+ Reageer op onderwerp
Pagina 1 van 2 1 2 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van 27
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    31

Blanke kruisvaarders gefouilleerd met K9 politie honden in Istanbul uit wraak

The Foreign Ministry responded late Thursday to the harassment of Turkish Airlines passengers who were body searched by police dogs at an Austrian airport.

In a written statement, the ministry said: “Turkish embassy in Vienna drew attention to the inconvenient control of people in the footages and demanded the Austrian authorities, particularly customs officers, to be warned.”

The statement added that Austrian authorities promised to act responsibly toward the incident.

The Turkish embassy in Vienna, Wednesday, made a statement on its official Facebook account regarding the incident.

It said the Turkish Consulate General in Vienna made an immediate investigation at Vienna’s Schwechat Airport on Tuesday, after watching footage of the incident that happened Oct. 13, on social media.

The statement also said that this kind of investigation is made occasionally and includes all airlines.

http://aa.com.tr/en/europe/turkey-re...airport/942736

2. -->
    sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.704
    Echt fucking dom. Tering wat een debiele actie. Rezil olmaktan başka bişey değil. Ahahah.
    Yaşa Mustafa Kemal paşa yaşa!

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    18.593
    Medeniyetten uzak

Atatürk ne demiş??
    Medeniyet öyle kuvvetli bir ışıktır ki, ona bigane olanları yakar, mahveder.

Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.811
    Vind het wel gepaste reactie. Die Oostenrijkse homo's moeten eens normaal doen.

Volgende keer Turkse Kangals gebruiken.
    Luiers eerst uitdelen.
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    10
    Honden zijn toch onreine dieren voor moslims?

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    434
    Citaat Geplaatst door Tim96 Bekijk reactie
    Honden zijn toch onreine dieren voor moslims?
    Wie zegt dat? Klein kind ga beter je huiswerk doen voordat je weer moslims gaat aanvallen. Mongool.

sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.704
    Citaat Geplaatst door SeRHaT61 Bekijk reactie
    Wie zegt dat? Klein kind ga beter je huiswerk doen voordat je weer moslims gaat aanvallen. Mongool.
    Hij heeft gelijk hoor. Mits het alleen wordt ingezet als waakhond.
    http://www.al-islaam.com/qa_details.php?id=1674

Succes met je huiswerk. Kneus.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    434
    Citaat Geplaatst door Cesm-i_Siyahim Bekijk reactie
    Hij heeft gelijk hoor. Mits het alleen wordt ingezet als waakhond.
    http://www.al-islaam.com/qa_details.php?id=1674

Succes met je huiswerk. Kneus.
    Zijn speeksel is onrein niet de hond zelf. En in maliki wetschool is dat zelfs rein. Een hond mag het huis niet in omdat hij overal zijn speeksel kan achterlaten en zodoende de plaats van gebed onrein kan maken. Plus de engelen komen ook een huis niet binnen waar honden bevinden.

Die site is van wahhabis. Je moet onderscheid kunnen maken tussen wahhabis en soennieten. (Overigens heb ik de link niet bekeken omdat de wahhabis voor mij niets anders als een stuk stront betekenen.)

sosyalizm!
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    14.704
    Zijn speeksel is onrein niet de hond zelf. En in maliki wetschool is dat zelfs rein. Een hond mag het huis niet in omdat hij overal zijn speeksel kan achterlaten en zodoende de plaats van gebed onrein kan maken. Plus de engelen komen ook een huis niet binnen waar honden bevinden.

Die site is van wahhabis. Je moet onderscheid kunnen maken tussen wahhabis en soennieten. (Overigens heb ik de link niet bekeken omdat de wahhabis voor mij niets anders als een stuk stront betekenen.)
    Het is net; jouw hersenen zijn dom jij niet. Is toch raar? Wahhabis/ soennieten zijn allemaal hetzelfde voor mij.

Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    994
    Het is net; jouw hersenen zijn dom jij niet. Is toch raar? Wahhabis/ soennieten zijn allemaal hetzelfde voor mij.
    Aynı değil. Bilakis aramızda dağlar kadar fark var.
    Kabuğu kırılan sedef üzüntü vermesin sana, içinde inci vardır.
    hz. Mevlana

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    136

Waaahahahaaa engelen, grapjas!!!!

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    136
    Het schijnt trouwens dat hondenspeeksel ook goed tegen kabouters helpt en dan vooral tegen die met blauwe puntmutsjes..

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    434
    Citaat Geplaatst door Monodon Bekijk reactie
    Waaahahahaaa engelen, grapjas!!!!
    Dit is een kwestie die alleen gelovigen aangaat. Natuurlijk is dit allemaal een grap voor jou. Hopelijk zie je het licht ooit.

Premium Lid
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    434
    Iste bunu anlayacak beyin malesef sende bulunmuyor.

Hzr. BlackDavit Avatar van BlackDavit
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    18.593

kuranda tükürüğü ilgi nerde yazıyor?

Hadislerde siyah köpekler şeytan olarak geçer ve öldürülmesi emredilir. Zaten bütün köylerdeki kara köpekleri öldürmüştür

Kuranı bilmez islami tanımaz ama hep bildiğini ve tanıdığını iddaa eder ama hiç bir dayanağı yoktur.

İslamdaki köpek düşmanlığı uyduruk hadislere ve eski geneleksel inançlara dayanır.

MAL

Bookmarks

Berichtregels