+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 11 van 11
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    172

Radiozenders en BN'ers klaar met Boef: 'Het is rap afgelopen met de rapper'

Na de Belgische radiozender MNM volgen er nu ook Nederlandse radiozenders die rapper Boef niet meer willen draaien. Mattie Valk heeft nu ook zijn zegje over de rapper gedaan.

Rapper Boef ligt onder vuur nadat er opzienbarende filmpjes van de rapper zijn verschenen. In de nacht van Oud en Nieuw werd de rapper na autopech geholpen door drie vrouwen. Boef deelde een video van zijn redders in nood op zijn Snapchat. In plaats van de vrouwen te bedanken, noemde hij ze kechs, wat hoeren betekent in het Marokkaans Arabisch.

Geen excuses
    Direct daarna kreeg Boef online heel wat kritiek over zich heen. Er volgde geen excuses van Boef, in plaats daarvan besloot hij uit te leggen waarom hij de vrouwen hoeren vindt. Later bood de rapper hiervoor zijn excuses aan: "Ik wil bij deze mijn excuses aanbieden aan de vrouwen uit het filmpje en alle andere vrouwen die zich beledigd voelden."

https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevar...-met-de-rapper

2. -->
    The only one Avatar van Beyefendi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.493
    Ik ben zo vaak uitgegaan, heb niks kunnen scoren. Conclusie: vrouwen die uitgaan zijn geen hoeren.
    iftira atmış bu dolandırıcı(Turkse vertaling voor boef)
    All my life!

Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.946
    Het is een vrouwenhatende homo.
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.493
    maar aan de andere kant zeggen de cabaratiers ook zoveel dingen die veel erger zijn dan wat deze rapper gezegd heeft, en toch krijgen ze ieder jaar podium.
    Ten tweede is niks bijzonders aan een rapper die vrouwen bitches noemt. Een rapper gaat heus niet dezelfde teksten gebruiken als bijvoorbeeld Celine Dion zeg maar.
    All my life!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    466
    zie hoe de fucking aasgieren profiteren van Boef door simpelweg een mening over hem te vormen.. alsof die jonge pubers Mattie kennen en iets van hem aannemen.. idioot zeg. Boynuzlu mal adam..

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.486
    Eerst gebruikt hij een laag scheldwoord voor de vrouwen die hem helpen. Ondankbaar, sexist.
    Om het nog erger te maken gaat hij twee minuten los over hoe vrouwen netjes thuis moeten blijven terwijl hij zelf alles doet wat verboden is. Hypocriet, huichelaar.
    Noemt alle meisjes die in rokjes uit gaan hoeren, waarschijnlijk ook zijn eigen fans "waar hij zoveel van houdt". Sexist, huichelaar.
    Daarna komt hij met de meest slappe ongemeende "excuses" die je ooit hebt gezien. Leugenaar.
    Iedereen kan een fout maken maar deze obeschofte ezel heeft zijn pootje nu al vijf keer gestoten.

Die idioot krijgt alles wat hij verdient.

Geniet van je dikke stacks, het zal een rustige zomer voor je worden Boef. Dag!
    We only see our perceptions.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.493
    bütün gündür Boefun şarkılarını türkülerini dinliyorum. Ik vind het best goed.
    @Mutlu şarkıları tam senlik
    All my life!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    466
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    zie hoe de fucking aasgieren profiteren van Boef door simpelweg een mening over hem te vormen.. alsof die jonge pubers Mattie kennen en iets van hem aannemen.. idioot zeg. Boynuzlu mal adam..
    @LINCOLN10 wat ik 'lul' is, iedereen die erover valt doet zo hypocriet. Tegen zo'n jochie durven ze wel, maar ik heb nog nergens gelezen dat CDA kamerlid Eurlings, die zijn vriendin in elkaar sloeg, nog niet is opgerot of vanuit de media- en sportwereld is daar nauwelijks op gereageerd. CDA kamerlid Rene Petrrs heeft een blog geschreven over deze Boef-aanpak-hype maar ik kan me niet herinneren dat hij ooit iets over Eurlings en zijn mishandeling en veroordeling heeft geschreven..

İk krijg dus het idee dat men er zelf belangen bij heeft.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.486
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    @LINCOLN10 wat ik 'lul' is, iedereen die erover valt doet zo hypocriet. Tegen zo'n jochie durven ze wel, maar ik heb nog nergens gelezen dat CDA kamerlid Eurlings, die zijn vriendin in elkaar sloeg, nog niet is opgerot of vanuit de media- en sportwereld is daar nauwelijks op gereageerd. CDA kamerlid Rene Petrrs heeft een blog geschreven over deze Boef-aanpak-hype maar ik kan me niet herinneren dat hij ooit iets over Eurlings en zijn mishandeling en veroordeling heeft geschreven..

İk krijg dus het idee dat men er zelf belangen bij heeft.
    Dan heb je toch wat gemist OL.

https://www.ad.nl/binnenland/kamerle...-nsf~a5f788e0/

https://www.ad.nl/binnenland/camiel-...ozen~a3fdc340/

Edit: hee, dat is ook toevallig net binnen!
    https://www.ed.nl/binnenland/camiel-...-ioc~a2a782eb/

American Express eeft hem ook al buiten gegooid. Camiel kan de WW in!
    We only see our perceptions.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    466
    Citaat Geplaatst door fenici Bekijk reactie
    Dan heb je toch wat gemist OL.

https://www.ad.nl/binnenland/kamerle...-nsf~a5f788e0/

https://www.ad.nl/binnenland/camiel-...ozen~a3fdc340/

Edit: hee, dat is ook toevallig net binnen!
    https://www.ed.nl/binnenland/camiel-...-ioc~a2a782eb/

American Express eeft hem ook al buiten gegooid. Camiel kan de WW in!
    Dat bedoel ik niet, het is me opgevallen dat bn'ers bijvoorbeeld in de sporteereld er nauwelijks iets over hebben geroepen, oke hij is zijn baan kwijt misschien, maar hij is niet afgemaakt in de media, althans in mijn beleving. Bij Boef maken ze gehakt van hem..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    466
    En fyi; deze kwestie mbt Eurlings speelt nu al zo'n 2 jaar, pas nu is er echt een actie ondernomen, hij heeft ruim de tijd gehad zich hierop voor te bereiden etc.

Bookmarks

Berichtregels