+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 10 van 10
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    172

Bailey (23) veilt haar maagdelijkheid: Nu is het tijd te verkopen

,,Mijn naam is Bailey Gibson en ik ben maagd’’, begint een 23-jarige Amerikaanse op 1 januari haar blog. Dat ze niet doelt op haar sterrenbeeld wordt snel duidelijk. Ook het feit dat ze haar digitale dagboek bijhoudt op de site van de Moonlite Bunny Ranch, een van de weinige legale bordelen in de VS, spreekt boekdelen. Bailey gooit haar ongerepte staat in de verkoop en het loopt na één dag al storm.

,Wie mij op straat ziet lopen en hoort dat ik nog maagd ben, zal zeggen: Ja natuurlijk! Ga weg!’’, schrijft de in Sacramento, Californië, opgegroeide jonge vrouw uit Wisconsin. ,,In tegenstelling tot wat iedereen denkt, kunnen aantrekkelijke 23-jarigen ook nog maagd zijn.’’ Haar christelijke, en van vriendjes verstoken, opvoeding droeg daar volgens Bailey aan bij en dus wacht ze op de prins op het witte paard.

Baileys eerste vriendje blijkt echter niet zo lang te willen wachten, en bedriegt haar met zijn ex ,,Ik heb lang gedacht dat ik mijn maagdelijkheid kon inruilen voor een leven lang toewijding, maar dat had ik fout’’, vervolgt ze. ,,Mijn ex was het wachten niet waard en dus besloot ik iets voor mijn maagdelijkheid te vragen waar ik in mijn leven verder mee kom.’’

Ze neemt contact op met Dennis Hof, de eigenaar van de Bunny Ranch, en legt haar plan voor. Hof is wat terughoudend, maar gaat later overstag. ,,Onze laatste nieuwsbrief, waarin we de verkoop van Baileys maagdelijkheid hebben aangekondigd, leverde een ware stortvloed aan reacties op’’, vertelt de bordeeleigenaar, die verwacht dat de veiling Bailey met gemak een miljoen dollar gaat opleveren.

Geen slechter mens
    Wat anderen daarvan vinden, zal Bailey een zorg zijn. ,,Het blijft hoe dan ook mijn lichaam en ik heb het recht ermee te doen wat ik wil’’, zegt ze opstandig. ,,Ik geloof dat de verkoop me geen slechter mens maakt, net als het hebben van seks met meerdere mannen. We maken allemaal keuzes en het was mijn keus om te wachten, maar nu is het tijd om te verkopen.’’

Twee maanden geleden deed het 19-jarige model Giselle hetzelfde. Een zakenman uit Abu Dhabi bood ruim 3 miljoen dollar. ,,Een droom die werkelijkheid werd’’, aldus Giselle. ,,Iedere vrouw moet zelf uitmaken of ze het waard vindt haar maagdelijkheid weg te geven aan een vriendje of het te verkopen. Ik heb mijn keuze gemaakt en kan nu studeren, een huis kopen en de wereld rondreizen.’’

Ze ziet haar besluit als een vorm van emancipatie. ,,Mensen willen je graag vertellen wat je als vrouw met je lichaam moet doen, maar veroordelen iemand die haar lichaam verkoopt.’’ Een mening die Bailey duidelijk met Giselle deelt ,,Maakt de verkoop via de Bunny Ranch mij een hoer? Slik, ik weet het niet. Het nemen van een foto maakt je toch ook geen fotograaf.’’

Om er zeker van te zijn dat ze het maximale uit de verkoop haalt, loopt de veiling tot 15 september. Bailey en de hoogste bieder ontmoeten elkaar daarna op 13 oktober, toevalligerwijs ook de verjaardag van Dennis Hof. ,,Het is een goed meisje, liever zijn ze er niet'', prijst de bordeelbaas Bailey aan. ,,Ze wilde zichzelf bewaren voor de ware, maar het leven was hard voor haar.''

https://www.ad.nl/bizar/bailey-23-ve...open~abf4e6f8/

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    469
    Bütün golddigerlere kapak olsun..

Sincap Avatar van marjinal_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.404
    Bizde ona bruidsschat diyorlar. Ucuza gitmişsin diyorlar. Yada Ecrinnn gibi hoogste bieder graag diyorlar.

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    185
    Maagdelijkheid is ook kinder spel geworden ik heb liever geen maagd meisje maar je hebt geen keuze als meisje is nog maagd

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    469
    Hayri, kinderspel? op je 23ste ben je geen kind meer, hoor.. Verder lijkt het me haast onmogelijk dat je op je 40ste nog een maagd tegenkomt, dus no worries cowboy..

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    185
    Ten eerste ik ben hayri niet 23 jaar ze maken van maagd kinderspel zijn genoeg mensen die nog maagd zijn zo als nonnen op jezus wachten

-
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.950
    Allah islamla sereflendirsin

umarim satmadan once...

The only one Avatar van Beyefendi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.509
    vay be, makyaj insanı nasıl değiştiriyor(foto links en rechts)
    All my life!

Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.955
    Waarom veilen alleen lelijke tantes hun maagdelijkheid?
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Amateur Avatar van enFes
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    314
    -

Wat geld met je doet en wat jij met dat geld doet