Atheïstische wetenschapper
+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 33
    sosyalizm! Avatar van Cesm-i_Siyahim
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    22.225
    Onu bunu müslüman yapacaklarına, müslüman olanlara tekrardan İslamı öğretsinler. Çocuk tecavüzlerinin yeri ne olduğunu, hırsızlığın, yalanın dolanın İslamda yeri nedir. İnsanları kışkırtmağın cezası var mıdır. Onun bunun namusuna göz dikenlerin gözünü oysunlar mesela.
    En büyük cezaevi;
    cahil bir insanın kafasının içidir!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    55
    Citaat Geplaatst door Cesm-i_Siyahim Bekijk reactie
    Onu bunu müslüman yapacaklarına, müslüman olanlara tekrardan İslamı öğretsinler. Çocuk tecavüzlerinin yeri ne olduğunu, hırsızlığın, yalanın dolanın İslamda yeri nedir. İnsanları kışkırtmağın cezası var mıdır. Onun bunun namusuna göz dikenlerin gözünü oysunlar mesela.
    Daar ben ik het volledig mee eens, ik bedoel we hebben met enorm veel problemen te kampen. De moslims van vandaag de dag zijn geen correcte weerspiegeling van de humanitaire waarden en barmhartigheid die de Islam met zich heeft meegebracht. Ik zelf heb ook mijn gebreken maar we doen ons best. Het verkeerde gedrag van de moslim zorgt er voor dat de Islam in een negatief daglicht komt. Wat niet wegneemt dat er geen onderscheid gemaakt dient te worden tussen de Islam en de moslims. Desondanks vind ik de discussie zeer interessant en waard om te delen. Beide sprekers komen met interessante argumenten.

Wereld Ster Avatar van OttomanLady
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8.120
    Opsurt? Yıkıldım..!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    55
    Citaat Geplaatst door BlackDavit Bekijk reactie
    Hoe opsurt kan je wezen
    Citaat Geplaatst door Avicenna Bekijk reactie
    opsurt :)
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Opsurt? Yıkıldım..!

Belofte Avatar van Yagmur80
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    685
    Opsurt? Yıkıldım..!

Sen buna yıkıldın, bende senin hbbmda kakan nasıl popondan kaydıgını yazdıgına yıkılmıştım.

Hatırlatıyım dedim.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8.120
    Citaat Geplaatst door Yagmur80 Bekijk reactie
    Sen buna yıkıldın, bende senin hbbmda kakan nasıl popondan kaydıgını yazdıgına yıkılmıştım.

Hatırlatıyım dedim.
    Hmm, demek benim bokum seni çok enterese ediyor:) Okay, kan. Boksineği gibi vızırdayıp duruyorsun ertrafımda..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    55
    Citaat Geplaatst door Yagmur80 Bekijk reactie

Hatırlatıyım dedim.

Hmm, demek benim bokum seni çok enterese ediyor:) Okay, kan. Boksineği gibi vızırdayıp duruyorsun ertrafımda..
    Beste hababamleden,
    Laten we het forum gezamenlijk netjes houden aub :)
    Dat is meer gepast voor ons. Overigens miet aanvallend bedoeld naar jullie.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.030
    Opsurt? Yıkıldım..!
    autocorrectie kurbanı oldugum kesin ve bu araştırma senin ne olduğunu bilimsel acıdan kesinleşti.

Volgens nieuw onderzoek van de universiteit van Michigan zijn personen die zich snel ergeren aan type- en spelfouten in het dagelijks leven minder aangename personen. Dit concludeerden onderzoekers nadat 83 proefpersonen enkele e-mails doorlazen. Het ging om e-mails met typefouten, grammaticale fouten en ook zonder spelfouten.

AFWIJKINGEN
    Toen de proefpersonen klaar waren, mochten ze de schrijvers van de mails beoordelen op intelligentie, vriendelijkheid en een aantal andere factoren. Personen die als extravert bekendstaan konden wel door de spelfouten heenkijken, terwijl de proefpersonen die als introvert en/of onaardiger gekenmerkt waren zich veel meer ergerden aan de spel- en grammaticale fouten. Volgens de onderzoekers komt dit omdat deze proefpersonen minder goed tegen afwijkingen kunnen.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.030
    @Avicenna
    Hoe juist is het om daden van mensen te linken aan hun religie vooral als het om wetenschap gaat?
    Wetenschap kan zich altijd verbeteren onder bepaalde feiten maar wat er in de bijbel of koraan staan blijft onzin en over 100 jaar zal het onzin blijven.

Heb een vraag aan jou.
    kan jij al die islamitische terreur groepen linken aan islam? (Ik vind dat zij het echte islam vertegenwoordigen)

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8.120
    autocorrectie kurbanı oldugum kesin ve bu araştırma senin ne olduğunu bilimsel acıdan kesinleşti.
    wie zegt dat ik me eraan erger dan? İk lig alleen dubbel om hoe dom je bent lieverd, meer niet. Het zou wat zijn als een nobody als u mij kon doen ergeren.. Kom, overschat jezelf niet zo.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.030
    wie zegt dat ik me eraan erger dan? İk lig alleen dubbel om hoe dom je bent lieverd, meer niet. Het zou wat zijn als een nobody als u mij kon doen ergeren.. Kom, overschat jezelf niet zo.
    şuan dediğin yaptığın hareket çok çelişkili.
    Madem sen beni hiç tenezzül etmiyorsun ozaman çakal gibi laf sokmak için ne fırsat kolluyorsun cahil güzeli.
    Kim kimi nekadar tanımladığı sergilenen tutum belli ediyor.
    Daha ağırını soyleyim sana, her severinde köpek gibi peşimden gezip laf sokmak için fırsat kollayan sen ben değil.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8.120
    şuan dediğin yaptığın hareket çok çelişkili.
    Madem sen beni hiç tenezzül etmiyorsun ozaman çakal gibi laf sokmak için ne fırsat kolluyorsun cahil güzeli.
    Kim kimi nekadar tanımladığı sergilenen tutum belli ediyor.
    Daha ağırını soyleyim sana, her severinde köpek gibi peşimden gezip laf sokmak için fırsat kollayan sen ben değil.
    Bak, kendisini bide dev aynasında görmez mi. La oğlum, şurda sizin yazışmalarınızı okurken birden opsurt okuyuncu, inan yarıldım, napim? Her defasında cahilliğinle zirveye çıkmasını beceriyorsun, sende bukadar aptal olup ilgi çekme ozaman?

Yoksa çüküm olsa, ona bile takmam seni, baane senden.. Allahın deli Yozgatlısı:)

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    55
    @Avicenna
    Hoe juist is het om daden van mensen te linken aan hun religie vooral als het om wetenschap gaat?
    Wetenschap kan zich altijd verbeteren onder bepaalde feiten maar wat er in de bijbel of koraan staan blijft onzin en over 100 jaar zal het onzin blijven.
    Het is opzicht niet juist om daden van mensen te linken aan hun religie. Maar het gedrag van de moslims word over het algemeen wel geassocieerd met de Islam. Vandaar dat ik dit onderwerp extra benadrukt heb.

Heb een vraag aan jou.
    kan jij al die islamitische terreur groepen linken aan islam? (Ik vind dat zij het echte islam vertegenwoordigen)
    Hangt er vanaf van welk opzicht je kijkt. De terreurgroepen zoals ISIS en Al Qaida zeggen namens de Islam te opereren. Ze gaan nog verder door ook verzen uit de Kor´aan en overleveringen van de Profeet Mohammed (vrede zij met hem) erbij te halen. Maar ze halen deze verzen en overleveringen vaak uit context. Als je een Koran vertaling zou pakken en zwart-wit die verzen zou quoteren zonder enige diepgang dan lijkt het er wel op dat ze een link hebben met de Islam. Maar als je een studie van de Kor'aan volgt op zowel traditioneel als academisch niveau dan hebben ze niks met de Islam te maken en zijn ze veruit onder niveau.

Even een paar korte punten die ik wil opsommen:
    1. De Kor'aan is op het toppunt van arabische grammatica, morfologie en retoriek.
    2. De Kor'aan is een boek dat binnen 23 jaar tijd geopenbaard is. Elk vers heeft dus zijn eigen reden van openbaring (iets wat asbaab an nuzool word genoemd binnen de exegese literatuur). De verzen met betrekking tot de oorlog worden door terreurgroepen zwart-wit genomen zonder rekening te houden met de wetenschap van asbaab an nuzool of tafsier (exegese) waardoor ze grove fouten maken.
    3. Buiten de Kor'aan hebben we nog profetische overleveringen. Deze zijn een onderdeel van de exegese van de Kor'aan. Maar ook deze hebben context.
    4. Nog een belangrijke wetenschap is usool al fiqh (fundamenten van jurisprudentie) wat essentieel is om tot een juist islamitisch juridisch argument te komen. Deze terreurgroepen hebben daar geen pap van gegeten en hebben daarom ook geen geleerden achter zich, waardoor ze rechtstreeks tegen de islamitische literatuur ingaan en sterker nog moslims tot ketters en afvalligen beschouwen.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.030
    Bak, kendisini bide dev aynasında görmez mi. La oğlum, şurda sizin yazışmalarınızı okurken birden opsurt okuyuncu, inan yarıldım, napim? Her defasında cahilliğinle zirveye çıkmasını beceriyorsun, sende bukadar aptal olup ilgi çekme ozaman?

Yoksa çüküm olsa, ona bile takmam seni, baane senden.. Allahın deli Yozgatlısı:)
    halen tutarsız tutarsız konuşuyorsun.
    tutarsız ve çelişkili hareketinden bahsediyorum ve sen dev aynasından bahsediyorsun.
    O boş kafan içinde türlü türlü senaryolar üretmen sadece kuyruk salladigin diğer çakalları tatmin eder.

Seni tinlamamam ve senin çakal gibi fırsat kollaman kendimi dev aynasında gördüğüm anlamına gelmez.
    Bu benim seni adam yerine koymamam ve senin nekadar çirkef,kindar ve cahil olduğunu gösterir.

Hadi yaylan, yerini bil

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    8.120
    halen tutarsız tutarsız konuşuyorsun.
    tutarsız ve çelişkili hareketinden bahsediyorum ve sen dev aynasından bahsediyorsun.
    O boş kafan içinde türlü türlü senaryolar üretmen sadece kuyruk salladigin diğer çakalları tatmin eder.

Seni tinlamamam ve senin çakal gibi fırsat kollaman kendimi dev aynasında gördüğüm anlamına gelmez.
    Bu benim seni adam yerine koymamam ve senin nekadar çirkef,kindar ve cahil olduğunu gösterir.

Hadi yaylan, yerini bil
    Bak, hem suçlu hem güçlü. Tam bir Yozgatlısın işte, karı gibi laf yetiştir sen anca... Opsurt opsurt konuşma sende ozaman bidaha, bizide çıldırtma, çılgın çocuk:)

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels