+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van 3
    Premium Lid Avatar van Cicekgirl
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    1.151

Moeder van drie dochters zet petitie op om dood Anne Faber

Een moeder van drie dochters is een petitie begonnen na de dood van Anne Faber. Ze eist met de petitie een onderzoek naar het ,,falend rechtssysteem in de zaak van Michael P.''. Hij wordt verdacht van betrokkenheid bij de dood van de 25-jarige vrouw, van wie het lichaam gisteren in Zeewolde werd gevonden.

,,Wij roepen hen die verantwoordelijk zijn, o.a. het ministerie van Veiligheid en Justitie, ter verantwoording en eisen een verklaring'', schrijft de vrouw.

Vanochtend was de petitie al door meer dan 59.000 mensen getekend. De handtekeningen zullen worden overhandigd aan onder andere het ministerie van Veiligheid en Justitie, de kliniek waar P. verbleef en aan premier Mark Rutte.

Onderzoek
    Minister Stef Blok (Veiligheid en Justitie) heeft de Inspectie Veiligheid en Justitie en de Inspectie Gezondheidszorg en Jeugd al gevraagd om onderzoek te doen naar de kliniek.

Michael P. pleegde in 2010 al een reeks gruwelijke delicten. En daar had hij nu nog voor vastgezeten als het Openbaar Ministerie (OM) en de rechtbank niet van gedachten waren veranderd.

Petitie

https://www.ad.nl/binnenland/moeder-...aber~a60672a9/

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Aan; Premier Mark Rutte

Aan; het Ministerie van Veiligheid en Justitie, minister Stef Blok

Aan; Kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht

Wij, het Nederlandse volk, eisen een onderzoek naar het falend rechtsysteem in de zaak van Michael P. Wij roepen hen die verantwoordelijk zijn, o.a. het ministerie van Veiligheid en Justitie, ter verantwoording en eisen een verklaring. Tevens eisen wij een onderzoek naar kliniek Aventurijn Forensische Psychiatrie Altrecht en willen een verslag van de werkwijze en het beleid binnen de kliniek. Wij eisen een verandering van de wet op het gebied van zedendelicten zodat dit NOOIT meer kan gebeuren. Het volk is boos en zit vol afschuw!

Met het ondertekenen van deze petitie steunen wij tevens ouders, familie en vrienden met het verschrikkelijke leed en verlies wat hen is aangedaan. Anne, tranen van het volk maar wij vechten voor het recht voor jou! Rust zacht lieve Anne.

2. -->
    Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    136
    Het Nederlands systeem mag best wat minder coulant en wat harder optreden tegen deze mensen.

Ik zou eigenlijk willen pleiten voor de doodstraf voor deze mensen

Turkije zou er denk ik wel weten wat ze ermee moeten doen. Wat dat betreft zijn we in Nederland veel te soft en te sullig om met deze mensen om te gaan. Wij denken dat het knuffelen en praten de meest slechte mensen kunt veranderen.

En dan te bedenken wat het Nederlandse overheid gaat kosten om zo'n iemand levenslang op te sluiten. Ik denk 1000 euro per dag is een goede schatting. Tel uit. Een kogel is volgens mij paar euro.
    De bestseller De Mensen versus Mohammed, van Sheindlin J.k., LINK: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1

Amateur
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    105
    We hebben nu eenmaal een dienstencultuur/systeem. Er zijn teveel functies bedacht die allemaal belangen hebben en het rechtsysteem oneindig willen uitputten.. juist die bedachte bureaucratie, wat inmiddels zo achterhaald is, is toe aan vernieuwing. Onze gezondheidszorg laat ook al jaren zien dat het niet meer aansluit vind ik..

İk wens de nabestaanden van Anne Fabrr heel veel sterkte toe.

Bookmarks

Berichtregels