Poll resultaten: Turkije bij de EU??

Stemmers
0. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Jaaaa...

0 0%
  • Neeee..

0 0%
  • Weet niet

0 0%
  • Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee

0 0%
+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 17
    Amateur Avatar van Averroes
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74

Moet Turkije bij de EU?

Beste hababamleden,

Wat is jullie mening? Moet Turkije zich aansluiten bij de EU (Europese Unie) zo ja/nee waarom... ?

Mvg,

2. -->
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    eu mag aan sluiten bij Turkije
    Waarom denk je dat?

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    477
    Nee. nu niet en ook in de toekomst zie ik het nut er niet van in, behalve dan dat het voor de Turken en Europeanen makkelijker wordt te reizen zonder visum. Momenteel is het voor de EU erg makkelijk om een visum te krijgen als zij naar TR willen reizen maar andersom is dat niet het geval.

Een ander reden is het feit dat TR qua regeerstijl en cultuur gewoon niet past bij de EU. Het land laat zich niet zomaar beteugelen en de EU weet dat.

Enerzijds vind ik het erg jammer dat sommige familieleden en vrienden niet makkelijk op reis kunnen door de EU, maar anderzijds zit ik er ook niet op te wachten, zoveel familieleden die een weekendje bij je op bezoek komen.. Hoe oneerlijk ook, but no thanks!

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    Nee. nu niet en ook in de toekomst zie ik het nut er niet van in, behalve dan dat het voor de Turken en Europeanen makkelijker wordt te reizen zonder visum. Momenteel is het voor de EU erg makkelijk om een visum te krijgen als zij naar TR willen reizen maar andersom is dat niet het geval.

Een ander reden is het feit dat TR qua regeerstijl en cultuur gewoon niet past bij de EU. Het land laat zich niet zomaar beteugelen en de EU weet dat.

Enerzijds vind ik het erg jammer dat sommige familieleden en vrienden niet makkelijk op reis kunnen door de EU, maar anderzijds zit ik er ook niet op te wachten, zoveel familieleden die een weekendje bij je op bezoek komen.. Hoe oneerlijk ook, but no thanks!
    Ik denk zelf ook dat er momenteel teveel culturele maar ook politieke verschillen zijn tussen EU en Turkije om een dergelijk lidmaatschap te verwezenlijken. Maar een positieve samenwerking zou wel mooi zijn. Afspraken zoals heen en weer reizen kan ook zonder een EU lidmaatschap.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    prioriteit eu;
    1; geld
    2-evangelie

prioriteit Turkije:
    1- geld
    2-Islam..
    Hoe christelijk is de EU momenteel?

Prince Avatar van Saiyan
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    80
    Waarom? Sebeb? Lenegrek?

Eu batmis bitmis ya. 10 max 15 seneye kalmaz dagilirlar. Bundan 15 sene once avrupa iyiydi.. hayat guzeldi. simdi ise tam tersi.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door Saiyan Bekijk reactie
    Waarom? Sebeb? Lenegrek?

Eu batmis bitmis ya. 10 max 15 seneye kalmaz dagilirlar. Bundan 15 sene once avrupa iyiydi.. hayat guzeldi. simdi ise tam tersi.
    Geen idee waarom. Ik vroeg me meer af wat de algemene meningen zijn hierover. Wat denk jij dat het beste zal zijn voor Turkije en/of Europa?

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Zijn er geen moderators aanwezig hier??? Ik probeer steeds te stemmen op de pol en telkens krijg ik het bericht:
    '' De geselecteerde poll is gesloten. Druk op vorige om terug te gaan naar de poll.''

Prince Avatar van Saiyan
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    80
    Citaat Geplaatst door Averroes Bekijk reactie
    Geen idee waarom. Ik vroeg me meer af wat de algemene meningen zijn hierover. Wat denk jij dat het beste zal zijn voor Turkije en/of Europa?

turkije moet gewoon zo doorgaan.

voor eu weet ik het echt niet.. wat wellicht zou kunnen helpen is dat eu opnieuw opgerichten en weg met de euro

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door Saiyan Bekijk reactie
    turkije moet gewoon zo doorgaan.

voor eu weet ik het echt niet.. wat wellicht zou kunnen helpen is dat eu opnieuw opgerichten en weg met de euro
    Oke duidelijk. Bedankt!

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    18.679
    Türkiye için Avrupa birliği şuan araplasan zihniyet kadar tehlikelidir.

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    190
    Zararı olmaz türkiyenin eu girmesi ama çok oyaladılar en iyi kendi halinde devam etmek arap birliyinin faydasıda olmas arabların kendilerine faydası yok ki bize faydası olsun

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    477
    Zijn er geen moderators aanwezig hier??? Ik probeer steeds te stemmen op de pol en telkens krijg ik het bericht:
    '' De geselecteerde poll is gesloten. Druk op vorige om terug te gaan naar de poll.''
    İk zei toch 'hbbm ölmüş, ağlayanı yok?' Dit bedoelde ik dus, iedereen is weg hier. Misschien dat @Nejva nog reageert, zij bewaakt hier als enige mod het fort.

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    74
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    İk zei toch 'hbbm ölmüş, ağlayanı yok?' Dit bedoelde ik dus, iedereen is weg hier. Misschien dat @Nejva nog reageert, zij bewaakt hier als enige mod het fort.
    Facebook en Twitter zijn de grootste concurrenten denk ik ama hababam daki ayni tadi facebookun sundugu yemeklerde bulamiyorum.

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    190
    Facebook en Twitter zijn de grootste concurrenten denk ik ama hababam daki ayni tadi facebookun sundugu yemeklerde bulamiyorum.
    Forum siteleri çok ama hababam eskilerden olduğu için başka yere gitmiyorlar yoksa çok forum siteleri var

Bookmarks

Berichtregels