selma en deborah
+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 16 tot 28 van 28

Onderwerp: selma en deborah

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    Deel vier

Ze deed de deur van haar studio open en snoof de heerlijke fresia lucht op. Het was 2 weken later sinds het uit was met erkan en ze had hem sindsdien niet meer gezien ook al woonde ze beide in amsterdam noord. Ze dacht ook niet meer zoveel aan hem ze moest van school 5 talen door elkaar leren en nog een grote toerisme opdracht maken. Ze trok haar stewardessen pak uit en trok haar warme beren pyjama aan en maakte haar haren los. ze deed de verwarming omhoog en ging achter de computer zitten met een grote mok gloeiend hete thee en een doos geopende praline bonbons en deed de computer aan. Ze had geen zin de opdracht te beginnen maar dacht aan het cijfer wat ze moest halen van haar zelf want ze wou cum laude afstuderen. Eerst msn checken dacht ze en voerde haar wachtwoord in. Gelijk zag ze het bericht van erkan die ze nog niet had verwijderd van msn. He dat is een nieuw bericht van gisteravond dacht ze en ze keek nog een keer of ze het goed zag. Ze opende met tegenzin het bericht misschien wou hij haar terug dacht ze.

Lieve selma,,
    Nog een bericht van mij. Niet omdat ik je niet uit mijn hoofd kan zetten maar omdat ik nu pas zie wat ik heb gemist afgelopen jaar. De afgelopen twee weken vaak afgevraagd wat ik toch in je zag. Ik denk dat het was omdat je sterk en tegelijkertijd zwak bent. De ene keer liet je je emoties zien en de andere keer was ik lucht voor jou. Dat VOND ik bijzonder aan jou. Bij hatietchje weet ik waar ik aan toe ben en samen lijken wij één. Ik heb haar afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd en ze zei ja. Hatietchje lijkt me een goede vrouw voor mij en een stabiele moeder voor mijn kinderen. Een goede huisvrouw die niks anders wenst dan een kus van mij als ik thuis kom. Ik heb ook een nieuwe baan gekregen in goirle als chef kok en ga binnenkort daarheen verhuizen. Het is een drie sterren restaurant aan de snelweg. Het lijkt me het beste als we elkaar niet meer zien of spreken. Ik wens je veel succes met alles in je leven, hou je taai. Erkan,,

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    Gerard deel 1

Het was de dag van het feest van haar surinaamse vriendin. Selma nam deborah mee zij had ook haar rijbewijs. Ze gingen samen naar het feest met deborahs auto. Deborah had een kort zwart jurkje aan met spaghetti bandjes wat mooi stond bij haar blonde haar dat ze los droeg. Selma vond het wel een beetje te bloot en ze vond ook dat deborah niet naar haar had geluisterd want de dresscode was sjiek. Zelf weten dacht ze ze ging genieten van het feest. Bij aankomst keek iedereen naar hun maar vooral naar mij zag ze. Ze kreeg er een rood gezicht van. Ze wou eerst op zoek gaan naar haar surinaamse vriendin anja maar toen werden ze geroepen door hun oude buurjongen bram. Oh nee he en zij en deborah keken elkaar verschrikt aan. Hij ook hier dacht selma. Bram was op zijn minst vreemd te noemen en nu op zijn 21e was hij enger dan ooit vonden deborah en zij beide. Ze gingen toch naar hem toe hij stond bij een groepje met allemaal oudere mannen en 1 vrouw. Selma voelde hoe ze naar haar keken. Ze schaamde zich en voelde haar gezicht weer gloeien. Ze had haar groene jurk aan met hoge gouden sandaaltjes en haar enige sieraad was een dun gouden armbandje die ze op haar 16e van haar vader had gekregen op vakantie in turkije. Haar zwarte haar had ze laag opgestoken met een zij scheiding, haar hoge jukbeenderen met donkere blush aangebracht en met haar donkere ogen keek ze het groepje rond. Dit is selma zei bram toen en dit is deborah. En dit zijn mijn collega's en hij wees naar de drie mannen en 1 vrouw die bij hun stonden. Selma onthield alleen gerard omdat ze van hem een fijn gevoel kreeg. Aan tafel stond water en een fles wijn. Selma dronk geen alcohol want ze was moslim ook al deed ze niks aan haar geloof. De rest had allemaal wijn. Hun groepje raakte aan de praat en ze kwam te weten dat dit collega's van anja waren. Anja werkte bij een ict bedrijf. Opeens waren gerard en zij nog de enige die aan tafel stonden. De rest was allemaal dansen. Zelfs bram die normaal nooit uit haar buurt bleef. Hij was zeker weer jonge meisjes lastig vallen dacht ze. Ze hield haar glas water met 2 handen vast en voelde zich zenuwachtig worden nu ze met gerard alleen stond. Ze keek de zaal in en zag allemaal soortgelijke tafeltjes staan en een grote aparte dansvloer. De zaal was paars met zwart en had van die disco lampen die zacht licht gaven. Anja had veel mensen uitgenodigd vond ze. Misschien wel honderd schatte ze. Ze vroeg zich af of het allemaal wel haar vrienden waren. Toen ze weer naar hun eigen tafel keek zag ze gerard nog steeds staan. Mooie zaal he zei gerard toen. Selma knikte ja. Om toch wat te zeggen en omdat ze nieuwsgierig was vroeg ze hoe oud hij was. 36 zei gerard toen. Hoewel hij er ook zo uitzag schrok ze toch. Gerard zag haar reactie en zei oud he. Selma knikte. En jij zei gerard toen en hij boog zich voorover, 17 zei ze. Zo zie je er ook uit zei hij. Ze keken elkaar glimlachend aan. En wat doe je in het dagelijks leven je zal nog wel op school zitten? Ik leer voor stewardess op schiphol zei ze. Ik zit in mijn derde jaar ik ben volgend jaar juli klaar. Grondstewardess of ga je de lucht in vroeg gerard. Nee geen grondstewardess ik ga echt vliegen zei ze toen. Opeens zei gerard je zal me wel oud vinden maar zullen we samen dansen en voor ze wat kon zeggen pakte hij haar hand vast en gingen ze dansen. Na een tijdje klonk er geen uitbundige muziek meer maar hoorde ze het nummer the piano man. Gerard en zei keken elkaar aan en hij pakte haar hand vast en zei expres heel deftig mag ik deze dans van u selma knikte lachend ja en hij drukte haar tegen zich aan. Dit nummer ken jij denk ik niet het is een oud nummer ver voor jouw tijd. Ik ken dit liedje wel zei selma ik hoor het soms op de radio op mijn werk. Gerard zei niks. Het nummer was al op de helft en toen fluisterde gerard je bent het mooiste en liefste meisje die ik ooit heb gezien. Echt waar zei selma en ze voelde vlinders in haar buik. Ja echt waar kom we gaan naar buiten ik heb het warm zei gerard toen plotseling en hij pakte haar hand vast. Buiten aangekomen stak gerard een sigaret op.
    Hij nam een hijs en vroeg rook jij ook. Nee zei selma ik vind het vies. Goedzo zei gerard en hij keek haar serieus aan en knikte. Blijf jij maar altijd jong en hij kwam dichterbij haar staan en aaide haar wang met de rug van zijn linker hand. Toen draaide hij zich om nam nog een paar diepe hijsen en drukte zijn sigaret op de grond uit met zijn schoenen. Selma wist niet wat ze moest doen en ze had het ook koud. Gerard zag dat en hij deed zijn colbert uit en sloeg hem over haar heen. Zo beter? Ze knikte ja en was benieuwd wat hij nu ging zeggen of doen. Hij deed zijn handen in zijn zakken en keek naar boven naar de sterren. Selma nam hem in zich op. Gerard was lang, hij had een wit overhemd aan en een zwarte broek en schoenen. Zijn mouwen waren opgestroopt en hij had licht bruin haar dat naar achteren was gekamd. Hij had een mooie lange neus maar niet te lang en prachtig donker groene ogen. Hij was netjes en volwassenen. Heel anders dan erkan dacht ze en ze dacht verwonderd bij zichzelf dat ze de hele avond nog niet aan hem had gedacht. Kom eens dichter bij mij staan zei gerard toen en ze ging naast hem staan. Ze keek gerard aan en toen zei hij terwijl hij omhoog keek ik geloof dat elke ster een mens is die op ons neerkijkt. En hij keek haar aan. Selma dacht er anders over en ze wou het tegen hem zeggen maar hij pakte haar beide handen vast en toen haar gezicht. Hij keek haar in haar ogen aan met zijn diepe blik en kuste haar toen voorzichtig maar steeds meer. Haar colbert viel op de grond en gerard drukte selma tegen zich aan. Ik geloof dat ik van je houd fluisterde hij in haar oor en hij kuste haar weer. Het kussen werd steeds heftiger en selma was de eerste van hun 2 die de mensen naar buiten zag komen. Hoelaat is het vroeg selma en gerard zei kwart over 12. Ze zei ja het feest zou om 12 uur aflopen. En ze keken elkaar aan. Gerard raapte zijn colbert van de grond en haalde er zijn visitekaartje uit. Hij zwaaide ermee en zei bel mij ik zou het fijn vinden je nog een keer te mogen zien. Opeens voelde ze een hand op haar schouder en toen ze achterom keek zag ze deborah. Ik zocht jou zei deborah toen en ze keek naar gerard en mij. Ik ga met je mee zei selma toen en gerard knikte naar hun beide en zei pas goed op jullie zelf. Selma zwaaide naar hem en ging toen met deborah mee. Zij zou haar naar huis brengen.

4ever... Avatar van i_still_pray
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.948
    Ne yazarmışın be abla...
    Geleceğe cüret edin...!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    deel 2 gerard

Ze had deze week voorjaarsvakantie. Het was donderdag, vier dagen na het feest van anja. Ze ging uit bed waste haar handen en gezicht zette koffie en nam staand een boterham met kaas. Ze rekte zich uit het was al 10 uur maar ze was nog best moe. ze had het gisteren laat gemaakt door nog een roman te lezen tot 3 uur en ze was daarvoor met een klasgenootje winkelen in de stad en daarna tot sluitingstijd 11 uur bij de chinees gaan eten. Ze was de laatste tijd vaak moe en ze dacht dat het door haar drukke schema kwam. Ze ging de computer aanzetten en keek naar het visitekaartje van gerard die ze zondag nacht op haar bureau had neergelegd. Ze zou hem vandaag een bericht sturen dacht ze anders werd het te laat. Ze ging haar koffie pakken en toen zitten. Ze dacht even na wat ze ging typen. Ze moest al sinds zondag aan hem denken en hij kreeg het voor elkaar dat ze erkan bijna was vergeten. Dat moest ook dacht ze want tussen haar en erkan was het over. Was gerard maar tien jaar jonger dacht ze. Ze twijfelde enorm door zijn leeftijd maar had geen zin een vriendin advies te vragen dat ging weer een paar uur duren. ze had zin hem nu te spreken. De gedachte daaraan bezorgde haar vlinders en ze zuchte. Het leek wel alsof ze niet zonder een man in haar leven kon sinds haar eerste vriendje drie jaar terug. en ze schaamde zich voor de gedachte. Ze beet op haar lip, een nare gewoonte geworden de laatste paar dagen. En ze dacht aan afgelopen zondagavond en beet weer op haar lip. Gerard zou haar vast een sloerie vinden en haar al vergeten zijn dacht ze. Hij was het vast gewend en had vast elke week een andere die hij zoals haar zondag behandelde. Ze voelde zich ineens heel dom. Ze hoorde wel vaker van mensen dat ze te naief was. Ze pakte haar studieboeken en probeerde aan haar opdracht voor duits te beginnen. Na een uur amper wat te hebben gedaan en aan gerard te denken dacht ze wat kan mij het schelen wat hij vind van mij. Dat intereseerde haar toch nooit dacht ze waarom nu ineens wel. En ze opende msn en voegde gerard zijn mail toe. Ze typte;

Hoi gerard ik ben selma dat meisje met wie je de hele avond hebt gedanst op anja`s feestje afgelopen zondag. Dat was wel goed zo dacht ze.
    Ze ging andere berichten checken van haar vrienden en typte aan sommige terug. Tot ze een kwartier later een bericht van gerard terug kreeg. Hoi selma, ik ben blij dat ik nog van je hoor. Ik ben nu op mijn werk maar ik heb tijd om met je te praten. Hoe gaat het met jou? Selma kreeg het warm, ze typte terug. Goed ik was een opdracht voor school aan het maken. Gerard typte aha vind je het moeilijk. Ze typte nee ik vind school niet moeilijk. Heb jij het niet druk op je werk. Gerard zei nee ik werk snel zodat ik daarna nog tijd voor mezelf heb. Emoticon3.
    Ze was nieuwsgierig, en wat doe je dan normaal gesproken typte ze terug. Gerard zei ik heb eigen websites, onder andere een waarop mijn eigen schrijfsels staan. Ik schrijf gedichten en verhalen. wauw dacht selma. je bent een schrijver typte ze ? Schrijvers weten veel wist ze. Waar schrijf je over dan. Gerard zei over de beslommeringen van het leven en de alledaagsheid, over mensen en sinds zondag ook over jou.. ze wist niet wat ze ervan moest vinden en dacht na wat ze ging typen. Na een minuut typte gerard hallo ben je er nog. Ze typte ja ik dacht dat alleen echte schrijvers verhalen schreven of kinderen. Gerard zei hahahaha je bedoelt dat je mij een amateur vind. Ze zei ik bedoel dat je echte baan als ict-er is toch. Ja dat klopt ik ben programmeur en ik ben idd een amateur. Oke zei ze heb je kinderen. Want daar was ze bang voor. Dan zou hun contact hier stoppen. Nee typte gerard en ook nooit getrouwd geweest. Jij wel..uhh dacht ze en gerard typte grapje.. leuk grapje emoticon4 typte ze. Wat zijn jouw hobbys zei gerard na tien minuten..sorry moest even de telefoon beantwoorden..ze typte terug geeft niet ik weet dat je werkt en mijn hobbys zijn skeeleren en fitness. Ik werk ook 2x per week op een kantoor van een kennis van mijn vader. Ze was opgelucht dat hij weer praate want ze dacht dat hij haar geblokkeerd had. Ze had ondertussen haar koude koffie weggegooid die ze was vergeten te drinken en een slok water genomen.
    Gerard typte,
    De wereld was oneindig groot
    Maar ik kreeg nergens grond
    Ik ben de zon gaan zoeken en de maan
    Maar ik keerde koud terug
    Toen zag ik jou
    Ik zag de bloemen kleuren
    En de zee strandden
    Jouw ogen zijn mijn huis
    En jouw lach mijn tuin
    Selma las en las het en ze begreep het toen. Wat mooi dacht ze en ze voelde tranen opkomen. Het klopte dat ook zij zich verbonden met gerard voelde. Ze typte ik heb tranen door jouw mooie woorden. Gerard typte terug waarom. Heb je nooit een vriend gehad. Jawel zei ze maar die heeft het vorige week na 1 jaar verkering uitgemaakt en ik vind je gedicht ook mooi. Ze vergat erkan steeds meer. Ze typte maar sinds ik jou ken heb ik bijna geen verdriet meer om erkan. Gerard typte dat is fijn om te horen selma. Misschien lijkt het je wat als we zaterdag iets afspreken? Om bij te praten.. Zaterdag is de dag dat ik mijn ouders in drachten altijd bezoek zei ze. Maar morgen avond kan ik wel. Ze bad dat gerard ook kon. Dat is ook goed zei gerard. Oke zei ze met een glimlach dan moet ik nu wel verder met mijn opdracht voor school emoticon5. Gerard typte ja ik moet ook helaas verder ik msn je vanavond waar en hoelaat we kunnen afspreken. En ze namen afscheid van elkaar.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    Gerard deel 3

Het was vrijdagavond 2 maart. Gerard en zij hadden afgesproken in een eenvoudig en klein 2 sterren restaurant aan de zee. Bij binnenkomst zag ze gerard meteen zitten en hij zag haar ook meteen. Hij stond op en kwam naar haar toe lopen. Hij zei hallo schatje pakte haar beide handen vast en kuste licht haar lippen. Hij trok haar jas uit en hing hem naast de zijne aan de kapstok. Wat zie je er weer betoverend uit zei hij en nam haar van top tot teen ongegeneerd op. Ze voelde haar lichtgetinte gezicht rood aanlopen. Ze had haar lange zwarte haar zonder scheiding in een staart gedaan en had een zwarte jurk tot over haar knieën aan met zwarte panty en lage zwarte schoenen. Ze droeg een licht gele blazer over haar jurkje want het had geen mouwen maar dunne bandjes. De hals was rond en best diep. Toen pakte gerard haar rechter hand vast en begeleidde haar naar hun tafeltje helemaal achterin bij het raam. Het was best donker in het restaurant en ze gingen zitten op de houten stoelen, zij met de rug naar de deur. Bijna alles leek hier hout kleurig merkte ze al op bij binnenkomst. Wat wil je drinken zei gerard en hij wenkte de ober. Water met citroen. Gerard bestelde voor haar en 1 rosé voor zichzelf. Ze wist dat hun afkomst een probleem ging spelen maar daar wou ze nog niet aan denken. Waar denk je aan zei gerard toen. En hij pakte haar handen en hield ze vast. Wil je iets voor mij doen zei hij toen. Ze knikte en was benieuwd met wat voor nieuws hij kwam. Kun je je blazer uit doen ik zou graag je schone lichaam willen bewonderen. En hij pakte daarna een sigaret uit zijn borst zak. Alsof het niets was wat hij haar net vroeg. Ze voelde zich weer rood worden maar kon geen weerstand bieden. Ze was ook een beetje bang voor hem ging er opeens door haar heen. Ze deed haar blazer uit hing hem over haar stoel en beet op haar lip. Ze voelde zich naakt ze was gewend haar zelf te bedekken omdat ze zo was opgevoed. Ze wou tegen gerard zeggen je mag me niet meer op mijn mond kussen van mijn geloof maar gerard keek haar aan met die indringende ogen van hem en zei je lijkt net uit een schilderij gestapt ik zou je zo mee naar huis kunnen nemen en je boven mijn bed ophangen en nooit meer mijn kamer uit durven. Bang dat je gestolen wordt. Ze keek hem met bewondering aan. Waar haalde hij de woorden vandaan. Gerard blies de rook aan zijn zijkant uit en keek haar aan. Ze wist zich geen houding noch woorden te vinden en hij hield zijn spelletje van rook uitblazen en naar haar kijken vol tot de ober hun drinken kwam brengen. Dankbaar nam ze een slok van haar water. Ze had een droge mond gekregen van de situatie en de rook. Wat is er met je schatje zei gerard toen. Niks zei ze toen. Ben je wel gelukkig met mij. Gerard keek haar aan en ze zei ja ik ben gelukkig wat ze ook meende. hij knikte naar haar. Hij nam een slok van zijn rosé en zei toen je moet me 1 ding beloven. Selma keek hem nieuwsgierig en een beetje bang aan. Blijf altijd jezelf ik houd van jou hoe je bent. Ze knikte en was opgelucht dat hij niks raars vroeg. Gerard bestelde voor haar oesters omdat ze zei dat ze dat nog nooit had gegeten. Voor zichzelf bestelde hij biefstuk. Gerard keek haar de hele tijd aan hoe verkeerd ze haar oesters at maar hij wou het haar niet leren. Hij genoot van haar onwetendheid dacht ze.

Toen ze waren uitgegeten zei gerard kom we gaan een wandeling langs de zee maken. Ze pakte hun spullen en gingen naar buiten. Het was al tegen negenen zag ze net op de klok en allang al donker. Hij pakte haar hand vast en ze gingen vijf minuten zo lopen zonder tegen elkaar te praten. Ze voelde zich ongemakkelijk want ze was tussen haar en erkan geen stilte gewend. Gerard nam haar meer en meer richting de zee en zei schatje doe alles behalve je jurkje uit. Hij was al bezig zijn overhemd uit te doen. Ze was bang en trilde. Ze was bang voor de nacht en deze combinatie maakte haar misselijk van angst. Gerard stond al in zijn boxershort en zei schatje vertrouw me ik heb dit vaker gedaan. We gaan de zee maar een klein stukje in. Ze voelde opluchting dat dat het maar was. En hij sprong het water in. Snel want ik houd de kou niet lang vol schreeuwde hij en ze deed snel wat hij haar vroeg. Ze deed haar voeten in het water maar gerard trok haar in een keer uit het niets mee. Aahhh en ze slaakte een gil. Wat is er schatje je bent toch niet bang. Jawel zei ze ik ben bang voor het donker en het is koud en je liet me schrikken zei ze bang. Gerard leek haar bangheid alleen maar mooi te vinden en zei je bent hartverwarmend. En hij begon haar te kussen en aan te raken. Ik bevries zei ze toen na een tijdje hijgend en haar adem stokte door de kou. Je bent het gewoon niet gewend zei gerard en hij trok haar uit zee en ze trokken hun kleren aan en gerard zei hier heb je mijn jas en hij gooide hem naar haar toe en ze trok hem aan. Hij bracht haar met zijn auto naar huis en ze was nog nooit zo blij thuis te zijn. Hij kuste haar lichtjes op haar lippen net als in het begin van de avond en zei pas goed op jezelf. En weg was hij. Ze deed de voordeur open en ging snel haar warme pyjama aan doen. De winter jas van gerard deed ze ook in de wasmand. Ze voelde zich een sloerie omdat ze geen weerstand aan gerard kon bieden en beet op haar lip. Ze snapte niet waarom ze perse hem leuk vond. Voor erkan voelde ze al niks meer. Ze ging naar bed en sliep zoals gewoonlijk met het licht aan.
    Haar laatste gedachte waren bij de warmte van haar ouders die ze gelukkig morgen weer zag.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    Gerard deel 4

Het was november, vier maanden na haar ongeluk op haar achtiende verjaardag. Ze zat op de bank samen met gerard. Hij had zijn arm om haar heen en leunde met zijn hoofd tegen haar schouder. Dit was een van de mooiste momenten in hun relatie dacht ze. Als ze zijn warmte voelde en hij ontspannen verhalen vertelde over de meest uiteenlopende onderwerpen. Toen Gerard klaar was met vertellen over hoe napoleon prive leefde geeuwde hij en zei habiba heb je nog iets leuks meegemaakt vandaag. Ze vroeg zich af of hij nou serieus was of haar peste. Hij wist namelijk dat ze school niks meer aan vond sinds ze door haar handicap van opleiding moest veranderen. En hij wist ook dat ze werd gepest vanwege haar handicap. Ik vind je opmerking niet leuk zei ze, nog steeds niet gewend aan haar voeten. Ik heb zin in je zei hij toen en begon haar blouse open te maken. Eerst wil ik weten of het echt klopt dat je contact hebt met hoeren. als hij toch van onderwerp was veranderd kon zij dat ook. Gerard vertelde het haar een week terug in een van zijn boze buien op haar. Sindsdien kon ze aan niks anders denken. Gerard ging gewoon door met haar blouse open maken ondanks haar strubbelingen. Hij zag dat ze er een t shirt onder aan had en zei toen wat ben jij saai zeg ik heb al geen zin meer in je. Ze keek hem aan en wist niet wat te zeggen. ze durfde op zulke momenten niet haar gevoelens te tonen tegenover gerard. Hij kon zo hard tegen haar zijn. Hij zag haar verdriet en kuste haar op haar mond. Gerard kon altijd alles aan haar zien. Hij leek zeven zintuigen te hebben en was haar altijd een stapje voor. Hoe intelligent ze ook was voor haar leeftijd. Gerard zei toen onverwacht dat zijn hoeren. Jij bent de enige voor mij ik ben niet voor niets met je getrouwd. Ze knikte en zei bij getrouwd zijn horen geen hoeren. Wel als je een vrouw hebt die haar man niet snapt zei hij, wijsneus. Wat snap ik dan niet ze keken elkaar nog steeds aan. Habiba ik kan het jou onmogelijk aandoen wat ik met die hoeren doe. En hij omhelsde haar. Je bent ook nog te jong om dat te snappen zei hij toen zachtjes. Ze maakte zich los uit zijn omhelzing. Volgens jou snap ik niks ik vraag me af hoe jij op je achttiende door het leven ging zei ze toen boos. Maar ze wist dat hij gelijk had ze begreep inderdaad niet wat hij met ze deed. Waarom doe je zo en laat je me niet gewoon van je genieten. Je bent veranderd na het ongeluk en hij raakte haar gezicht aan. Jij ook zei ze toen en ze haalde zijn hand weg. Ze ging verder, je neemt me bijna nooit meer mee ergens naar toe en houd mij verborgen voor je vrienden en familie. Gerard ging staan en naar de tv kast lopen. Hij draaide zich om naar haar en zei dat van mijn vrienden en familie klopt maar dat komt door jouw leeftijd en als je iets buitenshuis wil doen dan kan dat nu meteen. Ik schaam me niet voor jou. Geen een man zou dat kunnen en hij streek zijn haar achterover en keek haar indringend aan . Thuis gebruikte hij geen gel en selma vond hem zo juist leuker. Je bent nog mooier dan een ongeopende roos, Jouw schoonheid zal groeien tot mans ogen voor eeuwig sluiten en zelfs al was ik krankzinnig kon ik me jou tot in detail herinneren. En hij liep naar haar toe, knielde en pakte haar handen en kuste ze. Zo beter vroeg gerard. Deze man wist inderdaad hoe hij haar moest op vrolijken dacht ze. Maar ook hoe hij haar verdrietig kreeg. Ze trapte altijd in zijn mooie woorden. En sinds hun trouwen noemde hij haar habiba. Hij had bewust een turkse bijnaam uitgekozen omdat hij zich ook turks voelde door haar. Hij had zelfs een website met verhalen en gedichten over haar gemaakt. Ze werd week als ze eraan dacht. Gerard liep weer naar de tv en zette hem uit en zette rustige turkse muziek op. hij trok haar van de bank deed haar geopende blouse uit en drukte haar tegen zich aan. Hij deed haar lange haar los die ze in een staart had en keek haar aan terwijl hij haar vasthield. Bang dat ze zou vallen. Gerard zei je bent mijn warme huis en ze voelde tranen van geluk opkomen.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    gerard deel 5

Het was 16 april, ze waren vandaag een jaar getrouwd. Gerard zou haar vanavond mee uit nemen naar een turkse club had hij gezegd. Ze wist niet of ze er zin in had dansen kon ze toch niet meer door haar voeten en ze was bang voor nare opmerkingen. Het was al tegen 3en in de middag en zij en gerard lagen nog steeds in bed. Hij had vandaag vrij genomen om hun eerste trouwdag te vieren. Gerard zat met ontblote borst te schrijven op zijn laptop. Zij lag te niksen en kuste hem af een toe op zijn wang en probeerde daarbij een glimp op te vangen van wat hij precies schreef. Ze wist alleen dat het voor zijn werk was. Toen ze na een tijdje met haar ritueel was gestopt zei gerard waar denk je aan habiba. Ze was bijna in slaap gevallen toen ze hem hoorde en zei ik denk aan niks. Ben je klaar met schrijven en ze draaide zich om en zag dat gerard zijn laptop had weggelegd. Yep ik ben klaar en hij rekte zich overdreven uit en ze hoorde zijn botten kraken. Hij ging naast haar liggen en begon met haar gezicht zoenen. Toen hij met alles klaar was zei selma na een tijdje zonder na te denken ik snap niet waarom jij naar andere vrouwen gaat en wat jij met ze doet. ze vroeg zich vaak af waar het hem aan ontbrak. Ze wist sinds een paar maanden dat het geen hoeren waren maar gewone vrouwen die hij hoeren noemde. En het was er niet 1 maar 4 wist ze ook. Hoe bedoel je zei gerard en hij ging weer zitten met het dekbed weer tot zijn middel. Voel je voor hun hetzelfde als voor mij begon ze. Dat nooit habiba. En hij aaide haar haren. Zijn het oude of jonge vrouwen zei ze. de jongste is 28 en de oudste 52. Zo oud zei ze. Gerard moest lachen en zei toen jij blijft mijn enige de andere zijn afgevallen herfstbladeren. Ze had geen tijd om over zijn antwoord na te denken bang dat hij haar vragen zat zou zijn en wegging. Ze vroeg behandel je hun hetzelfde als mij en hij zei dat kan ik niet. Hoelang heb je al met ze. Voor dat ik jou leerde kennen habiba. En hij ging uit bed en zei ik wil het op onze trouwdag niet over hoeren hebben en liep naar de badkamer. Toen hij eruit kwam ging zij en toen ze gedoucht de kamer weer binnen kwam wees hij naar de kleding die hij voor haar had uitgekozen. Hij had al zijn kleding aan een spijkerbroek en wit overhemd. Ze keek naar haar setje en dacht hij is ook modieus wat zou hij niet weten. Hij had voor haar een gele cocktail jurk en lage lichte schoenen klaar gelegd. Vind je het mooi ja zei ze toen tegen gerard. Ze was sinds het ongeluk al tien kilo kwijt en met haar 1.69 na jaren weer slank te noemen.

Het was 9 uur toen ze bij de club aankwamen. Gerard parkeerde zijn golf en nam haar hand. Ze kwamen binnen het was rokerig en druk en selma moest hoesten door de rook. Gerard zei ga maar hier zitten ik ga drinken voor ons halen. Ze ging zitten op de u vormige beige bank en zag sommige vrouwen en mannen lacherig naar haar kijken. Ze hadden het vast over mij dacht ze. Gerard kwam terug en gaf haar een glas water met citroen. Haar vaste bestelling. Heb jij niks schreeuwde ze om boven de luide muziek heen te komen. Gerard schudde nee boog zich voorover en zei ik ben zo terug. Ze volgde hem met haar ogen en ging naar een andere plek schuiven om hem te kunnen blijven zien. Ze hoorde gelach en dacht vast over mij omdat ik niet naar mijn plek kan lopen. Ze zuchtte en verstopte haar voeten zover mogelijk onder de bank. Omdat ze geen broek aanhad maar een jurk kon je duidelijk zien dat ze scheef stonden. Selma was gerard geen moment uit het oog verloren en zag hem met allemaal verschillende vrouwen dansen. Ze voelde de tranen komen en beet op haar lip om ze tegen te houden. Ze ging niet meer naar hem kijken anders moest ze huilen. Ze nam een paar slokken van haar water en dacht toen of hij die 4 vrouwen die hij hoeren noemde ook zo behandelde. Ze had er nooit over nagedacht want ze was geen jaloers type en ze kreeg genoeg aandacht van gerard. Maar nu ze gerard zo zag deed het haar pijn. Toen keek ze weer de zaal in en zocht gerard. Toen ze hem zag zag ze hem een blonde turkse vrouw van ongeveer 40 aanraken zoals hij ook bij haar deed en ze zag hem naar die vrouw buigen en in haar oor fluisteren. De vrouw ging met haar hoofd in de nek schater lachen en toen dacht selma zo is het genoeg. Ze was haar voeten vergeten en ging staan om naar gerard te lopen. Auww riep ze hard en toen viel ze. Er kwamen mensen rond haar heen versneld die vroegen of het ging. Toen hoorde ze gerard en hij zij dat is mijn vrouw waarop de mensen weggingen. Waarom ging je staan wou je soms dansen zij hij snerend. En ze barstte in huilen uit door de hele avond. Hij nam haar bij de hand en zei denk aan je voeten want dat vergat ze inderdaad best vaak. Ze moest op een aparte manier lopen die de fysiotherapeut haar had aangeleerd anders kon ze niet lopen. Gerard stak buiten nog een sigaret op en toen hij klaar was zei hij kom we gaan naar huis. En ze liep achter gerard aan naar hun auto.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    44
    Het leven na gerard deel 1

Het was het jaar 2065. Selma was 59 jaar. Ze gaf de dunne man met de bril apathisch een hand en hij stelde zich voor als mevreer paris haar psycholoog. Ze moest 1x knipperen met haar ogen en keek weer terug apathisch. De dunne man zei dit is mijn collega mevreer zonder naam, uw psychiater tijdens uw behandeling. Mevreer zonder naam schrijft ook uw medicijnen voor en samen gaan wij u beter maken zodat u weer aan het werk kunt. Gaat u zitten en hij wees naar de zwarte stoel tegenover hem. ze ging er naar toe lopen en hoorde fluisterend manke voeten en zachtjes gegniffel. Ze ging zitten en voor zich uit staren. Ze wist niet eens hoe mevreer zonder naam eruit zag en wou het ook niet weten. Ze had een maand in de isoleercel gezeten omdat ze verdrietig was om de dood van gerard. Hij was een maand terug overleden omdat zijn leven voltooid was op 78 jarige leeftijd. Zij en gerard hadden het nog geprobeerd om uit te rekken omdat gerard nog goed was en hij nog alles kon voor zijn leeftijd. Ze hadden bij het loket van de provincie Noord-Holland voor persoons-uitrekking een aanvraag ingediend om aan te geven dat gerard mantelzorger voor selma was. Gerard en zij dachten beiden dat het een goede reden was maar de aanvraag werd afgewezen. U leeft op moment van schrijven al drie jaren 7 maanden 2 dagen 1 uur en 42 seconden langer dan de norm stond in de afwijzings brief. Tevens bestaat het beroep mantelzorger niet meer sinds 6 jaren 3 weken 2 dagen 3 uur en 45 seconden. Ze zag opeens een hand, mevreer paris zwaaide naar haar en zei bent u er nog. Ze zei niks en dacht aan de dag dat hun huisdokter gerards leven beëindigde. Het was vrijdag 22 maart tien uur s'ochtends. De zon scheen en je kon door het open raam de vogels in hun slaapkamer horen fluiten. Ze moest sinds gisteravond de hand van gerard vasthouden van hem. Ze mocht alleen snel naar de wc en het raam openen omdat hij het zo warm had. Ze hadden de hele nacht elkaars lichaam vastgehouden en zitten huilen. In het bed waar ze zoveel mooie jaren hadden beleefd. Zul je mij nooit vergeten zei gerard steeds. Nee hoe zou ik dat ooit kunnen zei selma. En ze snoot haar neus. Ik wil niet praten zei gerard ik wou alleen vragen om mij niet te vergeten. Ik wil verder alleen dat je mij stevig vast houd habiba zei hij huilend. En nu was het zover. Ze was ondertussen uit bed naast gerard gaan zitten op de stoel. hij lag in bed en ze pakte zijn hand en hield m stevig vast. Ze hoorde de bel. Vijf voor tien zag ze op de klok in hun kamer. De dokter kwam binnen lopen. Iedereen had eenzelfde sleutel waarmee ze bij elkaar naar binnen konden. Goedemorgen mevreer en mevreer stelten. Goedemorgen zei gerard zachtjes. Selma zei niks. En de tranen rolde over haar wangen. De dokter gaf haar een pil die binnen 1 minuut moest werken om haar tranen voorgoed weg te nemen voor Gerard maar het hielp bij haar niet. Gerard zag dat en zei huilend ik houd van je. Ze kuste zijn hand en zag haar tranen op zijn hand glijden. Nog 23 seconden zei de dokter met in zijn linkerhand de stopwatch en in zijn rechterhand de voltooide levensprik. Gerard en zij knepen in elkaars hand keken elkaar huilend aan en ze bleef hem aankijken tot ze zag dat hij niet meer ademde en ze begon toen te schreeuwen van verdriet en zichzelf te slaan door de emotionele pijn. Ze omhelsde Gerard en sloeg zichzelf weer huilend. Ze werd bij hem weggehaald door onbekende mannen en vrouwen in witte kleding die haar ergens ver weg in de isoleercel stopte. En nu zat ze hier. Ze had een maand lang geen licht of mensen gezien. Alle contact ging via mirofoons die aan de plafonds als zwarte hang lampjes hingen en ze kreeg haar eten en medicijnen via een sluis. Met camera's die in de muren en plafonds zaten als waxine lichtjes werd ze in de gaten gehouden.
    Laatst gewijzigd door princessbelle: 16-01-2017 om 13:38 Reden: verbeteringen

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.018
    Wanneer kom ik voor in het verhaal of nuri alco

Opkomende Ster Avatar van Hayri
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties