+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 4 van 4
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    355

Nusret ‘Salt Bae’ is naast de ongekroonde vleeskoning ook een afgetrainde eindbaas

De Turkse Nusret Gökçe heeft zichzelf onsterfelijk gemaakt door op flamboyante wijze zijn vlees aan te snijden en er vervolgens zout over heen te sprenkelen. Hij werd zelfs een internetmeme!

Zijn Instagram explodeerde en hij heeft nu 9.4 miljoen volgers. In zijn restaurant komen nu allemaal beroemdheden die graag besprenkelt willen worden met korrels zout. Deze patser is naast de ongekroonde vleeskoning ook nog eens erg fit! In deze compilatie zien de chef zich keihard in het zweet werken. Misschien moet hij eens overwegen om te vechten in de UFC!

http://www.dailybase.nl/videos/nusre...inde-eindbaas/

2. -->
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    238
    İeuw, küçücük boyu elleri ve kıllı kollarıyla.. rare lange haren

İk ga altijd over m'n nek als hij bezig is met vlees. Like if he wants to fuck it:)

Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    194
    Saka maka ama etleri gercekten cok guzel. Ik moet er wel bij zeggen dat je bijvoorbeeld niet in Dubai zijn vlees moet eten. Omgerekend naar euro's is het kapot duur. Beste is Nusr-et in Turkije bezoeken. Is 'goedkoper' met huidige koers

En daarnaast is het zonde om duizenden TL / honderden EUR uit te geven aan zijn vlees. Er zijn genoeg andere, goedkopere, alternatieven in de steakhouse wereld die net zo lekker smaken.

Ben gittim in Dubai, maar als je mij vraagt zou je weer gaan dan zeg ik: heel misschien een keer in Turkije maar meer ook niet.
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.811
    Een ware flikker, pronken met vlees.
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Bookmarks