Praktijkexamen voor autorijbewijs
+ Reageer op onderwerp
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3 4 5 6 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 75 van 76
    ~~~ Avatar van Esmerkizii
    Status
    Vrouw
    Reacties
    1.436
    Citaat Geplaatst door selcan Bekijk reactie
    echt praten tijdens het rijden???!!! Wat goed van je zegg! Dat zou ik never nooit kunnen. Ik zeg altijd bij ons begingesprek dat ze zo min mogelijk met mij moet praten dat ik anders snel afdwaal.

Dankjewelll omg je reactie is zo lief dat ik spontaan moeten huilen.... =( insaAllah haal ik het wel volgend keer!
    Aglama kizz kiyamam sanaaaa <3
    Senin liefligin
    Seni iki sey anlatir..
    - Hic birseyin yokken gosterdigin sabir..
    - Her seyin varken sergiledigin tavir..

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.461
    Dat hele rijexamen deugt voor geen meter. CBR heeft echt mongolen in dienst. In het verleden was ik ook voor jack shit gezakt. Heb nu al jaren mijn rijbewijs, maar als ik zo terugkijk hoeveel geld ik kwijt was geraakt dan maakt dat mij nog steeds boos.

Selcan, laat de volgende keer ook jouw rijinstructeur meegaan. Jouw rijinstructeur kan jouw examinator afleiden door het bijvoorbeeld over voetbal of iets dergelijks te hebben. Als er een klik is tussen die 2 dan heb je je rijbewijs in jouw pocket.

Babasinin Oğlu Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.793
    Gecmis olsun hemso.

Ze hebben je gewoon expres laten zakken. Diyorum ya, ik heb zelfs gekke fouten gemaakt en was toch geslaagd. Bence birazda insanlik meselesi.

CBR is alleen maar rijker geworden door jou en jij bent zeker niet de enige die ze naaien.
    Baba cennetin orta kapisidir. Dilersen bu kapiyi terk et, dilersen muhafaza et.

~√\/√---^√~√v^ Avatar van Münzevi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    23.528
    bazı şeyler nasip kısmet işidir selcan.. klasik olacak ama yüce allahın bir bildiği vardır deyip ve ona güvenip içini rahatlatmaya bakman lazım bazen, kendinde hata aramak yerine, anlamaya çalışmak yerine. her şeyin iyi bir nedeni vardır bunu unutma :)
    hepsi manyak bunların

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    4.627
    Canin sag olsun...
    Guzel surmussun belli. Subatta kesin alirsin. Kesin!!

Premium Lid Avatar van TimurLenk88
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.119
    Citaat Geplaatst door MorpaX Bekijk reactie
    Canin sagolsun, februaride alirsin sende.

Zulke misgunners heb je wel, ben 1ste keer surdugumde fietser inhalen yapmadim diye zakken yapmistim dusja.
    haha dit had ik ook, alleen ik haalde ze wel in. er reden 3 fietsers naast elkaar, 3 hangjongeren. en ik zei hardop van wat een aso's ga is aan de kant en ik haalde ze conform de regels in. linker spiegel, rechter spiegel, dode hoek, richting aanwijzer. verder alles goed, zegt die beste man van jij hebt een agressieve rijgedrag. Gezakt
    "If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

Wereld Ster Avatar van OttomanLady
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.165
    Citaat Geplaatst door 4321 Bekijk reactie
    Dat hele rijexamen deugt voor geen meter. CBR heeft echt mongolen in dienst. In het verleden was ik ook voor jack shit gezakt. Heb nu al jaren mijn rijbewijs, maar als ik zo terugkijk hoeveel geld ik kwijt was geraakt dan maakt dat mij nog steeds boos.

Selcan, laat de volgende keer ook jouw rijinstructeur meegaan. Jouw rijinstructeur kan jouw examinator afleiden door het bijvoorbeeld over voetbal of iets dergelijks te hebben. Als er een klik is tussen die 2 dan heb je je rijbewijs in jouw pocket.
    Afleiden? Doe es ff normaal, een examinator is heus niet achterlijk om een rijbewijs af te geven terwijl diegene er niet capabel voor is. We moeten de kwaliteit van onze verkeersbeiligheid juist opkrikken en vooral behouden.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.461
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Afleiden? Doe es ff normaal, een examinator is heus niet achterlijk om een rijbewijs af te geven terwijl diegene er niet capabel voor is. We moeten de kwaliteit van onze verkeersbeiligheid juist opkrikken en vooral behouden.
    Wat ik duidelijk probeerde te maken was dat de rijinstructeur veel invloed kan hebben op de gemoedstoestand van de examinator. Als de rijinstructeur een goede indruk achterlaat (door bijvoorbeeld een goed gesprek tijdens het afrijden) dan heeft de leerling al een streepje voor. Dit had ik niet zelf verzonnen hoor. Mijn eigen rijinstructeur kwam er zelf mee. Rijscholen hebben er ook baat bij dat de leerling slaagt natuurlijk.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.165
    Wat ik duidelijk probeerde te maken was dat de rijinstructeur veel invloed kan hebben op de gemoedstoestand van de examinator. Als de rijinstructeur een goede indruk achterlaat (door bijvoorbeeld een goed gesprek tijdens het afrijden) dan heeft de leerling al een streepje voor. Dit had ik niet zelf verzonnen hoor. Mijn eigen rijinstructeur kwam er zelf mee. Rijscholen hebben er ook baat bij dat de leerling slaagt natuurlijk.
    ik vinddat derijinstructeur alleen aanwezig mag zijn om z'n leerling daar wegwijs te maken te maken en succes te wensen. İk reed af samen met iemand en zij werd zoooo gepamperd door onze rijinstructeur, toen ze het niet haalde stortte haar wereld in, ze kon me wel killen toen ik zo blij was omdat ik het wel had gehaald.

Sorry maar als je zakt dan betekent het dat je niet de weg op mag. Het is heel duur en dat is wat je betaalt voor basiseisen, eenmaal op de weg/verkeer moet je je ook nog staande houden en om tot dat niveau te komen mag je hopen dat alle verkeersdeelnemers een degelijke rij-opleiding achter de rug hebben.

Daarom moet het CBR en rijscholen streng zijn en fraude hierin keihard bestrijden. Anders heb je echt een teringbende op de weg, het is nu al erg alsje ziet hoe we ons gedragen in het verkeer.

Kartaliçe Avatar van MorpaX
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.268
    Citaat Geplaatst door TimurLenk88 Bekijk reactie
    haha dit had ik ook, alleen ik haalde ze wel in. er reden 3 fietsers naast elkaar, 3 hangjongeren. en ik zei hardop van wat een aso's ga is aan de kant en ik haalde ze conform de regels in. linker spiegel, rechter spiegel, dode hoek, richting aanwijzer. verder alles goed, zegt die beste man van jij hebt een agressieve rijgedrag. Gezakt
    Jaaa bij mij was de weg smal en de fietser was een oude man die heen en weer slingerde dusja vond het niet veilig
    "Susmak bir sessizlik sanatıdır"

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.119
    Jaaa bij mij was de weg smal en de fietser was een oude man die heen en weer slingerde dusja vond het niet veilig
    afrijden tijdens de ochtendspits is het beste wat je kan doen, birdaha dunyaya gelseydim oyle yapardim
    "If you want something you've never had, then you've got to do something you've never done."

Kartaliçe Avatar van MorpaX
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.268
    Citaat Geplaatst door TimurLenk88 Bekijk reactie
    afrijden tijdens de ochtendspits is het beste wat je kan doen, birdaha dunyaya gelseydim oyle yapardim
    Eerste 2 keer sabah surdum alamadim 3de keer oglen surdum aldim
    "Susmak bir sessizlik sanatıdır"

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.119
    Eerste 2 keer sabah surdum alamadim 3de keer oglen surdum aldim
    ik precies andersom haha

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.461
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    ik vinddat derijinstructeur alleen aanwezig mag zijn om z'n leerling daar wegwijs te maken te maken en succes te wensen. İk reed af samen met iemand en zij werd zoooo gepamperd door onze rijinstructeur, toen ze het niet haalde stortte haar wereld in, ze kon me wel killen toen ik zo blij was omdat ik het wel had gehaald.

Sorry maar als je zakt dan betekent het dat je niet de weg op mag.
    Het is heel duur en dat is wat je betaalt voor basiseisen, eenmaal op de weg/verkeer moet je je ook nog staande houden en om tot dat niveau te komen mag je hopen dat alle verkeersdeelnemers een degelijke rij-opleiding achter de rug hebben.

Daarom moet het CBR en rijscholen streng zijn en fraude hierin keihard bestrijden. Anders heb je echt een teringbende op de weg, het is nu al erg alsje ziet hoe we ons gedragen in het verkeer.
    Klopt, maar vaak zakken mensen om peanuts. Ik heb dat ook zelf mogen ervaren, selcan ook en wij zijn zeker niet de enige 2. Terwijl andere mensen wel onterecht slagen. Het hele systeem van CBR is daarom scheef.

Zal ik je wat vertellen wat er bij mij gebeurde? Mijn eerste keer afrijden duurde meer dan 1 uur omdat die examinator mij liet rijden naar alle examenplekken van de regio. Dit is niet gebruikelijk, maar dit deed hij puur om te wachten totdat ik een fout maakte. Eenmaal een kleine kutfout gemaakt dan hoor je: we gaan terug naar het CBR. Eenmaal terug krijgen je de uitslag: gezakt. Het was gewoon mij zolang mogelijk laten rijden totdat hij een fout kon ontdekken.

De tweede keer ging mijn rijinstructeur mee om te observeren hoe en welke route ik moest rijden in het geval dat ik weer zou gaan zakken. Mijn rijinstructeur begon te praten over voetbal en ja hoor die twee waren aan het kwebbelen alsof ze elkaar al jaren kennen. Binnen 40 minuten was ik op het CBR: geslaagd.

Het gaat erom dat je naast goed rijden ook meelacht, beetje meepraten met de examinator, ja en nee knikken etc. zodat de examinator je aardig gaat vinden. Beetje acteren dus en dat deed ik mijn eerste keer niet waardoor er geen klik was tussen mij en hem.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.165
    Klopt, maar vaak zakken mensen om peanuts. Ik heb dat ook zelf mogen ervaren, selcan ook en wij zijn zeker niet de enige 2. Terwijl andere mensen wel onterecht slagen. Het hele systeem van CBR is daarom scheef.

Zal ik je wat vertellen wat er bij mij gebeurde? Mijn eerste keer afrijden duurde meer dan 1 uur omdat die examinator mij liet rijden naar alle examenplekken van de regio. Dit is niet gebruikelijk, maar dit deed hij puur om te wachten totdat ik een fout maakte. Eenmaal een kleine kutfout gemaakt dan hoor je: we gaan terug naar het CBR. Eenmaal terug krijgen je de uitslag: gezakt. Het was gewoon mij zolang mogelijk laten rijden totdat hij een fout kon ontdekken.

De tweede keer ging mijn rijinstructeur mee om te observeren hoe en welke route ik moest rijden in het geval dat ik weer zou gaan zakken. Mijn rijinstructeur begon te praten over voetbal en ja hoor die twee waren aan het kwebbelen alsof ze elkaar al jaren kennen. Binnen 40 minuten was ik op het CBR: geslaagd.

Het gaat erom dat je naast goed rijden ook meelacht, beetje meepraten met de examinator, ja en nee knikken etc. zodat de examinator je aardig gaat vinden. Beetje acteren dus en dat deed ik mijn eerste keer niet waardoor er geen klik was tussen mij en hem.
    Nou zeg, denk dat het de examinator echt niets kan schelen of je aardig bent, je moet tijdens zo'n rit namelijk laten zien dat je een gesprek kunt voeren terwijl je rijdt.

Ik heb mijn rijbewijs ook de tweede x gehaald, de eerste x gezakt omdat ik niet ging afremmen toen er een tegenligger aan kwam ik reed 80 op een smalle weggetje en ben blij daarom want ik had dit tijdens mijn les nog niet geleerd en heb hier zeker wat van geleerd. Als je geen inzicht hebt om op morilijke wegen te rijden dan mag je de weg ook niet op.

Ik zou selcan adviseren om van rijschool teveranderen; het is te zot dat ze nog steeds niet is geslaagd. @selcan wat voor band heb je met je rij-instructeur en hoe verlopen je rijlessen?

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels