+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 8 van 8
    Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    381

‘Yaani’ nieuwe zoekmachine van Turkije

Turkse telecombedrijf en gigant Turkcell heeft woensdag de naam van de nieuwe internetzoekmachine van Turkije onthuld. Die gaat namelijk ‘Yaani’ heten.

“Tegenwoordig is data de belangrijkste kracht. Als we in dit nieuwe tijdperk het voor het zeggen willen hebben, moeten we onze digitale gegevens binnen ons eigen land houden en dit omzetten in innovatieve diensten”, begon Terzioğlu zijn toespraak.

Zo was er in 2009 al sprake dat een nieuwe zoekmachine kwam

Turkije werkt aan nationale maildienst en eigen zoekmachine

Turkije werkt aan een eigen zoekmachine die in 2010 het levenslicht moet zien. Ook werkt het land aan een nationale maildienst die alle zeventig miljoen Turken een mailadres met maximaal 10GB aan opslagcapaciteit moet bieden.

https://turksemedia.nl/zo-heet-nieuw...chine-turkije/

2. -->
    Amateur Avatar van Soldaatje
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Hoe verzinnen ze dit soort namen voor hun diensten ik begrijp dat echt niet. Het moet iets pakkends zijn.
    Bijvoorbeeld: "wat is dat? ik ga het even googlen", dat kan gewoon. "O ne? ben bi yaani yapiyim", dat past gewoon niet. Sanki yahni yapacak ama H harfini unutmus gibi

Maar ik ben wel benieuwd hoe ver 'Yaani' het gaat schoppen :)
    İyilik Yapar Gibi Görünme. İyilik Yap, Görünme!

Premium Lid Avatar van garib
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    240
    Citaat Geplaatst door Soldaatje Bekijk reactie
    Hoe verzinnen ze dit soort namen voor hun diensten ik begrijp dat echt niet. Het moet iets pakkends zijn.
    Bijvoorbeeld: "wat is dat? ik ga het even googlen", dat kan gewoon. "O ne? ben bi yaani yapiyim", dat past gewoon niet. Sanki yahni yapacak ama H harfini unutmus gibi

Maar ik ben wel benieuwd hoe ver 'Yaani' het gaat schoppen :)
    Dit slaat nergens op.

Een slogan hoeft geen kopie te zijn van een ander.

Als dit enige punt is waar je commentaar op hebt is dit makkelijk op te lossen.
    Eger Senden Evvel Vadem Yeterse
    Bas Ucuma
    Garib Diye Yaz Hemi
    Yillar Boyu Çekme Benim Yasimi
    Mezarimi Bir Ücraya Kaz Emi

‘Subhanaka Allahumina wa bihamdika ash hadu an la ilaha illa ant. Istaghfiruka wa atubu ilaiyk.’

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Citaat Geplaatst door garib Bekijk reactie
    Dit slaat nergens op.

Een slogan hoeft geen kopie te zijn van een ander.

Als dit enige punt is waar je commentaar op hebt is dit makkelijk op te lossen.
    Een slogan hoeft geen kopie te zijn van een ander, dat klopt. Maar geldt dat dan ook niet voor de meningen die individuen hebben? Mijn mening hoeft geen kopie van jouw mening te zijn? Indien je het er niet eens bent.. dat kan :)

En daarbij wil ik ook nog even vermelden dat YAANI geen slogan is maar een merknaam.

Premium Lid Avatar van garib
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    240
    Citaat Geplaatst door Soldaatje Bekijk reactie
    Een slogan hoeft geen kopie te zijn van een ander, dat klopt. Maar geldt dat dan ook niet voor de meningen die individuen hebben? Mijn mening hoeft geen kopie van jouw mening te zijn? Indien je het er niet eens bent.. dat kan :)

En daarbij wil ik ook nog even vermelden dat YAANI geen slogan is maar een merknaam.
    Dit schreef jij hierboven:

"Bijvoorbeeld: "wat is dat? ik ga het even googlen", dat kan gewoon. "O ne? ben bi yaani yapiyim""

Als dit het geen is waarover jij struikelt, zeg ik - met geen ander mogelijkheid- dat dit een onzin is.
    Omdat GOOOGLEN is ontstaan naarmate gebruik van google is toegenomen, dit bestond dag 1 niet!

"yaaaani yapayim" yerine insanimiz mizah heybesindeki bol suslu kelimelerden gerekli sloganlari olusturacaklardir.
    Eger Senden Evvel Vadem Yeterse
    Bas Ucuma
    Garib Diye Yaz Hemi
    Yillar Boyu Çekme Benim Yasimi
    Mezarimi Bir Ücraya Kaz Emi

‘Subhanaka Allahumina wa bihamdika ash hadu an la ilaha illa ant. Istaghfiruka wa atubu ilaiyk.’

Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    196
    Citaat Geplaatst door garib Bekijk reactie
    Dit schreef jij hierboven:

"Bijvoorbeeld: "wat is dat? ik ga het even googlen", dat kan gewoon. "O ne? ben bi yaani yapiyim""

Als dit het geen is waarover jij struikelt, zeg ik - met geen ander mogelijkheid- dat dit een onzin is.
    Omdat GOOOGLEN is ontstaan naarmate gebruik van google is toegenomen, dit bestond dag 1 niet!

"yaaaani yapayim" yerine insanimiz mizah heybesindeki bol suslu kelimelerden gerekli sloganlari olusturacaklardir.
    Klopt, dat schreef ik. Ik wil er wel bij vermelden dat hetgeen wat ik schreef geen slogan is.
    Een slogan wordt door het merk zelf verzonnen.

Als Apple zegt 'Think different' dan is het een slogan.
    Als Coca Cola zegt 'Always Coca Cola' dan is dat een slogan.
    Als de Belastingdienst zegt 'Leuker kunnen wij het niet maken maar wel makkelijker' dan is dat een slogan.

Iets wat een gebruiker verzint moet je niet als slogan zien. De gebruiker zegt:
    'Even googlen'
    'Even appen'
    'Heb jij face?'
    'Heb jij insta?'
    'Heb jij de tweet van ... gezien?' Of 'We tweeten'

Ik struikel niet, waarom denk jij dat ik struikel? Je zegt nu zelf "Omdat GOOOGLEN is ontstaan naarmate gebruik van google is toegenomen, dit bestond dag 1 niet!"

Stel je voor dat YAANI in gebruik stijgt (een periode dat Google ook heeft moeten doorlopen), kan je dan zeggen 'even yaani'? Nee! Ik geef mijn mening over de (merk)naam die zij hebben verzonnen. Niet over één of ander slogan.

Dus nu is mijn vraag aan jou: waarom struikel jij over mijn mening?

Amateur Avatar van Atilay
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    185
    Şuan mobile desteliyor pc den olmuyor bile yapacaksanız tam yapın

Belofte
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    553

Fener

As ik had t gemaakf daktilodan bile desteklerdi.

Maar mobile calisan sey zaten pc den de calismasi lazim teknik acidan.
    Goedemorgen wat een lekkere drink. Hayirli sabahlar.

Bookmarks

Berichtregels