+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 3 EersteEerste 1 2 3 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 37
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Een gedragscode zet niet aan tot discriminatie. Dit soort armetietige idioten houden van de slachtofferrol. Discriminatie wordt pas een probleem als JIJ het toelaat. Ik kan de gapers bij apotheken en drogisterijen die mijn culturele achtergrond profileren discriminerend vinden en zien als etnische framing maar ik kan er ook voor kiezen het door de vingers te zien omdat ik nu eenmaal volwassen ben. Daar hoort een gedragscode dus NIET bij, ik ga ook niet met broek aan op de wc pot zitten of naar de sauna met een winterjas, tering.

2. -->
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Citaat Geplaatst door OttomanLady Bekijk reactie
    iedereen mag zelf weten hoe ze uiting geven aan hun geloofsbelijdenis. Er staat ook niet in dat het verboden is, of wel?
    Mag ik ook zelf bepalen hoe ik ganzenbord speel? inclusief vals spelen? Mozeskriebels, wat ben jij een kutje zeg.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Juist in de regio R'dam heeft de politie politiemedewerkers nodig die nauw verbonden zijn met de samenleving daar. De bevolking daar is multicultureel dus ik snap het probleem niet zo. Het multiculti leven in NL is allang een feit en als je dit soort mensen gaat weren uit overheidsfuncties dan ben je erg hypocriet bezig en druist in tegen onze grondwetten.
    Multi-etnisch niet multicultureel, de Nederlandsche cultuur blijft de dominante cultuur in Nederland. Multicultureel is een misplaatste term, het is hier geen Zuid-Amerika. Lees wat meer boeken en stop met je DENK retoriek.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    Citaat Geplaatst door Puppy5000 Bekijk reactie
    Mag ik ook zelf bepalen hoe ik ganzenbord speel? inclusief vals spelen? Mozeskriebels, wat ben jij een kutje zeg.
    Een vergelijking van kus m'n kont.. sinir, ga ik niet eens op in

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    Multi-etnisch niet multicultureel, de Nederlandsche cultuur blijft de dominante cultuur in Nederland. Multicultureel is een misplaatste term, het is hier geen Zuid-Amerika. Lees wat meer boeken en stop met je DENK retoriek.
    Als je dit echt vind, dan ben je echt de grootste mongool die hier rondloopt. Weet niet in welk grot jij leeft, maar open je ogen zou ik zeggen.. Dat je dit durft te ontkennen, wat een arrogante eikel ben je.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Als je dit echt vind, dan ben je echt de grootste mongool die hier rondloopt. Weet niet in welk grot jij leeft, maar open je ogen zou ik zeggen.. Dat je dit durft te ontkennen, wat een arrogante eikel ben je.
    Nogmaals multi-etnisch. Er zijn in Nederland geen officiële/wettelijke feestdagen van etnische minderheden wat je bijvoorbeeld in Suriname wel hebt.

Prettige dag nog kabouter.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    Nogmaals multi-etnisch. Er zijn in Nederland geen officiële/wettelijke feestdagen van etnische minderheden wat je bijvoorbeeld in Suriname wel hebt.

Prettige dag nog kabouter.
    Juist, heel goed. Ook dit weer is een perfecte voorbeeld van hoe de multiculti samenleving -dat eigenlijk allang een feit is- wordt ontkend. Het is zoooo kinderachtig om anno 2017 in R'dam een hoofddoekdragende diender te weren uit je korps. Ook heel vrouwonvriendelijk.

Al draag ik geen hoofddoek, ik steun haar..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Ze weren mij ook uit discotheken, ik betwist dat beleid ook niet. Nee dat is niet vrouwonvriendelijk, dat is het beleid kenbaar maken.

Een vrouw invidiueel beledigen is ook geen seksisme net als dat het woordje neger uitspreken ook geen racisme is.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Het is heel simpel, je te fanatiek vasthouden aan het geloof geeft je nu eenmaal geen florissant vooruitzicht. Je komt niet aan de bak, maakt geen carrière. Wat je wel blijft is een maagd maar dat interesseert werkgevers niet.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    Het is heel simpel, je te fanatiek vasthouden aan het geloof geeft je nu eenmaal geen florissant vooruitzicht. Je komt niet aan de bak, maakt geen carrière. Wat je wel blijft is een maagd maar dat interesseert werkgevers niet.
    Het valt me op dat je steeds onnodig uitwijkt naar dit onderwerp. Je maagdelijkheid heeft mi niets te maken met je carriere idd. Maar het lijkt net alsof je het wilt goedpraten dat je een sletje bent lijkt wel:) Dit even terzijde.

Het is idd moeilijk om aan de bak te komen met een hoofddoek denk ik, maar niet elke loopbaan gaat van een leien dakje tegenwoordig. Je hebt echt wel meer nodig dan een studie rechten om succesvol te worden en te blijven.

Jouw vergelijking met het beleid van een discotheek is zo lachwekkend. Een beleidsdocument is een levend ding dat zich steeds dient aan te passen aan de mens, immers we zijn allen onderhevig aan verandering. Ons cultuur veranderd ook.

Je doet je nick wat dat betreft wel eer aan, maar mijn tip is om niet altijd klakkeloos als een puppy te volgen maar vaker te luisteren naar je hart.. en voor jezelf en je waarden op te komen. Dat is wat deze meid doet en dat kan ik waarderen.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Het is traditie dat verandert, omdat het tijdsgebonden is, die geef ik je maar alsnog geen reden om het beleid van een willekeurig instituut niet te respecteren. Een ambtenaarsfunctie heeft niets met cultuur of traditie te maken. Als jij denkt dat een agente met hoofddoek meer wordt gerespecteerd dan heb je het mis. Het blijft in de ogen van veel medelanders nog steeds een wout. Tokkies zouden zeggen een wout verkleed als pinguïn.

Je mag steunen wie je wil, als jij deze vrouw wil steunen is dat je goed recht alleen betwist ik wel de argumenten die je hier neerpent.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    54
    Dat vrouwen op de arbeidsmarkt over het algemeen in een kwetsbare positie zitten is ook lulkoek. Ik heb nog nooit vrouwen in de bouw zien werken. Ik heb ze nog nooit als stratenmaker zien werken. Dat er minder vrouwen aan de top zijn komt omdat ze ervoor kiezen kinderen te krijgen.

Ik snap überhaupt niet hoe moslima's een hoofddoek elke keer aan vrouwenemancipatie weten te correleren. Jij beslist namelijk zelf niet eens of je het wenst te dragen, dat doet een bepaalde doctrine. De eerste de beste vrouw die niet de media opzoekt om haar slachtofferrol te tonen aan een groot publiek moet ik nog tegenkomen.

Er is een reden waarom grotendeels van de mannen ze niet serieus nemen, je kan blijven janken of je kan je bek houden en de confrontatie aangaan. Knokken dus, dat voortdurende gejank wekt antipathie op.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    İk denk dat een agente met hoofddoek in de Randstad meer bereikt dan één in bv het Oosten, ja. İk had het ook niet over respect, dat maak jij ervan. Ik vind gewoon dat je tactisch moet inzetten op vraag en aanbod. En bovenal, ook vrouwen in een minderheidspositie hebben recht op een carriere, als overheidsorgaan zou je het goede vb moeten geven.

Daarnaast wordt beleid gemaakt voor mensen, mensen hebben het recht om bezwaar te maken daarop als het ze niet aanstaat. Een werkgever kan natuurlijk niet in alles meegaan maar dit bijzondere geval vind ik het de moeite waard, wees gewoon consequent naar al je medewerkers toe.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    239
    Dat vrouwen op de arbeidsmarkt over het algemeen in een kwetsbare positie zitten is ook lulkoek. Ik heb nog nooit vrouwen in de bouw zien werken. Ik heb ze nog nooit als stratenmaker zien werken. Dat er minder vrouwen aan de top zijn komt omdat ze ervoor kiezen kinderen te krijgen.

Ik snap überhaupt niet hoe moslima's een hoofddoek elke keer aan vrouwenemancipatie weten te correleren. Jij beslist namelijk zelf niet eens of je het wenst te dragen, dat doet een bepaalde doctrine. De eerste de beste vrouw die niet de media opzoekt om haar slachtofferrol te tonen aan een groot publiek moet ik nog tegenkomen.

Er is een reden waarom grotendeels van de mannen ze niet serieus nemen, je kan blijven janken of je kan je bek houden en de confrontatie aangaan. Knokken dus, dat voortdurende gejank wekt antipathie op.
    Zucht, wat ben je toch ook een irritant en arrogant ventje!

Vrouwen zijn kwetsbaarder op de arbeidsmarkt omdat ze vaak de Sjaak zijn aangezien ze het bevoorrecht zijn met het hebben van een baarmoeder. Daarnaast kunnen ze niet vaak meekomen in een fulltime functie omdat ze een juiste balans moeten vinden tussen werk en prive. De parttime banen liggen niet voor het oprapen.

Het is gewoon erg zuur voor de hoofddoekdragende vrouw, dat ding zegt nl niets over je kwaliteiten!

Man, wat leef je toch in je eigen bizarre fantasiewereld, wake up!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    174
    Citaat Geplaatst door marjinal_ Bekijk reactie
    Aarde is plat
    yoh dunya 100000 km/h gunesin etrafinda doni yoh mina. aksini ispatlayin ki yuvarlah olsun emii.
    إِلَّا الَّذِي فَطَرَنِي فَإِنَّهُ سَيَهْدِينِ
    ''Only the One Who initiated me; then indeed, He shall guide me.''
    [43:27]

Bookmarks

Berichtregels