+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 18
    Amateur Avatar van Kofferbak
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    256

Rapper Boef diep door het stof nadat hij hulpvaardige vrouwen 'hoeren' noemde

De Nederlandse rapper Boef is vandaag diep door het stof gegaan nadat hij in een Snapchatfilmpje drie vrouwen die hem tijdens de jaarwisseling een lift hadden gegeven, kechs (het straattaalwoord voor hoeren) had genoemd. Op sociale media werd de 24-jarige Sofiane Boussaadia - de echte naam van Boef - scherp veroordeeld voor zijn kwetsende uitspraak. ,,Sorry dat ik vrouwen heb beledigd'', excuseert hij zich nu op Instagram.

Boef kreeg 31 december 's avonds laat een lift van de vrouwen nadat hij onderweg naar een optreden in Delft met een lekke band was komen te staan. ,,Opgehaald door 3 kechs. Mijn leven is een film. Gelukkig oud en nieuw. Ik koop dit jaar een boot, wacht maar“, meldde hij vervolgens op Snapchat.

Vervolgens kreeg hij een wagonlading kritiek over zich heen. Maar in plaats van excuses te maken, gooide Boef in eerste instantie olie op het vuur door nog eens te benadrukken waarom hij de vrouwen 'kechs' had genoemd. ,,Ik heb mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech'', luidde zijn korte verklaring.

Volgens Boef, zo verkondigde hij ook nog, zijn alleen vrouwen die thuis zitten geen hoeren. ,,Als je thuis zit, niks doet, naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech.” Na die laatste opmerking ging op sociale media het hek volledig van de dam.

Bizar
    Honderden twitteraars, onder wie een groot aantal BN'ers, noemden zijn standpunt bizar. ,,Wat een sukkel en een droefloeder'', reageerde iemand. Ook Peter R. de Vries mengde zich in de verhitte discussie. ,,Rapper Boef noemt vrouwen die uitgaan en ‘s morgens vroeg nog op pad zijn kechs (‘hoeren’). Zijn mannen die uitgaan en een lift van deze vrouwen accepteren in zijn ogen dan ook hoerenlopers???”.

Boef stelt vandaag dat hij tijdens zijn vrouwonvriendelijke uitspraken te diep in het glaasje had gekeken. ,,Ik had het filmpje nooit op Snapchat moeten zetten. Het was juist heel lief dat de meiden mij een lift hebben aangeboden.'' Op het moment dat hij ze kechs noemde, was hij volgens eigen zeggen dronken. ,,Wij rappers gebruiken wel vaker woorden als kechs, maar niet om vrouwen te beledigen.'' Het filmpje van gisteren, waarin hij bleef bij zijn standpunt, noemt hij achteraf 'een domme reactie'. ,,Ik voelde me aangevallen, de gebeten hond. Ik had dat nooit zo moeten doen. Dus sorry voor de meisjes die mij hielpen en alle vrouwen in Nederland die zich gekwetst voelen.''

v

2. -->
    The only one Avatar van Beyefendi
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    6.552
    Die Boef toch....
    All my life!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    209
    Dit noemen wij toch hypocrisie. Iemand een hoer noemen, terwijl hijzelf graag naar deze dames kijkt
    De bestseller De Mensen versus Mohammed, van Sheindlin J.k., LINK: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    189
    Aandacht trekken is makkelijk door andere mensen te beledigen iemand helpt je uit nood en jij noemt ze hoer leer fatsoenlijk

- pelgrim -
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.656
    Citaat Geplaatst door Kofferbak Bekijk reactie
    De Nederlandse rapper Boef is vandaag diep door het stof gegaan nadat hij in een Snapchatfilmpje drie vrouwen die hem tijdens de jaarwisseling een lift hadden gegeven, kechs (het straattaalwoord voor hoeren) had genoemd. Op sociale media werd de 24-jarige Sofiane Boussaadia - de echte naam van Boef - scherp veroordeeld voor zijn kwetsende uitspraak. ,,Sorry dat ik vrouwen heb beledigd'', excuseert hij zich nu op Instagram.

Boef kreeg 31 december 's avonds laat een lift van de vrouwen nadat hij onderweg naar een optreden in Delft met een lekke band was komen te staan. ,,Opgehaald door 3 kechs. Mijn leven is een film. Gelukkig oud en nieuw. Ik koop dit jaar een boot, wacht maar“, meldde hij vervolgens op Snapchat.

Vervolgens kreeg hij een wagonlading kritiek over zich heen. Maar in plaats van excuses te maken, gooide Boef in eerste instantie olie op het vuur door nog eens te benadrukken waarom hij de vrouwen 'kechs' had genoemd. ,,Ik heb mensen boos gemaakt omdat ik kech zeg, maar wat doen jullie in een club met alcohol, met korte rokjes, om acht uur ’s ochtends, met jongens? Wat ben je aan het doen? Je bent gewoon een kech'', luidde zijn korte verklaring.

Volgens Boef, zo verkondigde hij ook nog, zijn alleen vrouwen die thuis zitten geen hoeren. ,,Als je thuis zit, niks doet, naar papa en mama luistert, dan noem ik je een vrouw. Maar ga niet als je een kech bent, boos worden als ik je een kech noem, want je bent een kech.” Na die laatste opmerking ging op sociale media het hek volledig van de dam.

Bizar
    Honderden twitteraars, onder wie een groot aantal BN'ers, noemden zijn standpunt bizar. ,,Wat een sukkel en een droefloeder'', reageerde iemand. Ook Peter R. de Vries mengde zich in de verhitte discussie. ,,Rapper Boef noemt vrouwen die uitgaan en ‘s morgens vroeg nog op pad zijn kechs (‘hoeren’). Zijn mannen die uitgaan en een lift van deze vrouwen accepteren in zijn ogen dan ook hoerenlopers???”.

Boef stelt vandaag dat hij tijdens zijn vrouwonvriendelijke uitspraken te diep in het glaasje had gekeken. ,,Ik had het filmpje nooit op Snapchat moeten zetten. Het was juist heel lief dat de meiden mij een lift hebben aangeboden.'' Op het moment dat hij ze kechs noemde, was hij volgens eigen zeggen dronken. ,,Wij rappers gebruiken wel vaker woorden als kechs, maar niet om vrouwen te beledigen.'' Het filmpje van gisteren, waarin hij bleef bij zijn standpunt, noemt hij achteraf 'een domme reactie'. ,,Ik voelde me aangevallen, de gebeten hond. Ik had dat nooit zo moeten doen. Dus sorry voor de meisjes die mij hielpen en alle vrouwen in Nederland die zich gekwetst voelen.''

v
    grappuuggh

peterdevries^is^wel^een^1ehand^demmink^[s]pion^&hoeresloper^
    hoeresloper^die^elitaire^moordpraktyken^van^hoogmo edigen^gestoorde^nazis^gemetamorfosed^
    camoufleerd^^presenteerd^in^een^media^mediator^gei l^jasje

halllOoo^klote^volk

boef^endevries^^zyn^mediastunten^van^TylUilenspieg el

..

en^die^kechs^maar^intussen^ouwehoeren^verder

dommedozenland^aq
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.486
    ,,Wij rappers gebruiken wel vaker woorden als kechs, maar niet om vrouwen te beledigen.''

Ja sure bro. Het was een complimentje.
    We only see our perceptions.

- pelgrim -
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    5.656
    Citaat Geplaatst door fenici Bekijk reactie
    ,,Wij rappers gebruiken wel vaker woorden als kechs, maar niet om vrouwen te beledigen.''

Ja sure bro. Het was een complimentje.
    als^trump^het^kan^kan^boef^het^ook

watjamaar
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.486
    Citaat Geplaatst door Amak-i_Hayal Bekijk reactie
    als^trump^het^kan^kan^boef^het^ook

watjamaar
    Trump wordt daar net zo hard om uitgekotst, nog harder zelfs.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    477
    Trump wordt daar net zo hard om uitgekotst, nog harder zelfs.
    Hij heeft wel veel fans hier in NL, net zoals lil Kleine. Hoe vaak heeft die wel zijn ex niet voor hoer uitgemaakt, opvallend dat bv. Mattie z'n bek over hem houdt..

CDA'er Eurlings is onlangs veroordeeld voor het mishandelen van z'n ex, ook dat kwam veel later in het nieuws en er werd door bn'ers nauwelijks op gereageerd, althans niet zo erg als hoe er nu op Boef wordt gereageerd.. terwijl Boef de volgende dag direct zijn spijt heeft betuigd, dus zo hypocriet weer!!

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.486
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Hij heeft wel veel fans hier in NL, net zoals lil Kleine. Hoe vaak heeft die wel zijn ex niet voor hoer uitgemaakt, opvallend dat bv. Mattie z'n bek over hem houdt..

CDA'er Eurlings is onlangs veroordeeld voor het mishandelen van z'n ex, ook dat kwam veel later in het nieuws en er werd door bn'ers nauwelijks op gereageerd, althans niet zo erg als hoe er nu op Boef wordt gereageerd.. terwijl Boef de volgende dag direct zijn spijt heeft betuigd, dus zo hypocriet weer!!
    Camiel gaat ook al lang en hard over de kolen hoor.

Maar die en kleine hebben het over één vrouw in een fout gegane relatie.

Boef vindt gewoon ieder! "wijf" in een rokje per definitie een hoer. Ook al kent ie ze niet of helpen ze hem zelfs!
    En dan ook gaan vertellen hoe een vrouw zich hoort te gedragen. Ja, dan wrijf je ook wel recht in de allergie van Nederlanders.

Die spijtbetuiging was het meest neppe wat we in 2018 gaan zien, ik mag Boef echt niet..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    477
    Camiel gaat ook al lang en hard over de kolen hoor.

Maar die en kleine hebben het over één vrouw in een fout gegane relatie.

Boef vindt gewoon ieder! "wijf" in een rokje per definitie een hoer. Ook al kent ie ze niet of helpen ze hem zelfs!
    En dan ook gaan vertellen hoe een vrouw zich hoort te gedragen. Ja, dan wrijf je ook wel recht in de allergie van Nederlanders.

Die spijtbetuiging was het meest neppe wat we in 2018 gaan zien, ik mag Boef echt niet..
    Nou, ik zie dat toch anders. Boef heeft onlangs nog zijn ex- vriendin zoveel mogelijk afgeschermd om haar privacy te bewaren dus dat is ook een kant die hij heeft. Hij heeft op zijn manier wel degelijk respect voor vrouwen vind ik, deze actie was alleen niet zo handig van hem.

De muziek die hij maakt luister ik niet maar hij is erg populair onder de jongeren en die gaan zich nu allemaal afzetten tegen zijn 'haters' en massaal hun steun betuigen aan hem. Daarom vind ik het belangrijk dat er consequente signalen worden afgegeven in de media.

Amateur Avatar van enFes
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    328
    -

"Waar wetteloosheid overheerst gaat vrouwendeugd en eer teloor."

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    193
    Vrouwen weten zelf wel wat goed voor hun is, daar hebben ze geen agressief broertje, boefje of vader voor nodig.
    Door cultuur en en opvoeding bepaalde minachting voor de vrouw wat deze kneus hier laat zien.
    Exact hetzelfde als die vrouwhatende schoften die en masse naaktfoto's van pubers rondsturen via sociale media en zo levens verwoesten.
    Boycotten die onopgevoede losers!!!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    477
    Citaat Geplaatst door Monodon Bekijk reactie
    Vrouwen weten zelf wel wat goed voor hun is, daar hebben ze geen agressief broertje, boefje of vader voor nodig.
    Door cultuur en en opvoeding bepaalde minachting voor de vrouw wat deze kneus hier laat zien.
    Exact hetzelfde als die vrouwhatende schoften die en masse naaktfoto's van pubers rondsturen via sociale media en zo levens verwoesten.
    Boycotten die onopgevoede losers!!!
    Elvis werd in zijn tijd ook erg bekritiseerd door de ouwe meuk.. Nu is Boef natuurlijk geen Elvis, maar hij heeft wel wat gebracht in de NLse muziekindustrie.

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    199
    Bu oglanda kafayi bozmus. Eli iki bi para gordu ve kendini kral zannediyor. Daha dune kadar agliyordu surunuyordu.

Insan geldigi yeri unutursa boye olur.

Bookmarks

Berichtregels