+ Reageer op onderwerp
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van 47
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    346
    Als mannen oprecht geloven dat je schoon en maagd bent, dan kan ik me voorstellen dat je interessant bent voor ze..

İk vind het alleen jammer dat je niet duidelijk genoeg bent tegen ze; waarom geef je hen gewoon niet direct aan dat je nog boos op ze bent en nog steeds gekwetst bent.. of vraag met wat voor intentie ze je weer contacten en wat ze willen?

İk zou me er niet druk om maken, je bent nog jong en vrij.. zorg ervoor dat je carriere en financien op orde zijn en geniet van je leven.. de juiste man komt vanzelf wel voorbij waaien.

2. -->
    Sincap Avatar van marjinal_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.093
    Şimdi tam olarak okumadım pek sklemediğim için ama sanırsam topic acan şahıs exlerinden pek memnun degil, bokuna ex degiller ya neyi merak ediyor anlamadım.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    346
    Citaat Geplaatst door Mutlu Bekijk reactie
    Er is ook nog een ecriin..Zij is samen met ottomanlady slimste persoon hier..
    ze weten alles..
    voor een paar armbanden -24 karaat-40 gram- lossen ze al jouw problemen op..

marjinal kiskanma ama sen hic ekslerin reklamini yap-a-miyorsun..
    en dit zegt een man die jarenlang onder een vrouwennaam post omdat hij niet uit de kast durft te komen.. Hou gewoon je bek, kneus.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    58
    hmm voordat ik mijn woordje doe, “waarom” ben je gaan twijfelen over je handelen/normenwaarden/karakter? wanneer begonnen je twijfels? wat is er gebeurd waardoor je alles in twijfels trok? vestig je op deze antwoorden en probeer jezelf eerst te begrijpen. ik zie dat je het hebt over “anderen”, is het slim dat je je vergelijkt met die mensen? of laat ik het zo vragen; is het slim dat je jezef vergelijkt met een ander? jij hebt duidelijke grenzen, wil je wel uit die grenzen?

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    58
    Citaat Geplaatst door Selin93 Bekijk reactie
    Nee uit mijn grenzen van wat correct is binnen een relatie ga ik niet. Wil ik ook niet. Maar als ik zie dat het heel normaal is tegenwoordig om met meerderen tegelijk contact te hebben, elkaar op plan B te houden, dan denk ik dat ik misschien iets te streng ben voor mezelf door exen maar meteen geen kans meer te geven als ze weer eens hoi komen zeggen. Die twijfel is ontstaan omdat mensen die deze tactiek wel toepassen allemaal gewoon verloofd, getrouwd of in een relatie zitten. Misschien is het daarom te naïef van mij om te verwachten dat ik een jongen tegen kom die meteen vanaf minuut 1 serieus is met mij...zijn aandacht op mij vestigt en niet tegelijk nog met 12 andere meisjes praat. Die bestaan waarschijnlijk gewoon niet en misschien moet ik daarom het spelletje maar meespelen. Ook een paar plan B'tjes aanhouden.
    Oke volgende vraag, ga je je daar fijn bij voelen?

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    346
    Citaat Geplaatst door marjinal_ Bekijk reactie
    Şimdi tam olarak okumadım pek sklemediğim için ama sanırsam topic acan şahıs exlerinden pek memnun degil, bokuna ex degiller ya neyi merak ediyor anlamadım.
    ..

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    58
    Ik zeg je heel eerlijk ja. Vroeger had ik me er schuldig om gevoeld maar dat is omdat ik dacht dat iedere jongen netjes was. Maar als ik weet dat hij hetzelfde doet waarom zou ik me dan schuldig moeten voelen? Doen zij ook niet toch.
    en stel dat de volgende jongen die je leert kennen op je “nieuwe wijze” een hele goede jongen blijkt te zijn? birileri seni yanılttı diye bunun ahını başkalarından çıkarma yoksa herkeslersin :) doğru ol ki doğruları çıksın karşına. bugüne kadar çıkmadıysa da sınavın bil, doğru bildiklerinden cayma

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    58
    Ja ik weet het, je hebt ook wel gelijk, maar blijft gewoon moeilijk haha.
    ja je denkt fuck iedereen ik ga ook vies spelen, maar dat is impulsief

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    103
    ja dat inderdaad maar het lijkt ook wel alsof het tegenwoordig niet meer uitmaakt of je eerlijk bent of niet. Mensen willen juist voor de gek gehouden worden lijkt wel. En als een jongen verliefd is is hij verliefd, boeit hem dan echt niet watvoor verleden ze had. Dus tja wat is nog het nut van netjes zijn?
    Als het zo een hopeloos type is wel ja. Verleden is verleden, maar men moet zich ook afvragen of hij/zij zich wel heeft gedragen. Maar ze zeggen altijd: 'Soort zoekt soort' .

Men kan zo veel dingen bij elkaar liegen en later hoor je via via dat het een flikker is :)

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    58
    ja en die flikker wordt dan gewoon weer vergeven....en dan zit jij daar nog netjes te zijn en te wachten op een "serieuze" partner...
    En soort ziekt soort is ook allang niet meer het geval, ik zie de meest nette jongens met de meest rare meisjes trouwen en andersom.
    dus dan wordt jij ook maar raar en gaar? met zo een gedachtegang kom je alleen maar flikkers tegen

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    103
    ja en die flikker wordt dan gewoon weer vergeven....en dan zit jij daar nog netjes te zijn en te wachten op een "serieuze" partner...
    En soort ziekt soort is ook allang niet meer het geval, ik zie de meest nette jongens met de meest rare meisjes trouwen en andersom.
    Tja, vergeven? O kişinin midesi bazı şeyleri kaldırıyorsa, dan wel ja. Karakter meselesi.

Var var, etrafımda görüyorum met soort zoekt soort. Ama senin dediğinde doğru, maar dat zijn de hypocrieten.

Ik dacht ook dat ik een paar keer een serieuze dame tegenover mij had, maar helaas pindakaas. Bu devirde doğru ve dürüst kişiyi bulmak zor.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.093
    Çok konuşup az şey söyleyenlerdensin tebrik ederim.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.093

sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.765
    Grootste fout van de Turkse dames zijn dat ze meteen in de roze wolk komen en dromen over huisje boompje beestje na elkaar 2x gezien of gesproken te hebben. Leer elkaar eerst kennen.

Als je weet dat je ooit plan B bent geweest voor een jongen en hij zoekt nog steeds contact met jou, op wat voor een manier dan ook, geef jij je grens dus niet (juist) aan. Hoe kun je zo iemand opnieuw vertrouwen? Ik weet niet hoeveel exen je hebt, maar het lijkt erop alsof je de focus hebt om de goede jongen te zoeken. Doe dat niet, jouw tijd komt ook. Op deze manier zal je alleen de foute tegenkomen omdat het wederom werr lijkt dat het gaat om de juiste te vinden ipv iemand leren kennen door te daten oid.
    Yaşa Mustafa Kemal paşa yaşa!

Premium Lid Avatar van garib
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    218
    Citaat Geplaatst door Yasminee Bekijk reactie
    ' ' orda ince bi ima var, anlamadiysan benim suçum degil

sen burda yenisin galiba, bu benim tarzim pek yumusak yazmayi beceremiyorum, idare edersin artik umarim Selincim <3

klopt mijn Nederlands is bagger helaas, lbo niv. 1. hor görme garibi bu gidiysle aglayacagim

ok ok, ik laat je met rust. hoop dat je de antwoorden krijgt waar je naar op zoek bent.
    Bencede hor gormeyin beni, lakin niye beni olaya dahil ediyorsun,

Disli birini gordun, kartlari bana oynuyor ve aradan sivismaya calisiyorsun demi
    Eger Senden Evvel Vadem Yeterse
    Bas Ucuma
    Garib Diye Yaz Hemi
    Yillar Boyu Çekme Benim Yasimi
    Mezarimi Bir Ücraya Kaz Emi

‘Subhanaka Allahumina wa bihamdika ash hadu an la ilaha illa ant. Istaghfiruka wa atubu ilaiyk.’

Bookmarks

Berichtregels