+ Reageer op onderwerp
Resultaten 1 tot 3 van 3
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.004

Vrouw geeft mannen op en trouwt haar hond

Al jaren was Wilhelmina niet bepaald gelukkig in de liefde. Toen ze las dat er mensen zijn die online met hun huisdier trouwen, besloot ze dat ook te doen. En de gelukkige was Henry, het hondje van een vriend dat ze in 2008 had geadopteerd.

„Ik heb een rumoerige periode in mijn leven meegemaakt sinds het huwelijk in 2009. Ik verloor mijn baan in een begrafenisonderneming en sindsdien ben ik noodgedwongen actief als freelance balsemer. Het is niet echt een lucratieve business. Ook is mijn huis nog overstroomd”, legt ze uit in Britse media.

’Soms ruzie’

„Henry was mijn steun en toeverlaat bij dit alles. Hij is zo loyaal, Ik noem hem ’Ri’, dat is Gaelisch voor koning, want hij is een koning, mijn koning. Meestal gaat het goed tussen ons, maar soms hebben we wel ruzie.”

Het is niet helemaal duidelijk of het legaal is om te trouwen met je huisdier in Noord-Ierland, maar desalniettemin hebben Wilhelmina en Henry een hechte band die zeer serieus wordt genomen door de vrouw.

’Eigen nummer’

Het koppel heeft ook een eigen nummer genaamd ’Harry’s Song’ met daarin de tekst: „Harry is my love. Harry is the one.” Het einde van de relatie is nog niet in zicht.

„Ik weet dat ik voor het leven samen zal zijn met Henry. Mensen denken dat ik gek ben, maar hij zou perfect zijn voor mij”, aldus de dolverliefde Wilhelmina.
    huil wanneer je wil huilen,probeer zo weer je leven op te pakken je krijgt haar niet terug door verdrietig te zijn,koester de momenten dat je met haar hebt gedeeld en wens haar de hemel toe.
    wees een goede zoon en weet dat ze trotse glimlach op je

2. -->
    Premium Lid Avatar van KingKong
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    4.757
    Pionier. Over 100 jaar zullen honden kunnen praten (genetische manipulatie).
    Etrusk => Turkse
    Italia => Altai-i

Turan => Godheid Etrusken
    ALPen => ALParslan

Amateur
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    150
    Honden kunnen niet praten. Ook niet in de toekomst.
    Misschien alleen in tekenfilms....
    De bestseller De Mensen versus Mohammed, van Sheindlin J.k., LINK: https://issuu.com/bickyghai/docs/she...anslation_v3.1

Bookmarks

Berichtregels