Moeder wil 10.000 euro na schoolfoto tijdens offerfeest
+ Reageer op onderwerp
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 3 4 5
Resultaten 61 tot 68 van 68
    Oh yeah :) Avatar van 4321
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.061
    Citaat Geplaatst door fenici Bekijk reactie
    10,000 euro? Tnxbai!

Maar wat me het meeste stoort....kan er nu echt niet een amateurfotograaf onder de ouders gewoon een keer opnieuw komen schieten op een doodsaaise niet-feestelijke dinsdamiddag?
    Wat kost 30 keer een foto afdrukken hee?

Manmanman...blijf eens in contact met je medemens.

Als die moeder het zo belangrijk vind, dan betaal die paar tientjes. Hooguit!
    Dat heeft ook nog eens plaatsgevonden en deze foto's waren ook nog eens gratis:

Speciaal voor de overige leerlingen die tijdens het officiële fotomoment afwezig waren, maakte de adjunct-directeur drie weken later zelf alsnog een gezamenlijke klassenfoto. Die foto, waarop ook de kinderen van de eisende partij opstaan, zou gratis aan alle ouders ter beschikking zijn gesteld.

Amateur Avatar van Cleo
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    208
    Ooowww ik wist niet dat ze het druk had Otto, had dat eerder gezegd!
    Jaaa dan heeft ze gelijk om €10.000 te eisen van school. Logisch toch?

En inderdaad rechters hebben ALTIJD gelijk. Die hebben zoveel verstand (net als jij) dat ze nooit fouten maken. Süperbeyinler senin gibi

Wereld Ster Avatar van OttomanLady
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.992
    Citaat Geplaatst door 4321 Bekijk reactie
    Ohohoho de directeur had een fotograaf ingepland tijdens hindoe- en moslimfeestdagen. Wat een rascist!!!
    Hoezo haal je eigenlijk de Hindoe-feestdag erbij? Er wordt nergens over ze gesproken. Laat ze maar voor zichzelf opkomen, maar die pikken het blijkbaar gewoon om zo behandeld te worden, hoor. Ze hebben ws niet zoveel meer met hun tradities.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.061
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Hoezo haal je eigenlijk de Hindoe-feestdag erbij? Er wordt nergens over ze gesproken. Laat ze maar voor zichzelf opkomen, maar die pikken het blijkbaar gewoon om zo behandeld te worden, hoor. Ze hebben ws niet zoveel meer met hun tradities.
    Jij wilt toch dat de directeur van de basisschool met iedereen rekening houdt of niet soms? Of moet hij soms moslims boven hindoes verkiezen en dus gaan discrimineren?

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.992
    Jij wilt toch dat de directeur van de basisschool met iedereen rekening houdt of niet soms? Of moet hij soms moslims boven hindoes verkiezen en dus gaan discrimineren?
    Juist het feit dat er toevallig op die dag zowel een Hindoe feest als een İslamitische feest samenvielen, zou voor de directeur een extra reden moeten zijn om alles op alles te zetten en uit te wijken naar een andere datum voor de fotograaf. Het is te zot voor woorden dat deze directeur het lef heeft gehad om dit door te zetten. En gelukkig is de rechter het eens hierover: het kan en mag niet!!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.061
    Juist het feit dat er toevallig op die dag zowel een Hindoe feest als een İslamitische feest samenvielen, zou voor de directeur een extra reden moeten zijn om alles op alles te zetten en uit te wijken naar een andere datum voor de fotograaf. Het is te zot voor woorden dat deze directeur het lef heeft gehad om dit door te zetten. En gelukkig is de rechter het eens hierover: het kan en mag niet!!
    De fotograaf die tijdens een niet officiële feestdag langskomt mag niet. Weer wat doms geleerd vandaag. Ik wacht wel op de uitspraak 12 juni.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.992
    De fotograaf die tijdens een niet officiële feestdag langskomt mag niet. Weer wat doms geleerd vandaag. Ik wacht wel op de uitspraak 12 juni.
    Het gaat er niet om of iets mag of niet, je moet kijken naar de feiten. Een redelijk aantal leerlingen is islamitisch, als je dit soort leerlingen hebt dan kun je niet om hun tradities heen.. Daarnaast is er in overleg natuurlijk veel mogelijk, zolang je mensen in hun waarde laat en respecteert en overlegt.. Maar als je je niet bekommert om je leerlingen, zoals deze directeur heeft gedaan, hij had immers 2 weken de tijd om een passende oplossing te bedenken waar alle partijen het mee eens waren, dan is er iets gewoon niet goed op deze school en maak ik me zorgen om hoever deze buitensluiting van minderheden eigenlijk gaat. Ik vraag me af op wat voor andere punten die leerlingen nog meer tekort wirdt gedaan, als je zo'n mentaliteit hebt.

Dat jij zoiets gewoon pikt en niet beseft dat het hier wel degelijk om racisme gaat, zegt iets over jou en hoe je in het leven staat, en dat staat haaks op die van mij. Is niet erg, ieder z'n ding.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.061
    Het gaat er niet om of iets mag of niet, je moet kijken naar de feiten. Een redelijk aantal leerlingen is islamitisch, als je dit soort leerlingen hebt dan kun je niet om hun tradities heen.. Daarnaast is er in overleg natuurlijk veel mogelijk, zolang je mensen in hun waarde laat en respecteert en overlegt.. Maar als je je niet bekommert om je leerlingen, zoals deze directeur heeft gedaan, hij had immers 2 weken de tijd om een passende oplossing te bedenken waar alle partijen het mee eens waren, dan is er iets gewoon niet goed op deze school en maak ik me zorgen om hoever deze buitensluiting van minderheden eigenlijk gaat. Ik vraag me af op wat voor andere punten die leerlingen nog meer tekort wirdt gedaan, als je zo'n mentaliteit hebt.

Dat jij zoiets gewoon pikt en niet beseft dat het hier wel degelijk om racisme gaat, zegt iets over jou en hoe je in het leven staat, en dat staat haaks op die van mij. Is niet erg, ieder z'n ding.
    Veel tekst weinig inhoud. Meer woorden zal ik niet vuil maken.

12 juni.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels