Marokko is nog steeds de enige arabische land met het eerste homo huwelijk!!!
+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 2 EersteEerste 1 2
Resultaten 16 tot 28 van 28
    dancing boxer Avatar van happyfeet
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    457
    Oh nee hoor, het valt alleen erg op hoe ze zich als fagots gedragen.
    voor de 1000ste keer, ik versta geen turks

Double Trouble Avatar van Am0re
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    583
    Ja maar in nl staan marokkaanse jongens daar toch ook bekend om? In de homo bossen ofzo. Niet om ze te pesten hoor. Zoek maar op in google daar las ik artikelen over en was ook een documentaire over gemaakt.
    SARCASM
    JUST ONE OF THE MANY SERVICES I OFFER.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4
    ik moet je zeggen dat je niet alles moet geloven wat je leest, maar wel wat je ziet,,
    google dit en dan kan je een link krijgen naar een youtube film,
    in hartje ramadan werd een een homo demonstratie gehouden in turkije, echt tijdens het vasten,
    je zag letterlijk duizenden homo,s op straat gaan voor hun rechten,, laat ik het niet hebben over turkse trava,s die dagelijks online
    komen op facebook,,

Wereld Ster Avatar van OttomanLady
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.165
    Citaat Geplaatst door badr_hari Bekijk reactie
    ik moet je zeggen dat je niet alles moet geloven wat je leest, maar wel wat je ziet,,
    in hartje ramadan werd een een homo demonstratie gehouden in turkije, echt tijdens het vasten,
    je zag letterlijk duizenden homo,s op straat gaan voor hun rechten,, laat ik het niet hebben over turkse trava,s die dagelijks online
    komen op facebook,,
    Waarom zou je dat in de gaten houden/volgen dan?

Er wordt op dit forum ook altijd uitgebreid verslag gedaan over gayparades en travestieten, vind het een beetje kinderachtig van je dat je meteen met modder gooien begint..

Azgın Teke Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    21.782
    Marokko staat bekent om zijn kinder homo prostitutie. Er gaan veel toeristen erheen voor dat. Voornamelijk Fransen, Belgen, spanjaarden en laatste jaren Hollanders.

Banned
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    22.098
    komen op facebook,,
    En jij denkt dat dit expliciet tijdens de ramadan is gedaan?

Op die data is er altijd gaypride in Istanbul. Toevallig was het dit jaar gematcht met de ramadan. Onlarıda Allah yaratmadı mı gerizekalı.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4
    Citaat Geplaatst door BlackDavit Bekijk reactie
    Marokko staat bekent om zijn kinder homo prostitutie. Er gaan veel toeristen erheen voor dat. Voornamelijk Fransen, Belgen, spanjaarden en laatste jaren Hollanders.
    mensen gaan er heen, vergeet neit dat er velen letterlijk ingetrokken zijn in turkije , ze wonen daar, speciaal om te trouwen met mannen
    en travao,s denk aan armeenen, denk aan grieken , denk aan engelsen,,die zijn daar dus pernament gaan wonen om een homo huwelijk aan te gaan,,

❄️❄️❄️❄️ Avatar van Hayri
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.989
    Marokanen mogen willen homo huwelijk in Marokko zo beschaafd land is het nog niet

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4
    turkije staat als top 10 homo huwelijk in wereld,, maar dat is wat democratie nou eenmaal doet,,, zo beschaafd is turkije dus niet

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    3.461
    turkije staat als top 10 homo huwelijk in wereld,, maar dat is wat democratie nou eenmaal doet,,, zo beschaafd is turkije dus niet
    Nee, een land dat homo's vermoord is wel beschaafd of niet dan? Turkije is juist beschaafd omdat het oog heeft voor zijn lhbt gemeenschap.

ana maghrebi Avatar van ainkadous_10
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.734
    Turkije krijgt deze zomer eerste homohotel In juli opent in Turkije het eerste hotel dat exclusief is voorbehouden aan homo’s en lesbiennes de deuren. Ook het personeel kent een hoog holebigehalte.
    De boekingen lopen inmiddels als een trein, zo heeft de directeur van het etablissement aan het Franse persagentschap AFP laten weten. Het hotel 'Planet Victorya' in de badplaats Kemer telt zo’n zeventig kamers. 'Het is het eerste hotel dat uitsluitend is bedoeld voor homo’s en lesbiennes', aldus Faruk Ok, die er aan toevoegt dat hetero’s en minderjarigen (-18) worden geweerd. https://www.facebook.com/prideistanbul/ Enough sad

Internationaal cliënteel
    Het viersterrenhotel mag deze zomer alvast rekenen op internationaal cliënteel. Er kwamen namelijk heel wat boekingen binnen uit Frankrijk, Spanje, België en Nederland, aldus Ok. Hoewel er in Turkije al heel wat ’homovriendelijke’ hotels zijn, krijgen holebi’s er nog vaak af te rekenen met vooroordelen en homofoob gedrag. In tegenstelling tot andere moslimlanden zijn homoseksuele relaties in Turkije echter niet strafbaar.

Wereld Ster Avatar van OttomanLady
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    7.165
    Citaat Geplaatst door ainkadous_10 Bekijk reactie
    Turkije krijgt deze zomer eerste homohotel In juli opent in Turkije het eerste hotel dat exclusief is voorbehouden aan homo’s en lesbiennes de deuren. Ook het personeel kent een hoog holebigehalte.
    De boekingen lopen inmiddels als een trein, zo heeft de directeur van het etablissement aan het Franse persagentschap AFP laten weten. Het hotel 'Planet Victorya' in de badplaats Kemer telt zo’n zeventig kamers. 'Het is het eerste hotel dat uitsluitend is bedoeld voor homo’s en lesbiennes', aldus Faruk Ok, die er aan toevoegt dat hetero’s en minderjarigen (-18) worden geweerd. https://www.facebook.com/prideistanbul/ Enough sad

Internationaal cliënteel
    Het viersterrenhotel mag deze zomer alvast rekenen op internationaal cliënteel. Er kwamen namelijk heel wat boekingen binnen uit Frankrijk, Spanje, België en Nederland, aldus Ok. Hoewel er in Turkije al heel wat ’homovriendelijke’ hotels zijn, krijgen holebi’s er nog vaak af te rekenen met vooroordelen en homofoob gedrag. In tegenstelling tot andere moslimlanden zijn homoseksuele relaties in Turkije echter niet strafbaar.
    Nee dat klopt waarom zou je die mensen niet een gewoon leven gunnen in hun eigen wereldje? İk heb liever dat ze normaal samen met ons leven ipv steeds dat gezeik en gepest waardoor je pas problemen krijgt. Wie geeft jou het recht om die mensen te veroordelen ben jij dan veel beter ofzo? İk wens je echt veel wijsheid toe en hoop dat Allah je in dit leven niet op de proef stelt.

Azgın Teke Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    21.782
    Ik weet niet waar jullie het over hebben maar Emine erdogan is geen travestiet
    TEVBE Suresi 5. ayet meali,

Allah’ın savaşı haram kıldığı aylar çıkınca, ilâhlığında, otoritesinde, mülkünde, tasarruflarında, Allah’a ortak koşan müşrikleri nerede bulursanız öldürün, yakalayın, hapsedin, bütün geçit başlarını tutun.

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels