+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 3 EersteEerste 1 2 3
Resultaten 31 tot 37 van 37
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    İk denk dat een agente met hoofddoek in de Randstad meer bereikt dan één in bv het Oosten, ja. İk had het ook niet over respect, dat maak jij ervan. Ik vind gewoon dat je tactisch moet inzetten op vraag en aanbod. En bovenal, ook vrouwen in een minderheidspositie hebben recht op een carriere, als overheidsorgaan zou je het goede vb moeten geven.

Daarnaast wordt beleid gemaakt voor mensen, mensen hebben het recht om bezwaar te maken daarop als het ze niet aanstaat. Een werkgever kan natuurlijk niet in alles meegaan maar dit bijzondere geval vind ik het de moeite waard, wees gewoon consequent naar al je medewerkers toe.
    Bijzonder????????? iets wat bijzonder is dat trekt compassie en sympathie aan. Waar heb jij het over?

2. -->
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Politiek correcte ontwikkelingen zijn het resultaat van tirannie van de minderheid. Bijzonder is het nooit, eerder kwalijk.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    232
    Citaat Geplaatst door Puppy5000 Bekijk reactie
    Bijzonder????????? iets wat bijzonder is dat trekt compassie en sympathie aan. Waar heb jij het over?
    Ja, ik ken dit meisje verder niet maar vind haar erg bijzonder omdat ze slim is en vriendelijk & beleefd overkomt. Daarnaast lijkt ze me goed in haar werk. İk gun haar daarom die opleiding en het zicht op een leuke carriere binnen de politie.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Kom je weer met ik ik ik, schiet mij aub naar de maan, douw desnoods een raket in me reet, steek ut aan, weg ermee, wat schuift het man? godver. Een aap met zeven lullen zou er jaloers op wezen.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    De wereld draait niet om jou, ook niet om Grietje of Hansje met zijn lulletje rozenwater mentaliteit oftewel krijg de klere nadat je de pokke hebt gehad jochie. Wake up lady, what's going on?

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Wat wil je dat ik daar op antwoord? wat verwacht je? de kabouters komen eraan.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    232
    Hahahaha.. i rest my case.

Bookmarks

Berichtregels