+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 2 van 2
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    355

Nuri Sahin stopt met interlandvoetbal

Nuri Sahin heeft het einde van zijn interlandcarrière aangekondigd. De 29-jarige middenvelder speelde in totaal 52 interlands voor Turkije.
    Sahin werd geboren in het Duitse Lüdenscheid, maar hij besluit om het land van zijn ouders te vertegenwoordigen. Zijn debuut was in oktober 2005 uitgerekend tegen Duitsland en hij wist bij dat debuut één van zijn twee interlandtreffers te maken. De spelverdeler bereikte met zijn land één keer een eindtoernooi, namelijk het EK van vorig jaar in Frankrijk.

"Ik ben opgegroeid in een omgeving waarin de liefde voor mijn vaderland groot was. De ruimtelijke afstand heeft daar nooit iets aan afgedaan", meldt Sahin op Twitter. "Turkije heb ik altijd in mijn hart gedragen. Het is altijd een droom geweest om het tenue met de halvemaan en de ster te dragen. Ik ben dankbaar dat ik die droom hebben kunnen verwezenlijken."

De speler van Borussia Dortmund schrijft verder dat hij 'iedere stap in het Turkse shirt met trots heeft gezet'. "Sommige beslissingen in het leven zijn moeilijk, maar ook noodzakelijk om verandering tot stand te brengen. Ten behoeve van anderen. Specifieker: ten behoeve van de jeugd. Ik geloof in de nieuwe generatie en ik weet zeker dat zij binnen vijftien jaar grote successen kan behalen."

http://www.goal.com/nl/nieuws/sahin-...k1pu3zhxmj66hx

2. -->
    - pelgrim -
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.838
    -
    sport4thepeople^^^^^^^ik^las byna^NuriAlco
    yasasin^kotuluk.
    [IMG][/IMG]