Hoe weet ik of hij van me houdt
+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1 2 3 4 ... LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 68
    Opkomende Ster Avatar van My_Life
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.826
    sevgiyi belli etmek kisiye bagli bence. her insan baska sever, kisiye ozeldir:) onu ne kadar iyi taniyorsan bilirsin.
    sen onu nasil seversen o da seni oyle sever. kahveye sut dokersinde karistirirsin keyif ile icersin gibi :P hehe
    Aşk imiş her ne var âlemde. İlm bir kıyl ü kâl imiş ancak

HuZur Avatar van Zorlu
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.514
    houden van? ehmm wat is dat?
    Ne kadar okursan oku, bilgine, yakışır şekilde davranmıyorsan cahilsin demektir.....

Quantum Cinema Avatar van ekzalti
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.650
    ^ goed punt.
    Nothing will bring you greater peace in life, than just learning to hou je bek more often.

Citaat Geplaatst door SUNshine22 Bekijk reactie
    hasta bunlar ya

Opkomende Ster Avatar van My_Life
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    3.826
    Dit onderwerp is geopend uit onzekerheid.
    Aşk imiş her ne var âlemde. İlm bir kıyl ü kâl imiş ancak

don't worry
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.690
    Als hij aan jouw geluk en gezondheid denkt en dat terugziet in zijn woorden en handelingen :)

~√\/√---^√~√v^ Avatar van Münzevi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    20.169
    Citaat Geplaatst door kehribar Bekijk reactie
    Als hij aan jouw geluk en gezondheid denkt en dat terugziet in zijn woorden en handelingen :)
    als je als mens/vriend van iemand houdt dan denk je ook aan haar geluk en gezondheid?
    hepsi manyak bunların

Heval Avatar van Gebruikersnaam
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.524
    Als hij je meeneemt naar een hotelkamer.

Groetjes,
    G.

don't worry
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.690
    Citaat Geplaatst door Münzevi Bekijk reactie
    als je als mens/vriend van iemand houdt dan denk je ook aan haar geluk en gezondheid?
    Ja, precies. Houden van is niet alleen beperkt tot romantische banden. Het is iets algemeens waar sterke banden uit bestaan, maar ik geef dus aan hoe je het echte "houden van" kan herkennen. Je hebt ook romantische relaties waar de ene of beide partners alleen fysiek aangetrokken voelen tot elkaar en op emotioneel niveau veel egoisme heerst. Dat is niet echt houden van. Houden van is de wensen en het geluk van de ander voorop stellen. Dat kan dus bij elk soort relatie en ik heb de vraag beantwoord in z'n algemeenheid.

~√\/√---^√~√v^ Avatar van Münzevi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    20.169
    Ja, precies. Houden van is niet alleen beperkt tot romantische banden. Het is iets algemeens waar sterke banden uit bestaan, maar ik geef dus aan hoe je het echte "houden van" kan herkennen. Je hebt ook romantische relaties waar de ene of beide partners alleen fysiek aangetrokken voelen tot elkaar en op emotioneel niveau veel egoisme heerst. Dat is niet echt houden van. Houden van is de wensen en het geluk van de ander voorop stellen. Dat kan dus bij elk soort relatie en ik heb de vraag beantwoord in z'n algemeenheid.
    nice doğru cevap

ama konuyu açan üye genele değil aşka değindi anladığım kadarıyla, sence birinin sana aşık olduğunu nasıl kesinleştirebilirsin? sırf hissiyat mı yoksa var mı bazı hal tavır tamam bu aşktan gelen bir şey diyebileceğimiz?
    hepsi manyak bunların

letsgofishing
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    11.141
    Seven herzaman soyleyip belli etmez.
    je zal het nooit echt weten.
    Dualarınıza dikkat edin, gerçekleşebilirler.

don't worry
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.690
    Citaat Geplaatst door Münzevi Bekijk reactie
    nice doğru cevap

ama konuyu açan üye genele değil aşka değindi anladığım kadarıyla, sence birinin sana aşık olduğunu nasıl kesinleştirebilirsin? sırf hissiyat mı yoksa var mı bazı hal tavır tamam bu aşktan gelen bir şey diyebileceğimiz?
    Hmm. Ja verliefdheid is moeilijker uit te pikken, aangezien dat iemand nogal een zwak/bloot gevoel geeft als het (al is het maar een beetje) naar de ander toe subtiel bekend wordt gemaakt. Er zijn velen die het koste wat het kost geheim willen houden, dus dan is het per persoon dus heel verschillend om te kunnen vaststellen of diegene uberhaupt verliefd op je is. Het beste waar je op uit mag gaan, is je gevoel.
    Maar goed, om even te denken aan andere handelingen die mogelijk kunnen duiden op verliefdheid. Als de ander 24/7 met je wil praten en constant moeite doet om het gesprek op gang te houden. Dat zou een indicatie kunnen zijn. Daarnaast als diegene (onbelangrijke) details van je onthoudt. Altijd klaarstaan voor diegene, meer moeite willen doen om diegene te spreken of zien - meer dan een "normale" vriend dat zou doen. Dit zijn een paar dingen waar ik aan kan denken...

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.524
    Hoeveel relaties heb jij gehad?

Groetjes,
    G.

don't worry
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    9.690
    Citaat Geplaatst door Gebruikersnaam Bekijk reactie
    Hoeveel relaties heb jij gehad?

Groetjes,
    G.
    Sana ne.

Liefs,
    kehribar

Kozcuoğlu Avatar van marjinal_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.498
    Als je met die vraag zit weet je het antwoord eigenlijk al.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    9.524
    Sana ne.

Liefs,
    kehribar
    Het is gewoon grappig hoe sommige mensen over bepaalde dingen praten zonder dat men daar zelf ervaring in heeft. Ik weet niet in hoeverre jij ervaring hebt met relaties, vandaar dat ik het vroeg.

Groet.
    >Sfds

Bookmarks

Bookmarks

Berichtregels