opkomende Ster Avatar van code
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2.839
    juridisch? in Turkije izjn er andere regels en wetten dus ik denk niet dat het geldig is

Opkomende Ster Avatar van Yalnizkurt50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.940
    Citaat Geplaatst door sholarus Bekijk reactie
    Ik ben afgestudeerd als mbo juridisch medewerker. Kan ik met mijn diploma in Turkije studeren en welke functies? Is dat alleen bij de gemeente, want dan moet ik een toets afleggen om bij de overheid te komen. En ik denk niet dat ik hoog zal scoren bij het afleggen van een Turkse toets. Welke organisaties raden jullie mij aan om te solliciteren? Kan ik bv bij een bank? Of welke organisaties? Ik heb zelf geen informatie kunnen vinden op het internet. Graag tips
    Bence sen hemen yargitay a muracaat et, ya da anayasa mahkemesine. Ikisinden biri seni kesin ise alir.
    (sommige mensen willen voor een dubbeltje op de eerste rij zitten)

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels