+ Reageer op onderwerp
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1 2 3 4 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van 54
    Premium Lid Avatar van FatihPasha
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    13.442
    Citaat Geplaatst door Moksi Bekijk reactie

Nog meer pedo's, het stikt in deze wereld van ze
    De Taliban heeft dit destijds verboden. Maar dankzij de Joods-Amerikaanse bezetters zijn deze homopedofiele dingen weer toegestaan.

2. -->
    YSL Avatar van Pembe_Rujlu_Kiz
    Status
    Geslacht
    Vrouw
    Reacties
    12.958
    Citaat Geplaatst door Sidney Bekijk reactie
    Doe normaal.
    Homoseksualiteit heeft geen verband met pedofilie, jullie schreeuwen dit constant om homofilie zwart te maken met ongegronde argumenten die gebaseerd is op jullie haatdragende, onwetende, intolerante houding.
    Size yazik.

Jullie doen precies hetzelfde wat Wilders met de Islam doet, hij weet niks over de islam, gaat discussies en debatten met moslims uit de weg uit angst. Probeert het volk te beïnvloeden met haatdragende, bevooroordeelde uitspraken en zijn foutieve begrip van de islam te verspreiden met als doel sociale segregatie en verdeeldheid te creëeren door zijn xenofobische houding en uiteindelijk krijgt men een afkeer voor hetgeen dat Wilders hun heeft wijsgemaakt, namelijk vreemdelingenangst dat groeit tot racisme.

Jullie homofoben doen hetzelfde met homoseksualiteit en hierdoor worden vele van ons onderdrukt door onbegrip. Vergeet de westerse homo's, denk aan alle turkse homo's en lesbiennies.. onlara aciyin bari.
    In iedere familie zit er 1 of 2, ook in jullie omgeving, ontken dit niet. Onlara bari anlayis gosterin, ustlerine gidip damarlarina basmayin, bizim hayat sartlarimiz zor zaten.. birazcik vicdanli ve anlayisli olun lutfen.
    Birbirimizi niye uzuyoruz? Ne gerek var? Kuran demiyormu.. onlar sana kotuluk yapsa bile, sen onlara iyilikle karsilik gostermen lazim! Yalan mi?

Voorlichting geven is niet beïnvloedend maar informatief om kennis op te maken, zodat je weet wat hetgeen inhoud.
    Je mening mag je daarna zelf beredeneren en uitspreken.

Als je het over beïnvloeden en indoctrinatie wilt hebben, dan moet je naar het midden-oosten kijken.
    Het westen voed kinderen vrij op met zelfstandigheid, kennis en informatie over een brede scala aan onderwerpen en algemene termen die in het midden-oosten allemaal taboe, onbekend en ongehoord zijn waardoor men er een afkerende houding tegenover ontwikkeld en dit onderhuidse problemen oproept.

Jullie moeten echt een boek lezen of jezelf informeren want dit soort leeghoofdige uitspraken kunnen niet door de bocht.
    Obegrijpelijk dat jullie praten over onderwerpen waar jullie niks over weten alsof jullie geleerde professoren zijn die akil fikir proberen te geven terwijl jullie zelf het hardst nodig hebben.

Hypocriet en schijnheilig dat jullie tot waanzin drijft.

Ik heb nergens gezegd dat het een verband heeft, maar niet iedereen hoeft homosexualiteit te accepteren.

Maar over dat voorlichting. Waarom moet je basisschool kinderen hiermee opscheppen?? Wat boeit een zevenjarig kind nou dat een jonen van een andere jongen kan houden. Het zijn KINDEREN! Zij houden zich niet bezig met sex en het is fout om hun onder de mom van informatie op zo'n jonge leeftijd te sexualiseren. Een kind gaat nadenken en kan beknvloedt worden. Dit geldt ook voor voorlichting over hetero zijn. Sexuele voorlichting hoort op de middelbare school klaar betrek daar geen jonge kinderen bij.
    Heartbeat

Wees tolerant Avatar van Sidney
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.005
    Citaat Geplaatst door Pembe_Rujlu_Kiz Bekijk reactie
    Ik heb nergens gezegd dat het een verband heeft, maar niet iedereen hoeft homosexualiteit te accepteren.

Maar over dat voorlichting. Waarom moet je basisschool kinderen hiermee opscheppen?? Wat boeit een zevenjarig kind nou dat een jonen van een andere jongen kan houden. Het zijn KINDEREN! Zij houden zich niet bezig met sex en het is fout om hun onder de mom van informatie op zo'n jonge leeftijd te sexualiseren. Een kind gaat nadenken en kan beknvloedt worden. Dit geldt ook voor voorlichting over hetero zijn. Sexuele voorlichting hoort op de middelbare school klaar betrek daar geen jonge kinderen bij.
    Ooit gehoord van sociale waarden?
    Niemand heeft gezegd dat je homoseksualiteit hoeft te accepteren, er word alleen gezegd dat je het moet tolereren.
    Met tolereren bedoel ik, in zijn waarde laten en geen negatieve gebaar / commentaar op geven zonder aanleiding.
    Heb respect voor ieder en andersdenkenden zoals jij wilt dat hun respect voor jou hebben = sociale waarde.

Je bekijkt het te nauw en éénzijdig en het gaat hier niet om seksuele voorlichting maar om het basis van gevoelens.
    Kinderen van 7 hebben ook door dat mannen en vrouwen hand in hand op straat lopen maar ze zien geen 2 mannen of 2 vrouwen samen, terwijl het wel bestaat en acceptabel is maar dit word in de schaduwen gehouden zodat kinderen opgroeien met het besef dat alles heteroseksueel is.
    Het punt van voorlichting is de kinderen te laten weten dat niet alleen man en vrouw van elkaar houden maar soms ook 2 mannen of 2 vrouwen hand in hand kunnen lopen, ook al zien de kinderen dit niet op staat, ze leren dat het bestaat en oke is.
    Dat het met gevoelens te maken heeft, het gaat niet over seks zoals jij beaamd. Het gaat over het samen zijn van 2 mensen ongeacht hun geslacht en over liefde.

Mijn oude stagiaire is de lerares van mijn zusje geworden en ze was lesbienne met een vriendin, de kinderen wisten dit en reageerden er heel normaal op. Mijn zusje ook als 12 jarige en dat vond ik positief.

Jij maakt het groter en bozer dan het is om jezelf gek te maken, nergens voor nodig.

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    Citaat Geplaatst door FatihPasha Bekijk reactie
    De Taliban heeft dit destijds verboden. Maar dankzij de Joods-Amerikaanse bezetters zijn deze homopedofiele dingen weer toegestaan.
    Tuurlijk, altijd hebben anderen het gedaan. Dadelijk ga je nog beweren dat de Amerikanen en zionisten het in Afghanistan hebben geintroduceerd...
    Ik praat alleen Nederlands.

Erenler Avatar van Important
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    1.902
    Tuurlijk, altijd hebben anderen het gedaan. Dadelijk ga je nog beweren dat de Amerikanen en zionisten het in Afghanistan hebben geintroduceerd...
    stomme banaanjunk, de taliban heeft veel goede dingen gedaan voor de afghanen. Het is maar dat het westen hun liever niet heeft. De taliban zullen blijven. Mollah omar is 1 van de grootste mujahiee van de laatste 50 jaar.
    Ölebilirim bu genç yaşımda,
    En güzel şiirlerimi söylemeden götürebilirim.
    Şimdi kavak yelleri esiyorken başımda,
    Sevgilim, seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.

Özdemir Asaf

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    750
    Geloof jij alles wat Google beweert? Dit s typisch Israelische propaganda dat door andere media is overgenomen. En Google kan daar best aan meegewerkt hebben. En waar is de originele publicatie, link aub.

Google, the world’s most popular Internet search engine, has found in a survey that mostly Muslim states seek access to sex-related websites and Pakistan tops the list. Google found that of the top 10 countries - searching for sex-related sites - six were Muslim, with Pakistan on the top. The other Muslim countries are Egypt at number 2, Iran at 4, Morocco at 5, Saudi Arabia at 7 and Turkey at 8. Non-Muslim states are Vietnam at 3, India at 6, Philippines at 9 and Poland at 10.[1]

het is een onderzoek van Google, conclusie, mensen zijn over de hele wereld hetzelfde. Overal heb je randdebielen, pedo's, homo's etc etc

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    Citaat Geplaatst door Important Bekijk reactie
    stomme banaanjunk, de taliban heeft veel goede dingen gedaan voor de afghanen. Het is maar dat het westen hun liever niet heeft. De taliban zullen blijven. Mollah omar is 1 van de grootste mujahiee van de laatste 50 jaar.
    Ga je je toch lekker aansluiten bij ze....doeiii
    Grote mond maar je zou het geen dag uithouden bij ze hahhaa

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    Citaat Geplaatst door Carbonfire Bekijk reactie
    Geloof jij alles wat Google beweert? Dit s typisch Israelische propaganda dat door andere media is overgenomen. En Google kan daar best aan meegewerkt hebben. En waar is de originele publicatie, link aub.
    zo kun je alles in twijfel trekken, ik geloof het best. Alles waar een taboe op rust, wekt juist de nieuwsgierigheid. Maar ja, ik ben niet zo een complot fan.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    750
    Gewoon bewijzen wat je beweert, meer vraag ik niet. Je dacht toch niet dat ik elk verhaaltje van jou zomaar zou aannemen?
    zo kun je alles in twijfel trekken, ik geloof het best. Alles waar een taboe op rust, wekt juist de nieuwsgierigheid. Maar ja, ik ben niet zo een complot fan.

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    Gewoon bewijzen wat je beweert, meer vraag ik niet. Je dacht toch niet dat ik elk verhaaltje van jou zomaar zou aannemen?
    Je hebt de link al naar de wiki pagina. Al zou ik het orginele onderzoek hebben, dan ga je toch beweren dat het vals is en propaganda van de zionisten.

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    750
    als je niks kan bewijzen, begin er dan ook niet over ............................
    Je hebt de link al naar de wiki pagina. Al zou ik het orginele onderzoek hebben, dan ga je toch beweren dat het vals is en propaganda van de zionisten.

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    als je niks kan bewijzen, begin er dan ook niet over ............................
    Alle referenties staan onder het artikel. Ga ze maar lekker lezen. Punt is, debielen, pedo's, homo's etc etc komen in alle lagen vd bevolking voor, bij alle religies en alle etniciteiten. Leer er maar mee leven dat Turken geen uitzondering is. Kun je leuk vinden of niet, het is wel zo...

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    750
    verdraai de zaken nou niet. Jij plaatste die link met een propagandadoel.
    Alle referenties staan onder het artikel. Ga ze maar lekker lezen. Punt is, debielen, pedo's, homo's etc etc komen in alle lagen vd bevolking voor, bij alle religies en alle etniciteiten. Leer er maar mee leven dat Turken geen uitzondering is. Kun je leuk vinden of niet, het is wel zo...

Opkomende Ster
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    2.799
    verdraai de zaken nou niet. Jij plaatste die link met een propagandadoel.
    jip, wat jij wilt

Banned
    Status
    Geslacht
    Man
    Reacties
    750
    Je moet nooit draaien, dan is moreel slecht en niet waardig. Gewoon eerlijk zijn.
    jip, wat jij wilt

Bookmarks

Berichtregels