7 redenen om toch een reisje naar Turkije te boeken
+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 18
    Belofte
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.888

7 redenen om toch een reisje naar Turkije te boeken

Nee, evident is de bestemming niet meer. Hetzelfde lot beschoren als Tunesië en Egypte. Of zo lijkt het toch. Nochtans is er aan de Turkse Rivièra niks veranderd het laatste jaar. Toch niet zichtbaar. Het is er even veilig, of onveilig zo u wil, als hier bij ons. 100 procent zekerheid daarover bestaat gewoon niet meer anno 2017. Dat is de harde realiteit.

Maar kom, hoe onnozel is het dat we wél terug durven reizen vanop Zaventem, maar bang zijn om naar Turkije te vliegen? Juist ja. Héél onnozel. Het (zuiden van het) land is nog altijd de max. En in de buurt van Antalya is het bijzonder aangenaam toeven. Dat heb ik zelf ondervonden.

Ik geef je dan ook graag zeven goeie redenen om snel je eigen trip naar de Turkse Rivièra te boeken.

Op amper 3,5 uur sta je in Antalya. Met Neckermann reis je ‘s morgens heen en ‘s avonds terug. Je kan bovendien kiezen uit 20 vluchten per week. Zo haal je het maximum uit je reis. (Oh en voor extra luxe op de luchthaven en op het vliegtuig, boek je de Pegase-service!)

De kwaliteit van de hotels is top. Wij logeerden in het Paloma Oceana Resort in Side. Met ruime kamers, surrealistisch grote zwembaden, all-in service, giga buffetten, animatie, een kidsclub, een waterpretpark, toegang tot het strand, enz… Luxe in een ongedwongen sfeer.

De Turken zijn ongelooflijk vriendelijk. Uiteraard proberen ze graag het één en ander te verlappen in de vele winkelstraten of op de grote markten, maar altijd beleefd, nooit opdringerig.
    En ze hebben een talenknobbel. De meeste Turken spreken goed Duits en een mondje Engels. En heel vaak lukt het zelfs om in het Nederlands te communiceren.

Als je de klassieke zon, zee, strand-combo even beu bent, zit je razendsnel in de stad of in de natuur. Vanuit Antalya kan je een hele hoop mooie uitstappen maken. Via Neckermann bijvoorbeeld. Wij trokken ondermeer naar Antalya-city voor een wandeling in de oude haven en een bezoek aan het grootste tunnel-aquarium ter wereld. Een enorme belevenis voor onze jongens. Maar je kan ook het water op, de bergen in of een historische site in de buurt bezoeken.

Het eten is ongelooflijk lekker. Ook voor veggie’s. Maar zeker voor fervente vleeseters is het een waar paradijs.

De prijzen zijn belachelijk laag op dit moment. Je krijg héél veel waar voor je geld.

http://erikavantielen.be/2017/03/13/...ije-te-boeken/

Kozcuoğlu Avatar van marjinal_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.498
    Helemaal geen belachelijk lage prijzen, maar goed. K ga gewoon naar Türkay

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    98
    Ik blijf weg uit Turkije waar men mij als nazi beschouwt vanwege mijn afkomst. Ik ga wel ergens heen waar ik wel welkom ben.

sosyalizm! Avatar van Cesm-i_Siyahim
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    22.224
    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    Ik blijf weg uit Turkije waar men mij als nazi beschouwt vanwege mijn afkomst. Ik ga wel ergens heen waar ik wel welkom ben.
    Hoezo?
    En büyük cezaevi;
    cahil bir insanın kafasının içidir!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    6
    Is er iemand toevallig van de meiden in istanbul en wilt chille met mij?? ik ben zelf een meid uit Nederland ben hier nog net een week en blijf nog wel een paar maanden Let me know girls !

Quantum Cinema Avatar van ekzalti
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.650
    Citaat Geplaatst door oeps Bekijk reactie
    Wat doe je op dit forum?
    Nothing will bring you greater peace in life, than just learning to hou je bek more often.

Citaat Geplaatst door SUNshine22 Bekijk reactie
    hasta bunlar ya

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.498
    Janken

Fenerbahçe ♥ Avatar van Yasminee
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    22.368
    8 - Kebap

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.498
    Pendikte şort giyinmesen keyifler gıcır

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    98
    Citaat Geplaatst door ekzalti Bekijk reactie
    Wat doe je op dit forum?

Wat is dat nou weer voor een vraag ?

Wat doe jij in Nederland ?

universe Avatar van seppie
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.574
    Citaat Geplaatst door marjinal_ Bekijk reactie
    Pendikte şort giyinmesen keyifler gıcır

Seni Pendik carsisinda gordum :P
    "HAKUNA MATATA "

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    98
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    Zijn minister is ''onschuldig'' opgesloten. Hij noemt geweldgebruikers tegen onschuldigen, opsluiting zonder berechting nazi praktijken.
    Overigens doet hij hetzelfde, waardoor hij ook een dictator wordt genoemd en vergeleken wordt met adolf.

Heb jij ook onschuldige mensen opgesloten, waardoor je je aangesproken voelt?
    Ik heb gewoon geen zin om naar een land te gaan waar men mij puur vanwege mijn afkomst als nazi beschouwt. Turken stellen zich vijandig op tegen Nederlanders, en dat heeft mijn indruk van land en volk wel veranderd in negatieve zin.

Jullie mogen de opstelling van Turkije tegen Nederlanders goed vinden, ik mag Turkije voorlopig als vakantiebestemming afschrijven. En de totale afwezigheid van enige zelfkritiek van sommigen op dit forum doet ook geen goed aan mijn opvatting over het huidige Turkije.

Aan de andere kant valt mij op dat er hier over het algemeen wel respectvol wordt gediscussieerd, dat is dan weer een pluspunt voor de Turken.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    98
    Citaat Geplaatst door Cesm-i_Siyahim Bekijk reactie
    Hoezo?
    Ik loop als Nederlander het risico om op straat te worden aangevallen. Daar heb ik dus echt geen zin in als ik gewoon op vakantie ben.

Ik ben namelijk niet iemand voor de all-inclusive resorts, maar wil de straat op en de gewone mensen leren kennen. Juist dat is in het huidige klimaat gevaarlijk voor Nederlanders.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.498
    Citaat Geplaatst door seppie Bekijk reactie
    Seni Pendik carsisinda gordum :P
    In mijn zara burka

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    98
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    groot gelijk heb je..
    kies een ander land..

Erdogan durft in turkije ook de straat niet op..heeft wel minimaal 10 metgezellen nodig..
    dit geldt ook voor wilders in Nederland. Hij durft de straat ook niet op te gaan..

In Nederland worden turken als terroristen en spoken gezien, in Turkije worden de Netherlanders als spoken en terroristen gezien..

Ik durf ook de straat niet op..

Volgens mij zien de Nederlanders de Turken niet als terroristen, en daar lijkt mij ook geen enkele reden toe.

Wel zien wij de Erdogan-Turken misschien als "spoken", omdat die zich zo vaak van Nederland blijken af te keren. Dat hadden wij niet verwacht en geeft ons een beeld van vijandschap.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels