+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 5 van 5
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1

Turkije Istanbul stage verblijf helpppp

Selam aleykum arkadaslar, ik heb een probleem ..... in februari 2018 ga ik 10 weken stage lopen in istanbul dus tot eind april. Dit ga ik doen met een goeie vriendin (klasgenoot). Dit is juist het probleem omdat ik een jongen ben en zij een meisje is een verblijf vinden heel moeilijk. Zelfde huis kan bijna niet, yurt is ook jongens en meisjes apart dus dat wordt m ook niet, hotels zijn veeeeelste duur voor 10 weken. hebben jullie een goeie oplossing voor ons

2. -->
    sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.752
    Yumurta kıçına dayandı yeni mi ariyorsun?
    Heb je geen familie? Of zij? İllâ beraber kalmak zorunda mısınız? Yurt neden olmasın? Gerçi dikkat edinde tarikatçıların arasına girmeyin :)
    Yaşa Mustafa Kemal paşa yaşa!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1
    Citaat Geplaatst door Furkan7098 Bekijk reactie
    Selam aleykum arkadaslar, ik heb een probleem ..... in februari 2018 ga ik 10 weken stage lopen in istanbul dus tot eind april. Dit ga ik doen met een goeie vriendin (klasgenoot). Dit is juist het probleem omdat ik een jongen ben en zij een meisje is een verblijf vinden heel moeilijk. Zelfde huis kan bijna niet, yurt is ook jongens en meisjes apart dus dat wordt m ook niet, hotels zijn veeeeelste duur voor 10 weken. hebben jullie een goeie oplossing voor ons
    Heb je al op craigslist gekeken? Daar heb je veel mensen die een kamer aanbieden in istanbul en ook vaak in gemengde huizen.

https://istanbul.craigslist.com.tr/search/roo?lang=nl

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    28
    Sende koskaca istanbul da 1 köşe oda bulamassan vay haline

Wees tolerant Avatar van Sidney
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.005
    Ik woon in Istanbul dus ik begrijp hoe moeilijk het kan zijn. Je kan of bij iemand intrekken of misschien een goedkoop huisje huren.
    Ga je een inkomen hebben in die 10 weken of niet? In welke semt ben je opzoek?

Bookmarks

Berichtregels