+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 4 1 2 3 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 47
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    2

Op zoek naar antwoorden over het gedrag van jongens van tegenwoordig!!

topic verwijderd, reden? vraag maar aan Yasminee en Marginaal. Die komen namelijk aandacht tekort en hebben geen leven dus tijd zat om het je uit te leggen. Hadi ben kactim!

2. -->
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    245
    Toen ik 24 jaar was en daarvoor en later ben ik nooit in contact gekomen met dames en heren .
    Ik was keihard bezig met mn studie en kariyer.
    Egt een doorzetter ben ik.

Rica ederim.

Fenerbahçe ♥ Avatar van Yasminee
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    Erkekleri anlamaya calisacagina oku adam ol onlar seni anlamaya calissin
    Bana 'seni seviyorum' yerine 'sari' dedigimde 'lacivert' de

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    245
    Citaat Geplaatst door Selin93 Bekijk reactie
    dat is geen antwoord op mijn vraag haha kariyer ve okul hayatini sormadim... En sommige mensen kunnen en keihard studeren en daarnaast nog een sociaal leven hebben;)
    K ben hoog opgeleid, sociaaal , vriendelijk , spontaan , relax , bodybuilder en single die nog nooit een relatie heeft gehad. Tanismaya ne dersin?
    Yasmine ve marjinal i gozden cikardim.

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    103
    Lastig, het hangt van de karakter af. Ik heb vrienden die echt spijt hadden en serieus weer contact zochten, maar die hadden wel lange relaties achter de rug.

Ik heb ook een bericht gestuurd na 5 jaar, puur uit nieuwsgierigheid. Ze vroeg trouwens daarvoor wel steeds aan mijn nicht hoe het met was.

Mensen hebben vaak een B,C,D plan, als iets mislukt of als ze niets kunnen vinden, dan gaan ze de dames uit het verleden weer opzoeken. Gercekten durust olan, seni bulur ve seninle yuz yuze konusur.

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    245
    Yasmine derken die hierzo boven en marjinal derken die niet aanwezig maar burayi bulup damlar birazdan

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    Je moet je gewoon niet zo bezighouden met wat er rondgaat in de kop van een man. Net olmayan adami salla gitsin, iyilikte yaramiyo

Amateur Avatar van Nevsehirliyim50
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    103
    Bedankt voor je serieuze en nuttige reactie!! Je zegt dat een paar vrienden spijt hadden en serieus contact zochten, mag ik vragen op welke manier ze dat hadden gedaan? Ook gewoon met een 'hoi, hoe gaat het' of gewoon direct uitleggen wat de reden van het contact opnemen was (spijt hebben en nu wel serieus zijn)?
    En toen jij contact zocht met dat meisje was je dus alleen nieuwsgierig, niet serieus geïnteresseerd of? Niet aanvallend bedoeld ofzo hoor, ik wil het gewoon echt serieus proberen te begrijpen.
    Bende hep durust oluyorum zaten maar als ik om mij heen kijk dan lijkt het wel alsof het tegen mij werkt. Iedereen speelt sneaky spelletjes en is ondertussen verloofd, verlieft...enz.
    Nee, meer van: 'konuşabilirmiyiz' en bellen met elkaar. Dat is wat ik ik weet van toen. Niet meteen van ik heb spijt ofzo, ze gingen op een volwassen manier communiceren. Na het berichten/bellen gingen ze afspreken.

Nee, ik was niet serieus geïnteresseerd, puur uit nieuwsgierigheid gevraagd hoe het met haar ging. Hier had ik zo mijn redenen voor.

Klopt ook wat je zegt, 'sneaky spelletjes' . Selin olmazsa Ayşe olur, 10 anderen dames voor Selin :) Bu kafa yapisiyla dolaşanlar var, kendi kardeşlerine yapılmasını istemeyen şeyleri başkasına kolay kolay yapan karaktersizler var.

Bence hep dürüst ol, en iyisi,

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    misschien moet je mijn bericht nog een keer lezen, dan begrijp je dat ik dat juist doe maar mij nu afvraag of dat wel de juiste manier is.
    Dat doe je niet want het houdt je nog steeds bezig. En wat moet je trouwens met iemand die jou als plan B ziet? Als een jongen echt om jou geeft dan neemt ie daar de moeite wel voor, geloof me. En met moeite bedoel ik niet dat berichtje om de zoveel tijd

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    Wat houdt me bezig? De vraag is juist of ze mij als plan B zien of niet. Of ze terugkomen omdat ze nu wel serieus zijn of omdat ze me nog steeds als plan B zien. De hele reden dat ik niet reageer op mijn exen is omdat ik er vanuit ga dat ze mij nog steeds als plan b zien, en ik vraag mij nu af of mijn redenering klopt. Maargoed dit had je ook uit mijn bericht kunnen halen als je die meteen zou begrijpen.
    En dat is dus een overbodige vraag. Natuurlijk zien 'ze' jou als plan B, hier zou je zelf ook achter moeten kunnen komen kijkend naar hun gedrag + het feit dat ze inmiddels exen zijn zegt toch al genoeg? Denenmisi deneme.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    su 'senin anan bacin yok mu, senin anana bacina yapsalar hosuna gider mi?' kafasi oldukça bizim toplumdan bi bok olmaz. birinin anasi veya bacisi oldugun için degil, bir kadinin insan olarak saygi gösterilmeyi hakettigini ögrendiginiz an aydinlanacaksiniz çekirgelerim. hadi sizi gereksiz islerinizle basbasa birakiyorum.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    aaaahhhh dankjewel, tenzij je een jongen bent heeft niemand hier om jouw reactie gevraagd zaten. En nogmaals begrijp je niet wat er hier gezegd wordt. Wij hebben het erover dat dat soort mensen met twee maten meten, ze willen niet dat hun moeder, dochter of zusje overkomt maar doen het een ander wel aan. Respect tonen puur om het feit dat een vrouw een mens is staat daar los van. Bovendien moet je zelf eens kijken hoe je reageert en hoeveel saygi je toont. Toplumu bilmem ama senden bu gidiysle bir bok olmaz;)
    Sen benim ne demek istedigimi anlasan ermistin zaten. Ne demek istendigini anladigimdan süphen olmasin. Balik bastan kokar, size bunu anlatmaya çalisiyorum ama nafile. Üstelik o lafim sana degil genel kaniyaydi, üzerine alinip saldirmana gerek yok sakiiin.

Ayrica çok akilli oldugunu gösterme çabani takdir etsem de Mutlu'nun da dedigi gibi bazi seyleri anlamayan sensin sanirim 'ze' duidt op meerdere personen xx

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    En dat van ''terugkomen'' moet je vooral niet serieus nemen. Uit jouw verhaal is af te leiden dat ze zich gewoon vervelen en af en toe wat afleiding zoeken. Ga vooral daarin mee door her en der advies hierover te vragen.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    13.162
    ' ' orda ince bi ima var, anlamadiysan benim suçum degil

sen burda yenisin galiba, bu benim tarzim pek yumusak yazmayi beceremiyorum, idare edersin artik umarim Selincim <3

klopt mijn Nederlands is bagger helaas, lbo niv. 1. hor görme garibi bu gidiysle aglayacagim

ok ok, ik laat je met rust. hoop dat je de antwoorden krijgt waar je naar op zoek bent.

Sincap Avatar van marjinal_
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.093
    Citaat Geplaatst door Zoekfunctie Bekijk reactie
    Yasmine ve marjinal i gozden cikardim.
    Allah razı olsun.

Bookmarks

Berichtregels