Zaalvoetbalschoenen

Poll resultaten: Ik gebruik het liefst

Stemmers
5. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Nike

0 0%
  • Adidas

3 60,00%
  • Umbro

0 0%
  • Puma

0 0%
  • Anders

2 40,00%
+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Zaalvoetbalschoenen

~ Avatar van YSF
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    32.523

Zaalvoetbalschoenen

Mijn voetbalschoenen (uit de prehistorische tijd) zijn versleten, en het wordt tijd voor een nieuw paar schoenen waar ik af en toe lekker mee kan voetballen. Nu zat ik te kijken naar zaalvoetbalschoenen, maar er zijn zo veel opties waardoor het moeilijk wordt om uit te kiezen.

Voor degenen die in de zaal of op de straten voetballen:

Wat voor schoen gebruik jij, en heb je liefde voor een bepaald merk/model? Denk je dat het soort schoen dat je draagt veel invloed heeft op je spel? Of heeft het helemaal geen effect? Ga je voor een dure, of een goedkope schoen? Kies je klassieke schoenen, of moderne?

Laatst gewijzigd door YSF: 09-01-2017 om 15:49

paradox... Avatar van Cotanak__
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.083
    voor zaalschoenen gaat mijn voorkeur altijd naar munich. Beste schoenen, heerlijk om technische standjes uit te voeren of te poeieren.

There was a time above. A time before.. ...there were perfect things. Diamond absolutes. But things Fall. Things on Earth. And what Falls... Is Fallen... ...In the dream, they took me to the light. A beautiful Lie

Azgın Teke Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.202
    adidas world cup ijzeren noppen ve predatordan sasmam.
    And I heard a voice in the midst of the four beasts,
    And I looked and behold: a pale horse.
    And his name, that sat on him, was Death.
    And Hell followed with him.

~ Avatar van YSF
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    32.523
    Citaat Geplaatst door Cotanak__ Bekijk reactie
    voor zaalschoenen gaat mijn voorkeur altijd naar munich. Beste schoenen, heerlijk om technische standjes uit te voeren of te poeieren.

Ik heb idd best veel positieve reacties gelezen over Munich. Ken je een goed winkel waar ze die schoenen hebben?

Nike Tiempo wordt ook veel aangeraden.

paradox... Avatar van Cotanak__
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    22.083
    Citaat Geplaatst door YSF Bekijk reactie
    Ik heb idd best veel positieve reacties gelezen over Munich. Ken je een goed winkel waar ze die schoenen hebben?

Nike Tiempo wordt ook veel aangeraden.
    Ik weet niet of ze hem in de winkels hebben. Hier in het oosten bijna niet meer. Ik heb de nike tiempo en vapors gehad als zaalschoenen maar lopen geen van beiden zo fijn als een munich.

als je de goede munich model wil hebben moet je de schoenen uit de afbeelding halen. Die zijn old school en één van de beste naar mijn idee.
    There was a time above. A time before.. ...there were perfect things. Diamond absolutes. But things Fall. Things on Earth. And what Falls... Is Fallen... ...In the dream, they took me to the light. A beautiful Lie

15 Avatar van B.C.
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.272
    Kleur van een schoen heeft me altijd bezig gehouden als het gaat om oog-voet coördinatie.

Voor matriaal gaat mijn voorkeur uit naar een grotendeels leren schoen dan andere kunstmatige stoffen. Dit omdat ik een bigfoot ben, weer anderen met smallere voeten geven "plastic" de voorkeur met als argument beweginsvrijheid.

Over merk valt veel te vertellen maar uiteindeleijk komt het toch neer op individuele wensen behoeftes en gevoelens.

Bijv; Nike heeft een high tech antislip zool uitgebracht maar begint met gebruik Chinese kinderarbeiders.

Sporter A die met zijn gevoel speelt kan hierdoor mogelijk zijn sponsor veranderen. Daar waar sport B van hetzelfde club zijn beste jaar meemaakt.

Gevoel speelt veel rol in sport, hierom kan iedere speler wel een beetje meeverdedigen, maar is er maar 1 fox in the box.
    ne kadar da siyah

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels